Categorie: Uncategorized

e- POWER: ένα νέο σύστημα κίνησης από την Nissan

Η Nissan παρουσίασε το e-POWER , ένα νέο σύστημα κίνησης που για πρώτη φορά θα διατίθεται στους καταναλωτές,  σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στο πλαίσιο της στρατηγικής  Nissan Intelligent Mobility της φίρμας.

Το e-POWER δανείζεται τεχνολογία από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της μάρκας (EV), με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Nissan LEAF που αποτελεί  το best-seller αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, με  περισσότερες από 250.000 πωλήσεις στο ενεργητικό του. Όμως σε αντίθεση με το LEAF, το e-POWER προσθέτει ένα μικρό κινητήρα βενζίνης που χρησιμεύει για την φόρτιση της μπαταρίας (όταν αυτό είναι απαραίτητο), εξαλείφοντας  την ανάγκη για έναν εξωτερικό φορτιστή, αλλά προσφέροντας την ίδια υψηλή απόδοση.

Η τεχνολογία του e-POWER

Το σύστημα e-POWER προσφέρει  πλήρη κίνηση του οχήματος  μέσω του ηλεκτροκινητήρα, πράγμα που σημαίνει ότι οι τροχοί κινούνται εντελώς από το ηλεκτρικό μοτέρ. Η ενέργεια από μια μπαταρία υψηλής απόδοσης μεταφέρεται  στα συμπαγή συστήματα μετάδοσης κίνησης του e-POWER που αποτελείται από  κινητήρα βενζίνης, γεννήτρια, inverter και έναν ηλεκτροκινητήρα. Στα συμβατικά υβριδικά συστήματα, ένας χαμηλής ισχύος  ηλεκτρικός κινητήρας συνδυάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης που αναλαμβάνει την κίνηση των τροχών όταν η ενέργεια της μπαταρίας είναι χαμηλή (ή όταν η ταχύτητα του οχήματος είναι υψηλή).  Στην περίπτωση του e-POWER, ο βενζινοκινητήρας δεν μεταδίδει κίνηση στους τροχούς, αλλά απλώς φορτίζει τη μπαταρία. Και σε αντίθεση με ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα, η πηγή ισχύος προέρχεται από τον κινητήρα και όχι αποκλειστικά από  την μπαταρία.

Αυτή η δομή του συστήματος γενικά απαιτεί ένα μεγαλύτερο κινητήρα αλλά και μπαταρία, επειδή ο κινητήρας είναι η μόνη άμεση πηγή ενέργειας για την κίνηση του οχήματος. Το γεγονός αυτό κατέστησε δύσκολο για την αυτοκινητοβιομηχανία στο να τοποθετήσει το συγκεκριμένο σύστημα σε κανονικά αυτοκίνητα. Τώρα η Nissan καινοτομεί για μια ακόμα φορά, σπάζοντας τον κώδικα και μαθαίνοντας πώς να ελαχιστοποιήσει αλλά και να μειώσει το βάρος, αναπτύσσοντας πιο αποτελεσματικές μεθόδους ελέγχου του κινητήρα, αλλά και βελτιστοποιώντας τη διαχείριση της ενέργειας. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, το  e-POWER χρησιμοποιεί μικρότερη μπαταρία από το LEAF, προσφέροντας όμως την ίδια οδηγική εμπειρία,  όπως ακριβώς ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα.

Τα οφέλη του e-POWER

Το e-POWER αποδίδει τεράστια ροπή σχεδόν αμέσως, γεγονός που βελτιώνει την κύλιση του οχήματος, προσφέροντας ομαλές επιταχύνσεις. Επίσης, το σύστημα λειτουργεί πολύ ήσυχα, σαν ένα κανονικό EV. Επειδή το e-POWER βασίζεται στον κινητήρα πολύ λιγότερο σε σχέση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, η  οικονομία  καυσίμου είναι συγκρίσιμη με εκείνη των κορυφαίων συμβατικών υβριδικών, ειδικά σε λειτουργία αστικού κύκλου. Το σύστημα e-POWER  επιτρέπει στον οδηγό του να απολαύσει όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχεί για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Video με το σύστημα e-POWER της Nissan

Panagiotis Karagiannis

Condividi
Pubblicato da
Panagiotis Karagiannis

Messaggi recenti

Hyundai Hellas alla ThinkBiz Academy 2024

Το μοναδικό διήμερο πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας ThinkBiz Academy 2024 πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με…

5 ore ago

Στην Ελλάδα τα αμιγώς ηλεκτρικά Smart #1 και Smart #3 (Τιμές – Εκδόσεις)

Στην Ελλάδα έφτασαν τα νέα Smart #1 και Smart #3, η έλευση των οποίων σηματοδοτεί…

5 ore ago

Il furgone dell'anno 2024: Ford Transit Custom con noleggio preferenziale da 352€

Ford Transit Custom: Leasing από €352 μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης Ford ή χρηματοδότησης αγοράς με Ford…

6 ore ago

Evento Test Drive Volvo Saracakis a Kalamata, 24-26 maggio

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

1 giorno fa

Ford Puma: tecnologicamente avanzata ed economica, ora con un canone di noleggio di 199 euro

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

1 giorno fa

Podcast TSF1 - WEC | 6 Ore di Spa

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο τρίτο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024 του…

1 giorno fa