L'ottava generazione della Golf avrà la trazione integrale e 400 cavalli di potenza

Είτε σου αρέσει, είτε όχι, αποτελεί σημείο αναφοράς. Το VW Golf GTI, ως πρωτοπόρος των hot hatches,  είναι το απόλυτο μέτρο σύγκρισης για όλα τα GTI. Λογικό είναι λοιπόν, τώρα που η τεχνολογία τρέχει και οι κατασκευαστές παρουσιάζουν θηριώδη hot hatches (όπως το Honda Civic Type- R), η VW να ετοιμάζει κάτι… ξεχωριστό για την όγδοη γενιά του Golf.

E cosa c'è di speciale? Tre versioni più una della GTI con cavalli e prestazioni sfalsate.Secondo le informazioni finora disponibili, sotto il cofano della Golf di ottava generazione ci sarà lo stesso motore della Golf R del 2016. Il due cilindri quattro cilindri L'EA888 sarà abbinato a un cambio manuale a sei rapporti o a un automatico sequenziale a sette rapporti. Ma la grande novità non è qui.

La nuova Golf avrà tre pacchetti di prestazioninella versione GTI. GTI Classic, avrà 265 cavalli, il GTI Performance 300 e il GTI Club Sport 326. VW ha già confermato l'intenzione di produrre la Golf R400che avrà una potenza in cavalli (come suggerisce il nome) 400 cavalli e trazione integrale. Σε αυτή την περίπτωση, δεν αποκλείεται να “δανειστεί” τον 2,5 TFSI του Audi RS3, καθώς και να φορά το νέο DSG κιβώτιο 10 σχέσεων. Σε αυτή την περιπτωση, οι πληροφορίες το θέλουν να κάνει τα πρώτα 100 χαω από στάση σε περίπου 4 secondi e il finale elettronicamente limitato a circa 280 caos..

Non c'è paragone con l'attuale generazione, che produce 210 CV e va da 0 a 100 in 6,3 secondi. Ma c'è un problema di concorrenza. Quando la Civic Type R ha 306 cavalli e 270 km/h di velocità massima, o quando la Focus RS ha 345 cavalli, la modalità overboost e la modalità drift, la VW si trova dietro alla concorrenza in un batter d'occhio.

τι θα κάνει λοιπόν για να τον χτυπήσει; Προφανώς, μαθαίνουμε από τη Γερμανία, το νέο Golf, του οποίου θα προηγηθεί μια facelift version της τρέχουσας γενιάς το 2016 και θα παρουσιαστεί το 2018 (το GTI αναμένεται το 2019), θα προσπαθήσει να “φορτωθεί” με τεχνολογία, χωρίς να φορτωθεί με βάρος.

Infatti, si prevede che sarà fino a 100 kg più leggera della generazione attuale, e i tedeschi stanno progettando un'interfaccia di infotainment dedicata solo per la GTI e una versione ibrida plug-in, oltre a notevoli aiuti aerodinamici. Tutto bene, ma manca ancora qualcosa. O dobbiamo aspettare le sorprese che VW ha in serbo per noi?

George Karagiannis

Messaggi recenti

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

17 ore fa

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

19 ore fa

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

19 ore fa

Pagani Huayra Epitome: Ελληνικό όνομα στην πρώτη Pagani με χειροκίνητο κιβώτιο

Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…

20 ore ago

Οδηγούμε Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic 9G-TRONIC MHEV: Μαθήματα πολυτελείας

Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…

1 giorno fa

Kinsen-Saracakis Leasing: Bronze Award στα Sales Excellence Awards

Η Kinsen ανακηρύχθηκε Νικήτρια στα Sales Excellence Awards 2024 κερδίζοντας το Bronze Award για το…

1 giorno fa