Quanto costa cambiare l'olio in una Bugatti?

Bugatti. Η γαλλική (μέλος του VAG) μάρκα, μπορεί να έχει μόλις δύο μοντέλα που διαδέχθηκαν το μέχρι πρότινος μοναδικό της, τη Veyron, τη Chiron και τη Divo, όμως τα αυτοκίνητά της αποτελούν αντικείμενο πόθου για όλο τον πλανήτη. Παρόλα αυτά, για το 99% είναι και, απ’ ότι φαίνεται θα παραμείνει άπιαστο όνειρο. Όχι μόνο λόγω των τιμών αγοράς, που κυμαίνονται από τα 1 ως και πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το νέο της hypercar, η Divo (η οποία ξεπούλησε μόλις σε μια μέρα) κοστίζει 5 εκατ. ευρώ, αλλά και επειδή το κόστος συντήρησης ενός μοντέλου της είναι απλά… ασήκωτο. 

Avrete sentito parlare - o meglio, letto - molto delle prestazioni e delle innovazioni tecnologiche delle auto Bugatti, ma di certo non avete mai immaginato cosa significhi mantenerne una. Secondo Royalty Exotic Cars, un'azienda di Las Vegas specializzata nella manutenzione e nel noleggio di auto extralusso, anche un semplice cambio dell'olio sul modello più economico costa circa 20.000-25.000 dollari. O, se si vuole in euro, da 17 a 21.000 euro. È quanto costa l'acquisto di un'utilitaria!

Ο CEO της αμερικανικής εταιρείας, Houston Crosta, ανέβασε ένα βίντεο στο YouTube, δείχνοντας την αλλαγή λαδιών σε μια Veyron. Το κόστος, όπως εξήγησε, έφτασε τα 21.000 δολάρια (περίπου 18.000 ευρώ). “Τα σέρβις των Bugatti είναι τόσο ακριβά λόγω της αποκλειστικότητας των προϊόντων της”, εξηγεί ο Crosta. “Μόνο εκλεκτοί ιδιώτες έχουν μια Bugatti και, συνήθως, οι ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων, δεν έχουν μόνο μία, αλλά περισσότερες Bugatti”. 

La Veyron utilizza un sistema di 16 diverse valvole di scarico per lubrificare il motore, a cui si può accedere solo dopo la complicata rimozione di parti del sottoscocca dell'auto, un processo che richiede ore. Per reinserire l'olio è necessario rimuovere la copertura posteriore, il paraurti posteriore e il sottotelaio posteriore, oltre ai freni posteriori (!) che, tra l'altro, sono più grandi di quelli anteriori. 

Ci stai mettendo troppo, tinker? Perché voglio andare a fare shopping

Ξέχνα λοιπόν την ιδέα της αλλαγής λαδιών στο γκαράζ του σπιτιού σου, στον “κολλητό”, ή στο συνεργείο της γειτονιάς. Ξέχνα, επίσης, και την ιδέα να της αλλάζεις λάδια όποτε θες εσύ. Η Bugatti συνιστά τα λάδια στα μοντέλα της να αλλάζονται μια φορά το χρόνο, είτε κινείται το αυτοκίνητο, είτε όχι. Αυτές οι αλλαγές, εξηγεί ο Crosta, σιγουρεύουν ότι το (υπερ)αυτοκίνητο λειτουργεί όπως έχει σχεδιαστεί, στη μέγιστη απόδοση. Και, οι αλλαγές, περιλαμβάνουν όλα τα υγρά της Bugatti (αυτό ακούστηκε ωραία, ε;) και άλλες συντηρήσεις ρουτίνας. 

Il posteriore della Veyron. Nuda

Τα μεταξωτά… καθίσματα θέλουν και επιδέξια… πορτοφόλια. Το να έχεις στην κατοχή σου μια Bugatti, έχει υψηλό τίμημα, πέρα από το κόστος κτήσης και την αλλαγή λαδιών. Ένα τέτοιο δείγμα μηχανικής και τεχνολογίας, είναι λογικό να είναι πανάκριβο. Μόνο τα ελαστικά της, κοστίζουν περίπου 38.000 δολάρια, όπως εξηγεί ο Costa. Και εμείς συμπληρώνουμε ότι ο τετράτουρμπος οκτάλιτρος W16 1001 ίππων της Veyron, τραβάει καύσιμο από ένα ντεπόζιτο χωρητικότητας 100 λίτρων. Και το τραβάει γρήγορα. Στην πόλη, η μέση κατανάλωση φτάνει τα 41,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Στον ανοιχτό δρόμο, πάντως, η κατανάλωση είναι… γήινη, αφού η Bugatti δίνει 15,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα. 

Suggerimento: Se siete interessati, Royalty Exotic Cars noleggia la Veyron per 20.000 dollari al giorno.   



Suggerimento2: Bugatti dice che ci vogliono 27 ore per fare un cambio d'olio su una Veyron.

George Karagiannis

Messaggi recenti

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...

2 giorni fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...

2 giorni fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

3 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

4 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

4 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

4 giorni fa