Vivere il Movimento nelle strade

CONTINENTAL GT SPEED : Η Πιο Δυναμική BENTLEY Στην Ιστορία

 

  Η Bentley Motori αποκάλυψε τη νέα Continentale GT Velocità ​​- το πιο δυναμικό αυτοκίνητο στην 101χρονη ιστορία της
μάρκας και την απόλυτη έκφραση του πολυτελούς
Grande Tourer παγκοσμίως.



  Η νέαContinentalGTSpeed​​είναι σχεδιασμένη, εξελιγμένη και κατασκευασμένη στο
χέρι στο εργοστάσιο πολυτελών αυτοκινήτων τηςBentleyστοCrew, που λειτουργεί με
ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα άνθρακα. Το νέο μοντέλο τρίτης γενιάς
βασίζεται σε μια μακρά παράδοση εκδόσεων τηςSpeed, που
ξεκίνησε με τηνContinentalGTSpeed​​πρώτης γενιάς το 2007 – εμπνευσμένη από τα μοντέλαSpeed​​3.0 λίτρων της δεκαετίας του 1920. Η τελευταίαGTSpeed​​συνεχίζει την παράδοση, αντιπροσωπεύοντας τον απόλυτο
συνδυασμό πολυτέλειας και επιδόσεων σε ένα σύγχρονοGrandTourer.


  Η
κορυφαία σε απόδοση
Continentale GT διαθέτει προηγμένη τεχνολογία πλαισίου εξελιγμένη ειδικά
για το νέο μοντέλο. Ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα τετραδιεύθυνσης αναδεικνύει τη
δυναμική φύση της
Velocità στα οδηγικά προφίλ BENTLEY e COMFORT. Ωστόσο, αυτό είναι ακόμα πιο εμφανές στη λειτουργία SPORT, καθώς το σύστημα διεύθυνσης συνδυάζεται με το Bentley Dinamico Ride και ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
για επίπεδο ευελιξίας που δεν απαντάται σε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο
Bentley.



  Un
ακόμα στοιχείο τεχνολογικής υπεροχής είναι η τετραδιεύθυνση, με το σύστημα πολύ
πιο ενεργό στην
GT Velocità από ό,τι στη Volare Traccia. Σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί της GT Velocità ​​κατευθύνονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους
εμπρός τροχούς για να βοηθήσουν στην ταχεία αλλαγή κατεύθυνσης, αυξάνοντας
αισθητά την ευελιξία. Σε υψηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί κλίνουν στην ίδια
κατεύθυνση με τους εμπρός, για να βελτιώσουν τη σταθερότητα. 



  Per
πρώτη φορά σε μια
Bentley, η τελευταία γενιά της Continentale GT Velocità εισάγει
τη χρήση ενός ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού (
eLSD). Ειδικά ρυθμισμένο σε συνδυασμό με τον έλεγχο πρόσφυσης
και τα ενεργά συστήματα σασί, το
eLSD παρέχει αυξημένα πλευρικά περιθώρια, βελτιωμένη διαμήκη
σταθερότητα, καλύτερη απόκριση στο γκάζι και ανώτερη πρόσφυση σε αντίξοες
οδικές συνθήκες.



  A
funzione
SPORT, το σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης στέλνει μεγαλύτερη αναλογία ισχύος στον
πίσω άξονα για να επιτρέψει ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο των γραμμών στις στροφές με
το γκάζι.



  Παράλληλα
με αυτά τα συστήματα, η νέα
Continentale GT Velocità Caratteristiche
ενεργή ανάρτηση τριών θαλάμων με προσαρμοστική απόσβεση και το
Bentley Dinamico Ride – το 48V ενεργό σύστημα ελέγχου στρέψης που η Bentley παρουσίασε στη Bentayga e il Continentale GT τρίτης γενιάς. Ηλεκτρικοί κινητήρες παράγουν έως 1300 Nm ροπής σε
0,3 δευτερόλεπτα στις δύο αντιστρεπτικές, για να αντισταθμίσουν τις δυνάμεις
κατά τις στροφές και να διατηρήσουν οριζοντιωμένο το αμάξωμα.



  Από την
άλλη, το Σύστημα Ελέγχου Σταθερότητας (
ESC) μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό, επιτρέποντας
στον έμπειρο χειριστή να ισορροπήσει το αυτοκίνητο με το γκάζι και το τιμόνι,
απολαμβάνοντας αβίαστες, προοδευτικές γωνίες εκτροπής.



  Για να
συμπληρώσει την επιπλέον ικανότητα του πλαισίου, ένα νέο μηχανικό σύστημα
φρένων
Carbon Ceramic έχει εισαχθεί προαιρετικά στην GT Velocità. Οι δίσκοι Carbon Silicon Carbide παρέχουν επιπλέον πίεση φρένων, με ισχυρή, σταθερή
αίσθηση και εξαιρετική αντοχή στην κόπωση. Δεκαπίστονες εμπρόσθιες δαγκάνες και
τετραπίστονες πίσω, παρέχουν απίστευτη δύναμη πέδησης – απαιτείται όταν έως και
10
MJ ενέργειας μετατρέπονται σε θερμότητα σε πλήρη ακινητοποίηση από την τελική
velocità. 


  H notizie Continentale GT Velocità ​​διαθέτει την αναβαθμισμένη έκδοση του διάσημου W12 κινητήρα 6,0 λίτρων της Bentley, με απόδοση 659 PS – αύξηση 4% ή 24 PS σε σχέση με το τρέχον μοντέλο W12 – προσφέροντας παράλληλα 900 Nm ροπής. Η
τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5
secondi.  


  Τόσο ο
κινητήρας όσο και το κιβώτιο έχουν ρυθμιστεί ώστε να αναδεικνύουν τον σπορ
χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αυτό είναι πιο αισθητό στη λειτουργία
SPORT, όπου ο διπλός υπερσυμπιεστής του W12 έχει ρυθμιστεί για να διατηρεί τον κινητήρα στη ζώνη
ισχύος περισσότερο χρόνο, με αλλαγή ταχύτητας προς τα πάνω πιο αργά ή προς τα
κάτω πιο νωρίς. 



  Per
μειωμένη κατανάλωση και ρύπους, το μοντέλο επωφελείται από την τεχνολογία
FermarsiInizio di Bentley, όπου ο κινητήρας τίθεται εκτός λειτουργίας όχι μόνο
όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο, αλλά και σε ταχύτητες σχεδόν κοντά στη
στάση. Παράλληλα, το σύστημα
Variable Displacement di Bentley κλείνει τους μισούς από τους 12 κυλίνδρους του κινητήρα
υπό συνθήκες, με τον κινητήρα να λειτουργεί ως εξακύλινδρος για χαμηλότερη
κατανάλωση.


  Η
καμπίνα της νέας
Continentale GT Velocità ​​δείχνει την τεχνογνωσία της Bentley στη δημιουργία των καλύτερων εσωτερικών αυτοκινήτου στον
κόσμο. Χειροποίητα υλικά, διχρωμίες, υψηλής ποιότητας δέρματα σε συνδυασμό με
Alcantara, τόσο στην καμπίνα όσο και στο τιμόνι.


  Il
πολυτελές εσωτερικό μπορεί να εξατομικευτεί περαιτέρω με μια επιλογή από 15
κύρια και 11 δευτερεύοντα χρώματα δέρματος. Περίτεχνες ραφές και γαζιά,
επενδύσεις αλουμινίου και εξαιρετικής ποιότητας καπλαμάς, στο κλασσικό
Piano Nero ma anche
άλλες αποχρώσεις, συμπληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού.



  Come ad esempio
και με όλες τις
Continentale GT, η Velocità ​​προσφέρει θέσεις για τέσσερις επιβάτες και εξαιρετική
χωρητικότητα αποσκευών 358 λίτρων. Φινιρισμένη με εξαιρετική λεπτομέρεια, ένα
τεχνολογικά προηγμένο ταμπλό οργάνων και το φημισμένο
Bentley Rotating Display, το νέο μοντέλο που εστιάζει στον οδηγό όσο κανένα άλλο
της μάρκας, διευρύνει τα διαπιστευτήρια επιδόσεων της
Continentale GT.