Ferrari Purosangue: lo sviluppo della prima FUV prosegue a ritmo sostenuto

  Η Ferrari πριν 15 χρόνια δήλωνε πως δε πρόκειται να κατασκευάσει κάποιο SUV, όπως και πριν 8 χρόνια στη παρουσίαση της LaFerrari δήλωσε πως δεν την ενδιαφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, οι καιροί αλλάζουν και το ίδιο συμβαίνει και με τη γκάμα μοντέλων της ιταλικής εταιρείας. Ενασχολείται με τα υβριδικά και ετοιμάζει με εντατικούς ρυθμούς το FUV, το Ferrari Utility Vehicle, μίας και όρος SUV δε αρμόζει σε ένα δημιούργημα των Μαρανέλων.

 

  Με την επιτυχημένη πορεία των ακριβών, υψηλών επιδόσεων SUV, “μόδα” την οποία ξεκίνησε η Porsche με τη Cayenne, ακολούθησαν οι Mercedes, BMW, Lamborghini και Audi. Η ζήτηση για υπερπολυτελή ή υψηλών επιδόσεων SUV είναι μάλιστα τόσο μεγάλη, που η Bentley και η Rolls Royce μπήκαν και αυτές στο παιχνίδι. Και κάπου στη πορεία, άλλαξε και η σκοπιά της Ferrari.

 

  Η Purosangue εικάζεται πως θα είναι εφοδιασμένη με τον 3.9 λίτρων, twin-turbo V8 μαζί με κάποια υβριδική τεχνολογία, μίας και ένα τέτοιο setup αρμόζει καλύτερα στη φιλοσοφία των SUV, αντί του ατμοσφαιρικού V12 των 812 Superfast & GTC4 Lusso. Σίγουρα περιμένουμε κάποια άκρως εντυπωσιακά νούμερα, καθώς η Purosangue έχει να ανταγωνιστεί τις Cayenne Turbo S & Urus, αλλά και τη νεοεισερχόμενη DBX της Aston Martin.

 

  Όσο αφορά το σχεδιασμό της, για την ώρα δεν υπάρχει κάτι πέρα απο κάποια render, βασισμένα σε οτι πληροφορίες έχουν καταφέρει να διαρρεύσουν όλο αυτό το χρονικό διάστημα απο το εργοστάσιο, τόσο για το εξωτερικό, όσο και για το εξωτερικό της.

 

  Η Ferrari, προκειμένου να διαφυλάξει, για την ώρα τουλάχιστον, τη ταυτότητα της Purosangue, χρησιμοποιεί για το powertrain development, μερικές Maserati Levante Trofeo. Ωστόσο, μέσα στον επόμενο χρόνο, αναμένεται να δούμε και τη καμουφλαρισμένη Purosangue, μίας και το αυτοκίνητο αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του 2021, ή στις αρχές του 2022.

 

  Η Ferrari έχει δεχθεί κατά διαστήματα έντονη κριτική (οχι οτι την ενδιαφέρει στο απειροελάχιστο) για την απόφαση της να δημιουργήσει ένα SUV, ωστόσο δεν υπάρχει λόγος να μη το κάνει, μίας και είναι επιπλέον έσοδα στα ταμεία της και δεν επηρεάζει την υπόλοιπη γκάμα των μοντέλων της. Ποιος θα πει οχι σε επιπλέον χρήματα, εξάλλου;  

Photo copyright : Car & Driver

Alexandros Fertakis

Messaggi recenti

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

5 ore ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

6 ore ago

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

1 giorno fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

2 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

2 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

2 giorni fa