Il nuovo Alfa Romeo Giulietta έρχεται το 2028, αναμένεται δηλαδή ένα χρόνο νωρίτερα από ένα μεγάλο SUV. Ο διευθύνων σύμβουλος Jean-Philippe Imparato το επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Arese σχετικά με τι θα περιμένουν οι Alfisti τα επόμενα χρόνια. Μετά το λανσάρισμα της 33 Stradale (το 90% των πελατών της οποίας έχει επιλέξει τη βενζινοκίνητη έκδοση και το 10% την ηλεκτρική παραλλαγή) και της Milano, η οποία θα κάνει ντεμπούτο τον Απρίλιο, θα έρθει η σειρά της νέας Stelvio και της Giulia, που επιβεβαιώνεται επίσημα από το νέο βιομηχανικό σχέδιο της μάρκας. Και για τα επόμενα χρόνια – άρα από το 2027 – ο νούμερο ένα του Biscione ανακοίνωσε την πρόθεσή του να λανσάρει ένα τέταρτο σπορ αυτοκίνητο και έναν κληρονόμο του hatchback της κατηγορίας C, το οποίο θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο σε πολλές παραλλαγές αμαξώματος, από κουπέ έως διθέσιο roadster.
Questi prodotti non sono stati inclusi nella presentazione dei nuovi modelli perché arriveranno dopo il 2026, un orizzonte temporale per il quale il Gruppo Stellantis ha già pianificato tutti i piani di investimento. Bisognerà quindi attendere (almeno fino alla fine di quest'anno) per la conferma definitiva dei nuovi piani, con l'azienda che intende anche monitorare da vicino i vari sviluppi geopolitici. A cominciare dalle elezioni statunitensi, visto che un eventuale ritorno alla presidenza di Donald Trump potrebbe sconvolgere lo status quo delle decisioni in materia di elettrificazione nel mercato americano.
Το πρώτο μοντέλο που ανακοίνωσε ο Imparato για τη “μετά-Julia” είναι ένα μεγάλο SUV που θα πρέπει ιδανικά να τοποθετηθεί πάνω από τη Stelvio. Σήμερα θα έφτιαχνα ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο παρόμοιο με το Purosangue, αλλά πρέπει επίσης να δούμε την εξέλιξη των παγκόσμιων αγορών. Και να έχουμε ένα σχέδιο Β, με επιστροφή στην κατηγορία C. Στην περίπτωση του SUV, η πλατφόρμα θα ήταν η Stla Large της μικρής αδελφής Stelvio, η οποία θα εγγυάται υψηλές αυτονομίες (της τάξης των 700 km Wltp) και μεγάλη σχεδιαστική ευελιξία. Περισσότερο από την Ευρώπη, ωστόσο, αυτό το sport utility σχεδιάζεται ως μοντέλο κατάκτησης για αγορές όπως αυτές των Ηνωμένων Πολιτειών και της Κίνας, όπου τα μεγάλα SUV είναι της μόδας.
Il secondo modello, invece, è il più interessante per il nostro mercato. Si tratta dell'erede elettrica dell'Alfa Romeo Giulietta, che condividerà lo stesso DNA con un altro importante modello italiano, la Lancia Delta. Entrambe le vetture saranno prodotte in Basilicata, nello stabilimento di Melfi (PZ), e saranno basate sulla piattaforma Stla Medium, accreditata anche di un'autonomia di circa 700 km per le versioni monomotore più efficienti. Il telaio potrà ospitare uno o due motori, con la massima flessibilità di installazione.
Una flessibilità che permetterà alla Giulietta di avere un'inclinazione sportiva. Oltre a una possibile versione Quadrifoglio, infatti, potrebbe esserci spazio per carrozzerie tutte nuove. Imparato ha aggiunto che, con un assetto ragionevole, se la Giulietta avrà successo, potrebbe esserci spazio anche per varianti più dinamiche, come una coupé, una cabriolet e una roadster a due posti. Una sorta di Duetto dell'era elettrica.
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…
Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…
Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν σήμερα να υπερηφανευτούν ότι μπορούν να…
Η Suzuki σου δίνει τη δυνατότητα να δεις πρώτος από κοντά και να οδηγήσεις το…