RETRO

Un modello squadrato: l'NSU "Uruguay".

Το NSU “Uruguay”, γνωστό και ως ρουστίκ στέισον βάγκον, είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στην οικογένεια της NSU. Το όχημα, που παρήχθη από τον εισαγωγέα της NSU στο Μοντεβιδέο μεταξύ 1969 και 1971, αναφερόταν με αγάπη ως “Ουρουγουάη” από τους ντόπιους του Neckarsulm. Κατασκευάστηκαν περίπου 500 μονάδες αυτού του μοναδικού σχήματος αυτοκινήτου στις εκδόσεις P6 και P10. Η Audi Tradition παρουσιάζει αυτό το εξαιρετικό μοντέλο στο τέταρτο επεισόδιο της επετειακής σειράς για την ιστορία της NSU.

Ο σχεδιασμός του NSU Uruguay είναι αισθητά τετράγωνος και γραμμικός, σε αντίθεση με την τυπική αισθητική των αυτοκινήτων NSU στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Η δημιουργία αυτού του μοντέλου ξεκίνησε το 1968, όταν ο εισαγωγέας της NSU στην Ουρουγουάη, η Quintanar, ξεκίνησε ανεξάρτητα την παραγωγή και πώληση ενός στέισον βάγκον χρησιμοποιώντας τα τεχνικά στοιχεία του δικύλινδρου NSU Prinz 4. Πούλησαν 140 μονάδες μέχρι το τέλος του έτους, αλλά είχαν φιλοδοξίες για έναν πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα.

Για να διερευνηθεί η δυνατότητα μιας τέτοιας αναβάθμισης, πραγματοποιήθηκε μια συνάντηση στο εργοστάσιο Neckarsulm τον Μάιο του 1969, όπου παρουσιάστηκε ένα δείγμα αμαξώματος για την ανάπτυξη πρωτοτύπου. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του NSU Prinz 1000 αποδείχθηκε πολύ μεγάλος για το χώρο του κινητήρα χωρίς σημαντικές αλλαγές, αλλά μπορούσε να φιλοξενηθεί στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Παρά την απώλεια σημαντικού χώρου φόρτωσης και την αντιμετώπιση αρκετών τεχνικών ζητημάτων ανάπτυξης, οι εκπρόσωποι της Quintanar δεν πτοήθηκαν. Το στέισον βάγκον της NSU έτυχε σε μεγάλο βαθμό καλής υποδοχής από τις αρχές ελέγχου του Ντάρμσταντ, και με μερικές μικρές διορθώσεις, το αυτοκίνητο εγκρίθηκε για παραγωγή. Κατά συνέπεια, περίπου 500 στέισον βάγκον στις παραλλαγές P6 και P10 παρήχθησαν μεταξύ 1969 και 1971 στη Νότια Αμερική.

Ωστόσο, η έξοδος της NSU από την αγορά της Ουρουγουάης το 1971 σήμανε το τέλος της παραγωγής της “”Uruguay””. Το πρωτότυπο του NSU P10, το οποίο είναι το μοναδικό του είδους του που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στους γερμανικούς δρόμους, αποτελεί σήμερα μέρος της συλλογής ιστορικών οχημάτων της AUDI AG. Αυτό το ξεχωριστό, γωνιώδες μοντέλο παραμένει ένα από τα πιο ξεχωριστά κομμάτια της συλλογής.

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

2 ore ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

3 ore ago

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...

2 giorni fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...

2 giorni fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

3 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

4 giorni fa