Τι αλλάζει στο νέο Ford S-Max Hybrid

 

  Με επτά καθίσματα και τον
αθόρυβο χαρακτήρα, την άνεση και την απόδοση ενός πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης,
το νέο Ford S-MAX Hybrid διατίθεται τώρα για παραγγελία.

 

  Με την έξυπνη ενσωμάτωση
ενός αποδοτικού υβριδικού συστήματος κίνησης (βενζινο-ηλεκτρικό) στο κομψό και ευέλικτο
αμάξωμα του S-MAX που δεν περιορίζει το χώρο, την ευελιξία και τη μοναδική σπορ
εμπειρία οδήγησης, το νέο S‑MAX Hybrid μειώνει τις εκπομπές CO2 πάνω από 10% (WLTP) συγκριτικά με τον αντίστοιχο κινητήρα ντίζελ EcoBlue.

 

  Ένας συνδυασμός
βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο
Atkinson, μπαταρίας ιόντων λιθίου 1.1 kWh, ηλεκτροκινητήρα και της τελευταίας γενιάς του power-split κιβωτίου της Ford προσφέρει μία αβίαστη εμπειρία οδήγησης και ιδιοκτησίας
που βοηθά στη μείωση των εκπομπών
CO2 και αναβαθμίζει το
επίπεδο άνεσης. Η ηλεκτρική ισχύς αξιοποιείται έξυπνα είτε για τη μείωση της κατανάλωσης
του βενζινοκινητήρα είτε για αθόρυβη, αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση σε μικρές
διαδρομές, ανάλογα με το εκάστοτε οδηγικό σενάριο.

 

  Η μπαταρία επαναφορτίζεται
αυτόματα από τον βενζινοκινητήρα και με τη χρήση της τεχνολογίας αναγεννητικής
πέδησης, όταν το όχημα φρενάρει ή κινείται χωρίς γκάζι. Καθώς δεν απαιτείται σύνδεση
σε κάποια εξωτερική πηγή ενέργειας, το
S-MAX Ibrido είναι σχεδιασμένο για να εντάσσεται άριστα σε
έναν οικογενειακό τρόπο ζωής – πάντα έτοιμο για μία εμπειρία ηλεκτροκίνησης
ακόμα και χωρίς συγκεκριμένο προγραμματισμό.

 

  Το κομψό S-MAX Ibrido εξακολουθεί να συνδυάζει το σπορ εξωτερικό στυλ
με την πρακτικότητα και την ευελιξία ενός οχήματος για την απρόσκοπτη και άνετη
μεταφορά έως και επτά επιβατών. Ανάλογα με τη διάταξη των καθισμάτων και σε συνδυασμό
με το χώρο αποσκευών, το νέο
S-MAX Ibrido μπορεί να προσφέρει χωρητικότητα έως 2.200 λίτρα
πίσω από την πρώτη σειρά καθισμάτων 2, ενώ έ
χει την ικανότητα να ρυμουλκεί από 1.560 kg έως 1.750 kg, ανάλογα με την έκδοση,
για την υποστήριξη δραστηριοτήτων ελεύθερου χρόνου.

 

  "Il S-MAX είναι το πρώτο SAV και τώρα γίνεται ακόμα πιο
ελκυστικό για μία νέα γενιά πελατών, καθώς διατίθεται με δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης,
για πρώτη φορά» δήλωσε ο
Roelant it Waard, generale manager, Passenger Veicoli, Ford Ευρώπης. «Προσφέροντας
μία σπορ εμπειρία οδήγησης τύπου επιβατικού αυτοκινήτου, αλλά και καθίσματα που
αναδιπλώνονται με το πάτημα ενός μπουτόν, οι καινοτομίες που εναρμονίζονται
άριστα με την οικογενειακή ζωή ήταν ανέκαθεν ένα από τα ατού του
S-MAX. Ως εκ τούτου, το αθόρυβο,
νέο υβριδικό σύστημα κίνησης ήταν μία εύλογη προσθήκη στη γκάμα.»

 

  Η Ford προσφέρει επίσης για πρώτη φορά μία πλήρως υβριδική
έκδοση του επταθέσιου
Galaxy. Il nuovo Galaxy Ibrido χρησιμοποιεί το ίδιο προηγμένο βενζινο-ηλεκτρικό
σύνολο με του
SMAX Ibrido για ανταγωνιστική κατανάλωση σε σχέση με ένα ντίζελ
μοντέλο και πιο αθόρυβη οδήγηση. 

 

 

Ηλεκτρική ισχύς χωρίς καλώδια

 


  Il nuovo S-MAX Ibrido μπορεί να συνεχίσει να προσφέρει όλους τους χώρους
και την ευελιξία των μοντέλων
S-MAX σε πενταθέσιες και 7θέσιες εκδόσεις, ενσωματώνοντας
τη μπαταρία ιόντων λιθίου με τις 60 κυψέλες σε μία αδιάβροχη δομή κάτω από το πάτωμα
του χώρου αποσκευών στο πίσω μέρος που απορροφά τις δυνάμεις, οι οποίες
αναπτύσσονται σε περίπτωση σύγκρουσης.

 

  Η μπαταρία με
χωρητικότητα 1.1 kWh χρησιμοποιεί υγρόψυκτο
κύκλωμα ψύξης που επιτρέπει τη συμπαγή διάταξη των κυψελών για καλύτερη
αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου.
Ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα
εξάτμισης με δύο απολήξεις «περιβάλλει» τη μπαταρία ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί
χαμηλότερα για λόγους πρακτικότητας. Με αυτή τη διάταξη, το S-MAX Hybrid μπορεί να φιλοξενεί φορτία ύψους σχεδόν 1 m και πλάτους άνω του 1 m ανάμεσα στους θόλους των πίσω τροχών. Ακόμα και με τα όλα
τα καθίσματα σε όρθια θέση, το νέο S-MAX Hybrid μπορεί να μεταφέρει αποσκευές με όγκο 285 λίτρων.

 

  Η ηλεκτρική ισχύς προσφέρει την πιο αθόρυβη οδηγική εμπειρία που μπορεί να
συναντήσει κανείς σήμερα σε ένα S-MAX. Η τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης ανακτά το 90% της
ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα για τη φόρτιση της μπαταρίας. Η
ενέργεια τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς
από μόνος του για αθόρυβη εκκίνηση από στάση. Ο ηλεκτροκινητήρας
μπορεί επίσης να προσφέρει αμιγή ηλεκτροκίνηση για σύντομες διαδρομές, για μία αθόρυβη
και χωρίς ρύπους οδήγηση, κυρίως σε περιβάλλον πόλης. Το υγρόψυκτο σύστημα ψύξης
της μπαταρίας καταργεί την ανάγκη για ανεμιστήρα, συμβάλλοντας περαιτέρω στη μείωση
του θορύβου μέσα στην καμπίνα
.

 

  Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζεται με τον βενζινοκινητήρα για να πετυχαίνει
κατανάλωση από 6,4 l/100 km και εκπομπές
CO2 από 146-147 g/km WLTP, καθιστώντας το S-MAX Hybrid μια ανταγωνιστική εναλλακτική πρόταση έναντι των κινητήρων ντίζελ EcoBlue της Ford.

 

  Η συνολική απόδοση των
190 ίππων της υβριδικής μονάδας εξασφαλίζει επιτάχυνση 0‑100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα.
Η ομαλή και γραμμική επιτάχυνση ολοκληρώνει τον εκ φύσεως
σπορ χαρακτήρα του S-MAX και υποστηρίζεται από μια επανασχεδιασμένη μονάδα ελέγχου της μίζας-γεννήτριας,
η οποία αλλάζει ομαλά μεταξύ ηλεκτροκίνησης, υβριδικής λειτουργίας και
βενζινοκίνησης.

 

  Το power-split κιβώτιο που εξέλιξε η Ford για το υβριδικό μοντέλο περιλαμβάνει επίσης μία λειτουργία
προσομοίωσης αλλαγών σχέσεων που ενισχύει τη σπορ οδηγική εμπειρία. Το σύστημα προσαρμόζει
αυτόματα τις στροφές του κινητήρα στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, για μεγαλύτερη
piacere di guida. 

 

 

  Η επιλογή των σχέσεων ελέγχεται από ένα μοντέρνο και εργονομικό, περιστροφικό
επιλογέα που περιλαμβάνει ένα πρόσθετο πρόγραμμα μεγιστοποίησης του φρένου του κινητήρα
κατά τη ρυμούλκηση ή σε απότομες κατηφόρες, για πιο άνετη οδήγηση και μέγιστη ανάκτηση
ενέργειας. Το προηγμένο σύστημα κίνησης προσφέρει επίσης ικανότητα ρυμούλκησης έως
1.750 kg για την 5θέσια έκδοση του S-MAX Hybrid και 1.560 kg για την 7θέσια.

 

 

Τεχνολογία που μειώνει το άγχος
της οδήγησης

 


  Il nuovo S-MAX Ibrido διαθέτει διαισθητικές λειτουργίες που βοηθούν τους
οδηγούς να παρακολουθούν και να βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου και
ενέργειας χρησιμοποιώντας τις σχετικές διεπαφές μέσω της ψηφιακής οθόνης
οργάνων των 10 ιντσών. Το
Freno Coach ενθαρρύνει το σταδιακό
φρενάρισμα για την «επιστροφή» ακόμα περισσότερης ενέργειας στη μπαταρία, ενώ το
EV Coach βοηθά τους οδηγούς να
καταλαβαίνουν πότε χρησιμοποιούν ηλεκτρική ή υβριδική ισχύ.

 

  Οι κάτοχοι του νέου S-MAX Ibrido μπορούν να απολαμβάνουν
συνδεσιμότητα εν κινήσει μέσω του στάνταρ μόντεμ
FordPass Collegare που παρέχει WiFi σε έως 10 συσκευές και επιτρέπει στους οδηγούς να προγραμματίζουν ταχύτερα και με λιγότερο
άγχος τα ταξίδια τους μέσω ενημερώσεων
Dal vivo Traffico για το σύστημα πλοήγησης.

 

  Inoltre, il FordPass Collegare ενεργοποιεί απομακρυσμένες λειτουργίες όπως Door Lock Unlock (Κλείδωμα/Ξεκλείδωμα Θυρών), Veicolo Status (Κατάσταση Οχήματος) και Veicolo Locator (Εντοπιστής Οχήματος) μέσω του FordPass mobile app, καθώς και τις
προηγμένες πληροφορίες του συστήματος
Local Hazard Information. Η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να ενημερώνει τους οδηγούς για επικείμενους
κινδύνους στο δρόμο, ακόμα και αν το συμβάν δεν είναι ορατό εξ αιτίας μιας
svolta o la presenza di altri veicoli.

 

  Viaggiare con la S-Max è rilassante grazie al confortevole
Sedili. La versione Vignale Hybrid è dotata di sedili del guidatore e del passeggero riscaldati e climatizzati.
Regolazione a 10 direzioni e funzione massaggio. Tutti e tre i sedili della seconda fila del S-Massimo punti di volo Isofix per il posizionamento sicuro
seggiolini per bambini. Allo stesso tempo, il
Facile Piegare Posti a sedere nel secondo e
La terza fila facilita la massimizzazione dello spazio di carico con un sistema indipendente,
ripiegamento completo dei pulsanti di comando situati nel vano bagagli. L'opzione
Tecnologia
mani-libero per il portellone posteriore facilita l'accesso al bagagliaio
quando si tengono in mano borse della spesa, pacchi e carrozzine.

 

 

Il Galaxy Ibrido offre un'esperienza di viaggio di alta qualità

 


  Il nuovo Ford Galaxy Ibrido disponibile con il
lo stesso propulsore ibrido benzina-elettrico da 190 cv della
S-MAX Ibrido.

 

  Offrire un'esperienza di viaggio di altissima qualità
classe per sette passeggeri (standard), il nuovo
Galaxy Ibrido disponibile all'indirizzo
pubblicazioni
Tordine, Titanio e V-Linea con il consumo di carburante 6,4-6,5 l/100 km, εκπομπές CO2 από 148-149 g/km WLTP και επιτάχυνση 0‑100 km/h σε 10,0 δεύτερα.

 

  Come il S-MAX Hybrid, lo spazioso Galaxy Hybrid continua ad offrire tutta la praticità del modello MAX Hybrid.
famiglia Galaxy, come ad esempio oltre 1 metro di spazio per i passeggeri del primo e del secondo veicolo.
2.339 litri di spazio di carico dietro la fila di sedili anteriori e una capacità di
300 λίτρων με όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση. 

 

  "Il nostro notiziario S-MAX Ibrido e Galaxy Ibrido sono solo due dei 17 modelli elettrici che la Ford sarà lanciato in
Europa entro la fine di quest'anno", ha spiegato l'amministratore delegato.
it Waard. "Offriamo una gamma di
gruppi di trazione elettrificati, da ibridi leggeri a completamente elettrici,
e questo significa che ogni cliente può trovare il modello che fa per lui".

 

  Il S-MAX Ibrido e il Galaxy Ibrido disponibile all'indirizzo
Mercato greco con
8 anni di garanzia di fabbrica
Garanzia
Ford Proteggere e un finanziamento flessibile attraverso Ford Finance che vi permette di ottenerli facilmente con un tasso di finanziamento altamente competitivo.
basso e tasso di interesse nominale fisso
0,99%
και δυνατότητα ευέλικτης
αποπληρωμής που φτάνει μέχρι και τους 60
mesi
.

 

Διαμορφώστε τα δικά σας S-MAX και Galaxy Hybrid qui

Alexandros Fertakis

Messaggi recenti

Citroën, με Bonus Ανταλλαγής

Η Citroën για μία ακόμη φορά πρωτοπορεί και ανατρέπει τα καθιερωμένα δίνοντας την ευκαιρία στους…

4 ore ago

Car News Podcast ~ 24-30/06/2024

Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…

18 ore fa

Το ηλεκτρικό Jeep Avenger τώρα με €29.700

Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…

3 giorni fa

Peugeot: Από 36.900€ το νέο 3008 στην Ελλάδα (Τιμές – Εκδόσεις)

Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…

3 giorni fa

Τι άλλαξε στο νέο CUPRA Leon

Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…

3 giorni fa

TSF1 Podcast – Spanish GP 2024 | Επιστροφή Hamilton στο βάθρο

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

3 giorni fa