Έντεκα χρόνια μετά, το Ράλι Ακρόπολις, ο “la nostra lotta nazionale“, επιστρέφει εκεί που τον μάθαμε, οι παλιότεροι: Στη Στερεά Ελλάδα. Η μεταφορά της έδρας του Ράλι στη Λαμία, φέρνει μνήμες από τα παλιά. Είναι όμως ικανή να επαναφέρει την παλιά αίγλη του αγώνα;
Σίγουρα όχι. Είναι όμως ένα καλό βήμα. Για να γίνει κάτι τέτοιο, χρειάζονται πολλά. Πρώτα- πρώτα λεφτά και, έπειτα, αλλαγή νοοτροπίας. Όλων.
Σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει η μετονομασία σε “Seajets Rally Acropolis“, όμως η προσφορά και μόνο του “Super Mario”, του Μάριου Ηλιόπουλου, που είναι και αγωνιζόμενος να αναλάβει τη χορηγία με τη ναυτιλιακή του, αποδείχθηκε σωτήρια για την επιβίωση του αγώνα, που κινδύνευε να εξαλειφθεί. Δεν θα έπρεπε όμως να περιμένουμε από αυτόν για τη διάσωση του αγώνα, έτσι δεν είναι;
Δυστυχώς, όχι. Car enthusiasts, άρα και φαν των αγώνων υπάρχουν πάρα πολλοί στην Ελλάδα. Γιατί όμως δεν τους παρακολουθούν; Είναι μερικές “λεπτομέρειες”, πέρα από το θέαμα που παίζουν ρόλο. Ποιος δε θυμάται το “γδύσιμο” των επισκεπτών από τους ντόπιους επιχειρηματίες, την τελευταία φορά που το Ακρόπολις είχε έδρα στη Λαμία; Ποιος δε θυμάται την ταλαιπωρία και τις ακυρώσεις διαδρομών από τους τύπους που δεν καταλάβαιναν ότι δεν πρέπει να αφήσουν το αμάξι τους από εκεί που θα περάσουν τα αγωνιστικά, ή που στέκονταν στο πιο ακατάλληλο σημείο της στροφής;
Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…
Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…
Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…
Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…
Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…
Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…