Nuovo cambio automatico a doppia frizione per la Ford Puma ibrida

 

  Η Ford λανσάρει τώρα ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma con motore EcoBoost Ibrido, δίνοντας για πρώτη φορά τη δυνατότητα στους λάτρεις του είδους να μειώσουν
περαιτέρω τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση σε συνδυασμό με την 
ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt της Ford.

 

  Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
κάνει την οδήγηση λιγότερο απαιτητική – ιδιαίτερα στην πόλη
και στην πυκνή κυκλοφορία. Επιπλέον, οι γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων συμπληρώνουν
τις επιδόσεις του υβριδικού συστήματος κίνησης ανεβάζοντας τον πήχη στον τομέα της
οδηγικής απόλαυσης.

 

  Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της
ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και τη
φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς
συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή πρόσθετης
ροπής (υποβοήθηση ροπής)για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το οδηγικό
σενάριο.

 


 

Υποβοήθηση ροπής

 


  Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το
σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο
άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση.

 

  Με τον τρόπο αυτό, η
επιτάχυνση εν κινήσει για το Puma 1.0L EcoBoost Hybrid 125 PS με 7τάχυτο
αυτόματο κιβώτιο βελτιώνεται μέχρι 4% συγκριτικά με την μη υβριδική έκδοση, ενώ
η έκδοση με 155 ίππους φτάνει στα 100 km/h σε μόλις 8,7 δευτερόλεπτα. Επιπλέον,
το νέο αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται με τα διαθέσιμα προφίλ οδήγησης, όπως για
παράδειγμα το πρόγραμμα Sport, στο οποίο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση στις εντολές
του οδηγού, ενώ έχει τη δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών σχέσεων επιτρέποντας
ταχύτερες προσπεράσεις όταν απαιτείται μέγιστη επιτάχυνση. Οι εκδόσεις Puma ST-Line X και ST-Line Vignale με το νέο αυτόματο κιβώτιο διαθέτουν επίσης paddles για
χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων.

 

 

Υποκατάσταση ροπής

 

  Η υποκατάσταση ροπής αξιοποιεί το BISG για την παροχή πρόσθετης ροπής 24 Nm – μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο carico του βενζινοκινητήρα και βελτιώνοντας την
απόδοση. Ο συνδυασμός  7τάχυτου
αυτόματου κιβωτίου με EcoBoost Hybrid είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για την πόλη, όπου η οδήγηση
με συχνές στάσεις-εκκινήσεις επιτρέπει συνεχή ανάκτηση και αξιοποίηση ενέργειας.
Il  automatico
κιβώτιο μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των βέλτιστων στροφών του υβριδικού
συστήματος προς όφελος της κατανάλωσης, για αυτό και το Puma EcoBoost Hybrid με
7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο προβλέπεται να βελτιώσει τις εκπομπές CO2
πάνω από 5% συγκριτικά με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.0L EcoBoost
(WLTP).

 

 

Τα πλεονεκτήματα του αυτόματου
κιβωτίου

 

  Ο συνδυασμός του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει
τα πλεονεκτήματα και των δύο τεχνολογιών, αυξάνοντας την ίδια στιγμή τη διαθεσιμότητα
των οικονομικών υβριδικών συστημάτων κίνησης για τους φίλους των αυτόματων
κιβωτίων. Για παράδειγμα:

 

  • Η τεχνολογία διπλού
    συμπλεκτη του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου προσφέρει επιτάχυνση χωρίς διακοπές
    ισχύος με ομαλές αλλαγές σχέσεων
  • Τα αυτόματα κιβώτια
    μπορούν να αποδειχθούν ευεργετικά για άτομα με κινητικά προβλήματα
  • Καθώς ο οδηγός
    έχει να διαχειριστεί μόνο δύο πεντάλ (γκάζι / φρένο),αυξάνεται η οδηγική άνεση
    κυρίως σε συνθήκες πόλης

 

 

Βελτιωμένες τεχνολογίες υποβοήθησης

 

  Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών σε
συνδυασμό με την οικονομία του EcoBoost Hybrid για πρώτη φορά, όπως η δυνατότητα απομακρυσμένης
εκκίνησης του κινητήρα (Remote Start), μέσω της εφαρμογής FordPass, αλλά και τη λειτουργία Stop&Go για το Adaptive Cruise control, που μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες
κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η
στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Roelant de Waard, general manager της Ford Ευρώπης:«Η προσθήκη του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου
στις επιλογές του συστήματος κίνησης
EcoBoost Ibrido είναι ένα ακόμα
βήμα στην αποστολή μας να κάνουμε τον εξηλεκτρισμό προσιτό σε όλους τους
πελάτες μας.»

 

  Το Ford Puma EcoBoost Hybrid με αυτόματο κιβώτιο είναι ένα από τα 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα
λανσάρει η Ford στην Ευρώπη πριν από το τέλος της χρονιάς.

Alexandros Fertakis

Messaggi recenti

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

8 ore ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

10 ore ago

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...

2 giorni fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...

2 giorni fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

3 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

4 giorni fa