Uncategorized

Inchinatevi davanti al nuovo re

Στην αυτοκινητοβιομηχανία Koenigsegg έχουν πάντα μία αποστολή, την οποία τηρούν ευλαβικά, να είναι τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον πλανήτη . Με αυτή την περιβόητη αποστολή έρχονται και οι σοβαρές επιδόσεις  .Σε πιάνει δέος απλά κοιτάζοντας τα 1,160 άλογα της Agera RS ή τα 1,341 άλογα του One: 1, για παράδειγμα.

Δικαιολογημένα, είναι και πανάκριβα. Το τελευταίο δημιούργημα τους είναι η υβριδική 1,500 αλόγων  Regera και θέτει ένα ερώτημα με την τιμή των  2.100.000. Τι παραπάνω θα έχει από ένα supercar του ενός εκατομμυρίου;  Εδώ είναι και η παγίδα ….

Παρά τη μακρά αναμονή, (δεν θα είναι έτοιμη για παραλαβή μέχρι την 1 Δεκεμβρίου 2016) υπάρχει μια πληθώρα από λόγους για τους οποίους που κάνουν το Regera μοναδικό. Ο ένας, από αυτούς είναι ότι πρόκειται για υβριδικό που θα μπορεί να κινείται σε μικρές αποστάσεις σε πλήρη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, υπολογίζοντας και την απόσταση που θα διανύσετε ώστε να εξαντλήσει όλη την μπαταρία και να κινηθεί με απόλυτη σιωπή. Η Regera χρησιμοποιεί ένα βύσμα EV δηλαδή μια θύρα φόρτισης πίσω από την πινακίδα. Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί είτε από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε μέσω της θύρας φόρτισης. Φοβερά πράγματα, αν λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που σου κάνει λίφτινγκ από την επιτάχυνση.

 

Ας περάσουμε στα νούμερα

Η Regera βγάζει την δύναμη του από τον twin-turbo 5.0-λίτρων V8, και τον αναμιγνύει με την άμεση ροπή των τριών ηλεκτροκινητήρων με αποτέλεσμα τους 1.500 ίππους στους πίσω τροχούς. Τελική ταχύτητα? Η Koenigsegg έχει ήδη αποκαλύψει ότι το Regera θα πιάνει τα 400χ.α.ω σε 20 δευτερόλεπτα!

Θα κατασκευαστούν μόλις 80 Regera, και όλα αυτά είναι πιθανόν να καταλήξουν σε ιδιοκτήτες που ήδη έχουν μια Ferrari LaFerrari, ή μια Porsche 918 η μια McLaren P1 οπότε τι είναι ένα ακόμα υβριδικό hypercar να προστεθεί στο στόλο τους;
Είναι, γιατί η Regera θα είναι ο νέος βασιλιάς του ανοικτού δρόμου, το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ.

Η Regera – Μια νέα εποχή

Η Regera δημιουργήθηκε ως ένα πολυτελές Megacar, μια εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά ακραία υπεραυτοκίνητα.
Τα χαρακτηριστικά του εσωτερικού παραπέμπουν σε limo με πρόσθετη ηχομόνωση, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα μνήμης αφρού, 9 ιντσών Apple CarPlay σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, 3G και Wi-Fi σύνδεση, εμπρός και πίσω σύστημα κάμερας με δυνατότητα εγγραφής… Η Regera θα έχει ακόμα και αισθητήρες παρκαρίσματος!

Τα καλούδια της

Η αεροτομή της είναι η πρώτη πλήρως αναδιπλούμενη ενεργή πίσω αεροτομή στον κόσμο με έναν πτυσσόμενο μηχανισμό κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα επιτρέποντας της, την μαγική κίνηση  της προς τα κάτω όπου και ενσωματώνεται στο αμάξωμα.
Μοναδικό είναι και το σύστημα καυσαερίων της Regera που αναπτύχθηκε από κοινού με την Akrapovic και είναι εξολοκλήρου από τιτάνιο σε σχήμα ουράς ψαριού!

Ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας

Ως εκ τούτου η Koenigsegg έχει αναπτύξει ένα εντελώς νέο πλαίσιο που επιτρέπει τον κινητήρα και την μετάδοση να στηρίζονται σε δραστικές αναρτήσεις. Κατά την οδήγηση σε κανονικές συνθήκες, οι αναρτήσεις παραμένουν μαλακές και απομονώνουν το θόρυβο και τους κραδασμούς. Όταν οδηγηθεί με νεύρο, οι αναρτήσεις σκληραίνουν δίνοντας καλύτερη απόκριση και συμπεριφορά στο αυτοκίνητο. Τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα  και πάλι επιτρέποντας τη διπλή προσωπικότητα.

Koenigsegg Direct Drive

Συνήθως τα υβριδικα είναι πολυπλοκα έχουν μεγαλο βάρος μεγάλο κόστος και μεγαλες ζημιες..
Δεδομένου αυτού, η Regera δεν έχει τα παραδοσιακά μειονεκτηματα των υβριδικων. Αντί ‘αυτού, έχει αναπτύξει μια πατέντα
το KDD όπου καταφέρνει να μεταδώσει άμεσα την κίνηση στον πίσω άξονα από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρίς την ανάγκη να έχει δύο ανεξάρτητα συστήματα μετάδοσης της κίνησης μειώνοντας την πολυπλοκότητα και το κόστος, αλλά και αυξάνοντας την απόδοση, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν πολύπλοκα συστήματα μετατροπή της ενέργειας με εγγενώς υψηλές απώλειες ενέργειας. Η πατέντα αυτή εφευρέθηκε από τον Christian von Koenigsegg και μειώνει τις απώλειες μετάδοσης αφού υπάρχει άμεση μεταφορά της δύναμης από τον κινητήρα στους τροχούς.

Δεν είναι supercar είναι το εκπληκτικό Koenigsegg Regera Megacar

Για να το θέσουμε αλλιώς, ο συνδυασμός των διαφορετικών κόσμων που ενώνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δηλαδή τις επιδόσεις αγωνιστικού με την άνεση ενός πολυτελούς οχήματος  και ο τρόπος που το κάνει μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο νέος βασιλιάς της αυτοκίνησης είναι εδώ!

Panagiotis Karagiannis

Messaggi recenti

Νέο Wagoneer S: Αποκάλυψη για το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Jeep

Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…

3 ore ago

Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring

Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…

3 ore ago

Podcast TSF1 - GP di Monaco 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

1 giorno fa

Podcast TSF1 - GP dell'Emilia-Romagna 2024 | McLaren continua ad andare forte

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

1 giorno fa

L'indagine Ford Pro evidenzia le prospettive di adozione dei veicoli elettrici da parte delle PMI in Europa

Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…

2 giorni fa

Auto elettriche: Una ricerca rivela che sono più pericolose per i pedoni

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…

2 giorni fa