Molti σενάρια έπεσαν στο τραπέζι, πολλές “διαρροές” διακινήθηκαν, όμως, τελικά, ο “θησαυρός” (που μόνο… θησαυρός δεν είναι) για τα tasse di circolazione, αποδεικνύεται “άνθρακες”. Κι αυτό γιατί, όπως φαίνεται, εάν δεν αλλάξει κάτι δραματικό, τα τέλη κυκλοφορίας για τα νεότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα, θα παραμείνουν αμετάβλητα, ενώ θα υπάρξουν μικρές μειώσεις per il παλιότερα, μεγάλου κυβισμού ΙΧ.
Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), με ανακοίνωσή του, τονίζει ότι έλαβε τη διαβεβαίωση του Υπουργείου Οικονομικών ότι ενόψει της προετοιμασίας των ειδοποιητηρίων για τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων του 2018, που θα καταβληθούν ως τις αρχές του επομένου έτους, “τα τέλη κυκλοφορίας για τα νεότερα αυτοκίνητα θα παραμείνουν αμετάβλητα”.
Όπως εξηγεί ο Σύνδεσμος, η διατήρηση του εσόδου του τακτικού προϋπολογισμού των 1,1 δις ευρώ δεν επιτρέπει μεταβολές, πλην ορισμένων μειώσεων σε παλαιά, μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, για τα οποία η εμπορική αξία έχει μειωθεί δραματικά και αναγκάζει τους ιδιοκτήτες τους να τα διατηρούν σε ακινησία («κατάθεση πινακίδων»). Συνεπώς, η μείωση στα τέλη για τις πιο πάνω κατηγορίες αναμένεται να ισορροπηθεί από την άρση ακινησιών και όχι από αυξήσεις σε άλλα οχήματα.
Πάντως, δοθείσης της ευκαιρίας, ο ΣΕΑΑ ρίχνει και τη “σπόντα” του, εκφράζοντας τη διαφωνία του για την -έστω και μικρή- μείωση των τελών για τα παλιά αυτοκίνητα, ζητώντας εμμέσως να δοθούν κίνητρα για την αντικατάσταση του κυκλοφορούντα στόλου με νεότερης τεχνολογίας. Ο Σύνδεσμος εξηγεί ότι “δεν είναι απολύτως ορθή η μείωση των τελών κυκλοφορίας που ισχύει για τα παλαιότερα αυτοκίνητα (πχ. για τα προ του 2000), καθώς τα υπέργηρα οχήματα ρυπαίνουν κατά πολύ περισσότερο και είναι συνήθως κακά συντηρημένα, άρα και ανασφαλή“.
Αποτέλεσμα είναι η χώρα να κατακλύζεται από εισαγόμενα μεταχειρισμένα επιβατικά, κυρίως πετρελαιοκίνητα Euro 3 ή και παλαιότερα (ήτοι δεκαετίας και πλέον), που διώχνουν οι ευρωπαϊκές πόλεις και συνήθως πωλούνται ως νεώτερα, με «γυρισμένα χιλιόμετρα», ως «καλά και φθηνά», γεγονός που προφανώς δεν μπορεί να ισχύει”.
Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…
Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…
La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...
VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...
DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...
Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...