Vivere il Movimento nelle strade

Bridgestone e Lightyear: unire le forze per la prima auto elettrica solare a lungo raggio del mondo

 

  Με βάση τα 90 χρόνια
εμπειρίας, η
Bridgestone, παγκόσμιος ηγέτης στις προηγμένες λύσεις και τη
βιώσιμη κινητικότητα, ανακοίνωσε μια αποκλειστική συνεργασία με την καινοτόμο στον
τομέα της κινητικότητας
Lightyear, με έδρα την Ολλανδία. Η Bridgestone έχει κατασκευάσει ελαστικά ειδικά για το Lightyear One, το πρώτο ηλιακό,
ηλεκτρικό όχημα μεγάλης εμβέλειας στον κόσμο, το οποίο έχει προγραμματιστεί για
εμπορική διαθεσιμότητα έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

  
  Πρόσφατη έρευνα από τη Bridgestone έδειξε ότι σχεδόν το 50% των Ευρωπαίων οδηγών
σκέφτονται να αποκτήσουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, ωστόσο το 37 % εξ αυτών, παραμένει
ακόμα σκεπτικό λόγω της ανησυχίας, που υπάρχει σχετικά με την απόδοση και την
περιορισμένη εμβέλεια.



  Il
Lightyear One
αντιμετωπίζει αυτές τις ανησυχίες άμεσα προσφέροντας μια άνευ προηγουμένου
απόσταση 725 χιλιομέτρων, ενώ είναι έως και
τρεις φορές περισσότερο αποδοτικό ενεργειακά σε σχέση με τα εναλλακτικά ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην
αγορά. Το όχημα φορτίζεται απευθείας από τον ήλιο μέσω μιας μεγάλης ηλιακής
οροφής, ελαχιστοποιώντας τις εκπομπές
CO2 και τις ανάγκες φόρτισης από
τον χρήστη, ενώ μεγιστοποιείται η απόδοση.

 
  Για να επιτύχει τέτοιες απίστευτες επιδόσεις, η Lightyear εξώθησε
τα όρια της τρέχουσας τεχνολογίας, σχεδιάζοντας ένα όχημα που διαθέτει τον
καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή από οποιοδήποτε αυτοκίνητο παραγωγής μέχρι
σήμερα, με σημαντικά οφέλη σε πολλούς διαφορετικούς τομείς του σχεδιασμού του
οχήματος. Για να υποστηρίξει αυτή τη μοναδική απόδοση και να βελτιώσει
περαιτέρω την απόδοση, η
Lightyear αναζήτησε ένα ελαστικό που θα προσέφερε πολύ
χαμηλή αντίσταση κύλισης και μείωση βάρους, προκειμένου να διατηρήσει τη
διάρκεια ζωής της μπαταρίας, να μεγιστοποιήσει την εμβέλεια του οχήματος και να
μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.





  Η Bridgestone ανέπτυξε ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Turanza Eco per il Lightyear One, συνδυάζοντας για πρώτη
φορά τις επαναστατικές τεχνολογίες χαμηλού βάρους
ENLITEN e ologic. Οι τεχνολογίες μειώνουν το βάρος μέσω της χρήσης
λιγότερων πρώτων υλών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής, ενώ
μειώνουν την αντίσταση κύλισης μέσω του καινοτόμου πέλματος, των μεγαλύτερων
διαμέτρων, των υψηλών πιέσεων αέρα και του λεπτού σχεδιασμού.

  La bassissima resistenza al rotolamento degli pneumatici significa anche che la Lightyear One possono beneficiare di
una batteria più leggera. Di conseguenza, i pneumatici
Turanza Eco sono progettati per
migliorare l'autonomia, rispetto a veicoli elettrici specifici, alternativi, alternativi
pneumatici
Bridgestoneequivalente ad una riduzione di peso di oltre il 90
chilogrammi. A parte questo, il
Lightyear One ha una maggiore autonomia tra
ai carichi, la distribuzione del silicio del pneumatico è stata migliorata
applicando una nuova tecnologia di miscelazione, con una riduzione totale di 3,6 kg (circa).
10%) del peso del pneumatico per veicolo, senza alcun compromesso sul peso del veicolo.
chilometraggio e trazione.

  Per la prima volta, i pneumatici Turanza Eco recheranno le nuove marcature Bridgestone EV sulle pareti laterali. La marcatura Bridgestone EV applicare
su pneumatici specificamente progettati per i veicoli elettrici e indica
che i pneumatici sono stati sottoposti a un rigoroso processo di controllo e di ispezione per
ricevere l'approvazione delle case automobilistiche. Di conseguenza, questi
Gli pneumatici supportano le caratteristiche uniche dei veicoli elettrici e
soddisfano i requisiti del costruttore dell'auto per la gamma del
batteria, controllo del veicolo e durata dei pneumatici.



  Η Bridgestone ha utilizzato anche la tecnologia di Virtual
Sviluppo dei pneumatici che consente una simulazione accurata delle prestazioni di un pneumatico
senza doverlo produrre e assaggiare fisicamente, risparmiando così
fino a 40.000 km in test reali all'aria aperta e
flotte. Può anche ridurre i tempi di sviluppo del prodotto e i test
pneumatici all'aperto e flotte fino a 50%.



  La base per il Lightyear One sono stati sollevati durante
di
Bridgestone Mondo Solare Sfida, una gara di 3.000 km nel Australiano Outback che promuove i limiti
innovazione tecnologica e mobilità solare. Con questo
in mente, il
Bridgestone collabora con l'Università Tecnica di
Eindhoven e le persone che si celano dietro la
Lightyear qui e
otto anni. L'Eindhoven Solar Group, dove è nato il team solare di Eindhoven.
Lightyear, ha vinto il Incrociatore Coppa di Bridgestone Mondo Solare Sfida quattro consecutivi
volte, dal 2016 al 2019.

  Ο Emilio Tiberio, COO & CTO di Bridgestone EMIA, εξηγεί: «Η Lightyear μας εντυπωσίασε με την προσέγγισή της στη βιώσιμη κινητικότητα από τότε που
είδαμε την ομάδα να παίρνει μέρος στο
Bridgestone Mondo Solare Sfida. Ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που παίζουμε
ρόλο στην πραγματοποίηση του
Lightyear One. Η Bridgestone δεσμεύεται ως προς τη μείωση κατά 50% των εκπομπών
CO2 έως το 2030 και ως προς τη χρήση 100% βιώσιμων
υλικών έως το 2050. Οι στρατηγικές συνεργασίες αποτελούν το θεμέλιο για την
επίτευξη αυτών των στόχων.”


  Ο
Lex Hoefsloot, Διευθύνων Σύμβουλος της Lightyear, προσθέτει: «Είμαστε
ιδιαίτερα χαρούμενοι που βλέπουμε αυτήν τη συνεργασία μεταξύ
Bridgestone e Lightyear. Πρόκειται για δύο
εταιρείες που συνεργάζονται καθώς μοιράζονται ένα κοινό όραμα για μελλοντική
βιώσιμη κινητικότητα. Ο κόσμος βιώνει ήδη αλλαγές και προκλήσεις άνευ
προηγουμένου, μέσω της καινοτομίας και των τεχνολογιών αιχμής μπορούμε να
συνεργαστούμε για να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες και να δημιουργήσουμε έναν κόσμο
περισσότερο βιώσιμο.”