Πως ένα απλό Ford Fiesta έγινε αγωνιστικό

 

  Μπορεί, άραγε, ένα
αυτοκίνητο παραγωγής να μετατραπεί με πολύ μικρές αλλαγές και επεμβάσεις σε μία
πραγματική «πολεμική μηχανή» ικανή να κατακτήσει την κορυφαία διάκριση στην
κατηγορία του στο χώρο των ελληνικών αγώνων; Αν πρόκειται για Ford, ασφαλώς και μπορεί!

 

  Το γνωστό σε όλους Ford
Fiesta 1.0L EcoBoost είναι ένα μοντέλο που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του
ελληνικού κοινού καταθέτοντας εδώ και πολλά χρόνια τα διαπιστευτήρια του στην
κατηγορία των σούπερ μίνι αυτοκίνητων, χάρη στην κορυφαία ποιότητα, την απαράμιλλη
αξιοπιστία, τις προηγμένες τεχνολογίες και την άκρως οδηγοκεντρική συμπεριφορά
του στο δρόμο. Το αυτοκίνητο αυτό αποτέλεσε για την περίσταση την βάση για τον Νώντα
Καρανικόλα και τους συνεργάτες του στην Ford Car Center, προκειμένου να δημιουργήσουν με πολύ μεράκι ένα
πραγματικό «φονέα γιγάντων» στους ελληνικούς αγώνες και συνάμα ένα αυτοκίνητο
που κατάφερε να κερδίσει επάξια το 2020 το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στην
κατηγορία F2. Όλα αυτά από ένα «απλό» Fiesta ST-Line!

 

  Τηρώντας όλους τους
κανόνες ασφαλείας, όπως προβλέπονται από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το
αρνάκι δεν άργησε να μετατραπεί σε… λύκο! Κάτω από το καπό του Ford Fiesta
Rally5 (R1) βρέθηκε ο γνωστός, αξιόπιστος και πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1.0L υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της οικογένειας EcoΒoost
της Ford που εξοπλίζει και τις συμβατικές εκδόσεις παραγωγής του μοντέλου,
αποδίδοντας ισχύ 150 ίππων και ροπή 200 Nm. Το σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, ο
κλωβός ασφαλείας, η διαφορετική χαρτογράφηση του κινητήρα και η τοποθέτηση του
χειρόφρενου σε διαφορετικό σημείο υπήρξαν οι μόνες τροποποιήσεις, ενώ τα φρένα
και οι αναρτήσεις διατηρήθηκαν στο επίπεδο της συμβατικής έκδοσης αποδεικνύοντας
έτσι για μία ακόμα φορά ότι ο Ford Fiesta R1 «πατά» στις στέρεες βάσεις της
έκδοσης παραγωγής.

 

  Η πρεμιέρα του αγωνιστικού
πλέον Ford Fiesta R1 στην κλάση C6 στο Πανελλήνιο
Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος του 2020 έγινε τον περασμένο Ιούλιο. Μετά από τρεις
αγώνες, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες ακόμη και του ίδιου του
πληρώματος, αφού μετά από μία νίκη και δύο τερματισμούς στη δεύτερη θέση της
κατηγορίας F2, οι Νώντας Καρανικόλας/Γιώργος Βασιλάκης δεν επικράτησαν μόνο
στην κλάση τους, αλλά και στη γενική κατάταξη της F2, όπου συμμετείχαν και πιο
ισχυρά αυτοκίνητα.

 

  Με τις επιδόσεις αυτές
το Ford Fiesta 1.0L EcoBoost αποδεικνύει περίτρανα ότι αποτελεί μια βάση «υψηλού βεληνεκούς» που
προσφέρει στον οδηγό του μία ανεπανάληπτη εμπειρία οδήγησης, ενώ με μικρές
μετατροπές μπορεί να διακριθεί ακόμα και στο εξόχως ανταγωνιστικό τερέν των αγώνων
ράλλυ.

 

  Progettate il vostro personale
«αγωνιστικό» Fiesta qui και κάντε την κράτησή του οnline qui.

Alexandros Fertakis

Messaggi recenti

DS 3 : Άμεσα διαθέσιμο, με το πρόγραμμα Premium Upgrade

Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…

7 ore ago

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

23 ore ago

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

1 giorno fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

1 giorno fa

Guida Volkswagen ID.3 Pro Performance: il simbolo della transizione (Video)

Ma è proprio così? L'utilitaria elettrica di medie dimensioni di Volkswagen si differenzia esteticamente e...

1 giorno fa

Ecco la Mercedes Benz G580 EQ, completamente elettrica.

La nuova Mercedes-Benz G 580, dotata di tecnologia EQ, continua l'eredità dei suoi predecessori...

1 giorno fa