Categorie: Uncategorized

Il motore diesel Ford EcoBoost è stato nominato per il 5° anno consecutivo miglior motore di piccole dimensioni

1 Ford su 5 venduta in Europa equipaggiata con EcoBoost 

Ο 1.0L EcoBoost της Ford αναδείχτηκε Καλύτερος Κινητήρας στην Κατηγορία Κάτω του Ενός Λίτρου (Best Engine Under 1.0-litre) στο θεσμό  “International Engine of the Year” για το 2016  για 5η συνεχόμενη χρονιά – παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό στην κατηγορία αυτή από αναγνωρισμένους παγκόσμιους κατασκευαστές

Si tratta del nono premio assegnato da Ford al motore efficiente e sportivo, che detiene il record di tre titoli di "miglior motore dell'anno" e "miglior nuovo motore" e che equipaggia un veicolo Ford su cinque venduto in Europa. 

Il rivoluzionario 1.0L EcoBoost deve la sua nuova distinzione a una combinazione di prestazioni, flessibilità, economia, funzionamento civile e tecnologia. La tecnologia intelligente di EcoBoost viene ora trasferita ai nuovi motori diesel EcoBlue

Il piccolo ma potente motore diesel EcoBoost di Ford è stato votato come miglior motore della sua categoria agli International Engine of the Year Awards per il quinto anno consecutivo. I giudici hanno elogiato la combinazione di flessibilità, prestazioni, economia, operatività civile e tecnologia che continua a rappresentare un punto di riferimento.

Ο οικονομικός, τρικύλινδρος EcoBoost αναδείχτηκε ‘Καλύτερος Κινητήρας στην Κατηγορία Κάτω του 1 Λίτρου’ –  “Best Engine Under 1.0-litre” από μία επιτροπή 65 δημοσιογράφων του ειδικού τύπου από 31 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε χρόνο από το λανσάρισμά του ψηφίζεται νικητής στην κατηγορία του. Φέτος, ήταν ο επικρατέστερος από 32 κινητήρες του ανταγωνισμού, 19 περισσότερους από τον ανταγωνισμό του 2012. Το σημαντικό είναι ότι το 2015 αυξήθηκαν οι διεκδικητές του τίτλου με την κατηγορία κάτω των 1.000 κυβικών εκατοστών να κατακλύζεται από υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού που φέρουν την υπογραφή παγκόσμιων κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Το 2014, ο 1.0L EcoBoost έγινε ο πρώτος κινητήρας που απέσπασε τον τίτλο “Διεθνής Κινητήρα της Χρονιάς” για  τρίτη συνεχή χρονιά, ενώ το 2012 αναδείχτηκε επίσης “Καλύτερος Νέος Κινητήρας.”

«Ο 1.0L EcoBoost ήταν ένας κινητήρας που άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού και παρά το γεγονός ακολούθησαν και άλλοι το παράδειγμά μας, παραμένει αναμφισβήτητο σημείο αναφοράς στην κατηγορία του επί μία πενταετία, δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Το πνεύμα καινοτομίας εξακολουθεί να μας οδηγεί καθώς  έχουμε μεταφέρει την ίδια, ευφυή τεχνολογία σε μία νέα γενιά αποδοτικών, καθαρών και ισχυρών κινητήρων diesel με τη φιλοσοφία downsizing.»

Ο 1.0L EcoBoost που διατίθεται σε εκδόσεις 100, 125 και 140 ίππων, ακόμα και 180 ίππων στην έκδοση ράλι Ford Fiesta R2 χρησιμοποιείται σε 72 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην έκδοση 140 ίππων, ο κινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη αναλογία ισχύος – κυβισμού από μία Bugatti Veyron. Μία Formula Ford με προδιαγραφές δρόμου που εφοδιάζεται με μία έκδοση 205 PS ίππων του κινητήρα, έκανε το γύρο του διάσημου σιρκουί του Nürburgring (Γερμανία),  σε 7 λεπτά και 22 δεύτερα. Μία επίδοση που την έφερε μπροστά από υπεραυτοκίνητα όπως οι Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo και Pagani Zonda 600+ ίππων.

Undici modelli, tra cui Fiesta, EcoSport, B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C-MAX, Tourneo e Transit Connect, Tourneo e Transit Courier e Mondeo sono disponibili in Europa con il motore premiato. Una Ford su cinque venduta in Europa nel 2015 montava il motore del nuovo millennio, e quasi due Fiesta su cinque.

La tecnologia del motore a benzina Ford EcoBoost viene ora applicata al nuovo piccolo diesel del marchio, l'EcoBlue da 2,0 litri lanciato all'inizio di quest'anno sul Ford Transit. Grazie all'utilizzo di un turbocompressore a basso regime, dell'iniezione diretta ad alta pressione, di un sistema di aspirazione integrato nel collettore, di una cinghia a camme in bagno d'olio (belt-in-oil) e di altri materiali che riducono l'attrito, offre un aumento di 13% dell'efficienza dei consumi e di 20% della coppia ai bassi regimi. *

In tutto il mondo, la gamma di motori EcoBoost di Ford, potenti ma efficienti, comprende i motori a quattro cilindri da 1.5L, 1.6L, 2.0L e 2.3L e i motori V6 da 2.7L e 3.5L. Quest'ultimo equipaggia la Ford GT che correrà a Le Mans alla fine del mese.

"Il fatto che sia stato vincitore assoluto per tre volte e che continui a godere del favore della giuria sottolinea quanto sia speciale l'EcoBoost 1.0L di Ford", ha dichiarato Dean Slavnich, vicepresidente della 18a edizione del 'Motore Internazionale dell'Anno' tenutasi a Stoccarda e caporedattore della rivista Engine Technology International. "Dimostra in modo inequivocabile che il down-sizing e il maggior risparmio di carburante non significano necessariamente sacrifici in altre aree come la potenza, le prestazioni, il funzionamento civile e la flessibilità". Anzi, possono addirittura contribuire a migliorarle".

Panagiotis Karagiannis

Condividi
Pubblicato da
Panagiotis Karagiannis
Tag: MotoreFord

Messaggi recenti

Η Audi κέρδισε τις προτιμήσεις των μελών του Κοινοβουλίου

Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…

43 minuti ago

Η Ford παρουσιάζει τα Νέα Ranger Raptor και Transit Custom στην έκθεση ERGO.TEC / Μηχανήματα Έργων

Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…

1 ora ago

Συνεργασία Όμιλου Συγγελίδη & Εκπαιδευτικού Ομίλου ΔΕΛΤΑ 360

Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως  Citroen,…

2 ore fa

Troppo difficile che il V12 muoia

Η Ferrari, η Lamborghini και η Aston Martin δηλώνουν ότι οι πλούσιοι πελάτες τους είναι…

10 ore ago

Renault Rafale E-Tech 4×4 da 300 CV: "Supersonico

Εμπνευσμένο από τα γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη, Rafale, το νέο Renault Rafale στην κορυφαία έκδοση E-Tech…

1 giorno fa

Immatricolazioni di nuove auto in aprile nell'UE: il mercato greco è in crescita (Grafici)

Θετικό πρόσημο κατέγραψαν οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον μήνα Απρίλιο στην ΕΕ, ενώ η ελληνική…

1 giorno fa