NOTIZIE

BMW 3.0 CSL: un'icona automobilistica per il 50° anniversario della BMW M

Για να τιμήσει τα 50α γενέθλιά της, η BMW M GmbH προσφέρει ένα ξεχωριστό δώρο για τους πελάτες και τους φίλους της σε όλο τον κόσμο: την BMW 3.0 CSL. Η ιδέα και ο σχεδιασμός αυτού του αποκλειστικού ειδικού μοντέλου, το οποίο παρουσιάστηκε το επετειακό έτος 2022, αποτίει φόρο τιμής στο θρυλικό “Batmobile”, την ιστορική BMW 3.0 CSL των αρχών της δεκαετίας του 1970, το οποίο αποτέλεσε το πρώτο αυθύπαρκτο μοντέλο της BMW M GmbH. 50 χρόνια αργότερα, την άνοιξη του 2023, η αποκλειστική επανερμηνεία αυτού του κλασικού μοντέλου θα κατασκευαστεί μέσα σε μια περίοδο αρκετών εβδομάδων στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing.

Lo stabilimento della Bassa Baviera dimostra così la sua competenza nella produzione di offerte esclusive in serie limitata e di veicoli BMW M. La BMW M4 Coupé e Cabrio, la BMW M5 e la BMW M8 Coupé, Cabrio e Gran Coupé stanno già uscendo dalle linee di produzione dello stabilimento. Includendo i modelli M Performance, la produzione di veicoli M ha raggiunto circa 50.000 unità solo nel 2022.

Ο διευθυντής εργοστασίου του Dingolfing, Christoph Schröder δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που μας εμπιστεύτηκαν την κατασκευή ενός τόσο εμβληματικού αυτοκινήτου. Το γεγονός υπογραμμίζει την ευρεία γκάμα μοντέλων και τεχνολογιών που διαθέτουμε σε αυτό το εργοστάσιο – από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα BMW i μέχρι μοντέλα υψηλών επιδόσεων M. Επιπλέον δείχνει ότι, εκτός από την άκρως αυτοματοποιημένη παραγωγή μεγάλης κλίμακας, διαπρέπουμε και στη χειροποίητη κατασκευή αυτοκινήτων».

È proprio questa combinazione a caratterizzare il processo di produzione della BMW 3.0 CSL, dove l'accento è posto sulla meticolosità artigianale nella costruzione del veicolo.

Παρόλο που το αμάξωμα του ειδικού μοντέλου βασίζεται σε εκείνο της BMW M4 CSL, τροποποιείται σε ειδικό σταθμό εργασιών του τμήματος αμαξωμάτων του Dingolfing – στον ίδιο χώρο όπου κατασκευάζεται το αμάξωμα της BMW M4 GT4. Για παράδειγμα, οι χαρακτηριστικοί θόλοι των τροχών διευρύνονται με ειδικές διαδικασίες διαμόρφωσης και συγκόλλησης και προετοιμάζονται για συναρμολόγηση.

Στη συνέχεια, το αμάξωμα περνάει από τη συνήθη διαδικασία παραγωγής του βαφείου. Σε επόμενο στάδιο, σε ειδικούς σταθμούς εργασίας, οι εξειδικευμένοι βαφείς του Dingolfing χρησιμοποιούν στένσιλ για να εφαρμόσουν με το χέρι την ειδική βαφή M – το ειδικό livery της 3.0 CSL με τις τρεις χρωματιστές λωρίδες M. Παράλληλα, τα ειδικά εξαρτήματα του οχήματος, όπως τα μπροστινά πλαϊνά πάνελ και οι προφυλακτήρες, το καπό και η οροφή από ανθρακονήματα, βάφονται στο τμήμα εξωτερικών πλαστικών του γειτονικού εργοστασίου εξαρτημάτων του BMW Group στο Landshut.

La BMW 3.0 CSL viene assemblata in un'officina appositamente costruita a Moosthenning. Si tratta di una struttura esterna controllata dallo stabilimento del BMW Group a Dingolfing, vicino allo stabilimento principale del veicolo. Qui il veicolo viene assemblato gradualmente e i componenti speciali per questa edizione speciale vengono montati da un team di 30 artigiani esperti e qualificati. Ad esempio, per la BMW 3.0 CSL, gli assali della fabbrica di ricambi 02.10 di Dingolfing vengono modificati in loco per funzionare con il sistema di bloccaggio del differenziale noto nelle corse automobilistiche. Gli elementi speciali degli interni sono realizzati individualmente nelle officine di Garching e Dingolfing.

In genere, il processo di assemblaggio di un veicolo richiede quasi due settimane. Le fasi principali di assemblaggio sono otto, ciascuna delle quali viene completata in un giorno lavorativo. Nel flusso di processo vengono montati vari componenti, come i pannelli laterali e il cofano in CFRP. Infine, la tipica sezione posteriore e le altre parti esterne vengono assemblate in una stazione separata.

Αφού ολοκληρωθούν οι εργασίες στο Moosthenning, το όχημα επιστρέφει στο “μεγάλο” εργοστάσιο οχημάτων στο Dingolfing, όπου αρχικά υποβάλλεται σε εκτεταμένες τυποποιημένες δοκιμές – για παράδειγμα, σε πάγκους δοκιμών κύλισης ή σε δυναμόμετρα πέδησης. Στη συνέχεια, κάθε μία BMW 3.0 CSL περνά από μια πρόσθετη διαδικασία τελικού ελέγχου που περιλαμβάνει υποχρεωτικά ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα οδήγησης στην πίστα δοκιμών του εργοστασίου.

Infine, il veicolo viene preparato per il cliente e trasportato al BMW Welt di Monaco per essere spedito o consegnato personalmente al proprietario.

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

Mercedes-Benz: Διακόπτει την εξέλιξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας για αυτοκίνητα πολυτελείας

Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…

1 ora ago

Το Νέο Opel Frontera αποκαλύπτεται πλήρως

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

16 ore ago

Η Renault στο Roland-Garros με την ειδική έκδοση του Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

17 ore ago

Η Stellantis και η Leapmotor ετοιμάζονται να λανσάρουν ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής επέκτασης

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…

18 ore ago

Σημαντική πρόοδος για την οδική ασφάλεια της Ελλάδας η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων

Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…

22 ore ago

TSF1 Podcast – Miami GP 2024 | Η 1η νίκη του Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

1 giorno ago