NOTIZIE

Farley (amministratore delegato della Ford): vogliamo produrre la Model T dell'elettrico

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, επαναλαμβάνει τη δέσμευση του μπλε οβάλ για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και επιβεβαιώνει την επανατοποθέτησή του στα πιο γενικευμένα τμήματα της αγοράς. Ουσιαστικά, αποκάλυψε πως «Θέλουμε να παράγουμε το Model T των ηλεκτρικών αυτοκινήτων»

Ειδικότερα «Αφήνοντας στην άκρη τα πολιτικά ζητήματα, είμαστε πεπεισμένοι ότι ένα μεγάλο ποσοστό των Αμερικανών θα ήταν ευτυχισμένο με την εξοικονόμηση και την ευελιξία που παρέχει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο», δήλωσε σε συνέντευξή του ο κορυφαίος μάνατζερ. ‘Το δύσκολο κομμάτι είναι να φέρουμε στην αγορά προσιτά Bevs που να μπορούν ταυτόχρονα να αποφέρουν κέρδη, όπως έκανε ο Henry Ford με το Model T’. Εν ολίγοις, επανατοποθέτηση ναι, βήματα προς τα πίσω όχι: «Δεν θα επενδύαμε στο μέλλον των ηλεκτρικών αν δεν ήμασταν πεπεισμένοι ότι θα μπορούσαν να είναι κερδοφόρα. Εγώ ο ίδιος δεν θα έκανα καλά τη δουλειά μου αν διέθετα κεφάλαια σε έναν τομέα που δεν πιστεύω ότι μπορεί να αποφέρει κέρδη μέσα στον επόμενο κύκλο προϊόντων».

Ένα πρότζεκτ που θα αλλάξει τα πάντα

«Είμαστε πολύ πίσω από την Tesla, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε το νούμερο δύο (στις ΗΠΑ, σ.σ.) στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι άνθρωποι που αγοράζουν ένα Mach-E ή ένα F-150 Lightning είναι ευχαριστημένοι. Το νέο συμπαγές και προσιτό μοντέλο θα μπορούσε να «φτάσει μέσα σε δύο χρόνια», εξηγεί ο Farley. ‘Η ομάδα που εργάζεται πάνω σε αυτό αποτελείται από πρώην Apple και πρώην Tesla, ανθρώπους που δεν έχουν τις προκαταλήψεις που μπορεί να έχω εγώ, που είναι της παλιάς σχολής. Αναπτύσσουν μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, ένα διαφορετικό προϊόν, με διαφορετικό κόστος, με πολύ μικρότερη μπαταρία και διαφορετική τεχνολογία, η οποία είμαστε πεπεισμένοι ότι όχι μόνο θα είναι κερδοφόρα για εμάς, αλλά και προσιτή για τους περισσότερους Αμερικανούς.

Η ανταγωνιστικότητα δεν προστατεύεται από τους δασμούς

Όσον αφορά την αύξηση των τελωνειακών δασμών που επέβαλε πρόσφατα η κυβέρνηση Μπάιντεν, ο Φάρλεϊ τη θεωρεί «σημαντική για την εξίσωση των όρων ανταγωνισμού σε αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή της ιστορίας», αλλά τελικά η Ford «θα πρέπει να γίνει ανταγωνιστική ως προς το κόστος και την ποιότητα με τους ανταγωνιστές της, την BYD και άλλους κινέζους κατασκευαστές, και έχουμε ένα σχέδιο για το πώς θα το πετύχουμε αυτό». Η κυβέρνηση «θα κάνει τη δουλειά της», καταλήγει ο Farley, «αλλά εγώ ως διευθύνων σύμβουλος δεν μπορώ να βασιστώ σε αυτό, η δουλειά μου είναι να κάνω τη Ford ανταγωνιστική με τον ανταγωνισμό στην Αμερική, ανεξάρτητα από τους δασμούς».

Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

TSF1 Podcast – Spanish GP 2024 | Επιστροφή Hamilton στο βάθρο

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

14 minuti ago

Το F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance είναι ο φετινός βασιλιάς του Pikes Peak International Hill Climb

Το ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 102η εκδοχή…

1 ora ago

Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland

[rev_slider alias="retouch-11" slidertitle="opel grandland cover"][/rev_slider] Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland,…

8 ore ago

Fiat Grande Panda: Η παραγωγή στη Σερβία ξεκινά τον Ιούλιο

Η παραγωγή στη Σερβία είναι έτοιμη να ξεκινήσει τον Ιούλιο για το νέο Fiat Grande…

14 ore ago

Hyundai INSTER: Τολμηρή ηλεκτρική πρόταση στο Segment A

Τολμηρή ηλεκτρική πρόταση στο Segment A, από τη Hyundai, η οποία παρουσίασε σήμερα το νέο…

15 ore fa

Cupra: Στην Ελλάδα από 36.590€ το ανανεωμένο Formentor

Στην Ελλάδα έφερε το ανανεωμένο Formentor η Cupra, σε τιμές που ξεκινάνε από τα 36.590€,…

16 ore fa