Ποδαρικό με το δεξί …πεντάλ!

Τι χρειάζεται για ένα τέλειο βίντεο, εθιστικό και κινηματογραφικό; Ένας σούπερ οδηγός (Rhys Millen), ένα υπεραυτοκίνητο κατά προτίμηση πισωκίνητο, πολλές πανάκριβες κάμερες και μικρόφωνα, μια απόκοσμη τοποθεσία ικανή να προβάλει τα ατού του υπεραυτοκινήτου, τους καλύτερους τεχνικούς ήχου και εικόνας, με εμπειρία στο συγκεκριμένο είδος (βλέπε Fast & Furious) ελικόπτερα και μη επανδρωμένα αεροσκάφη για τη λήψη πλάνων σε δυσπρόσιτες περιοχές και τέλος ταλέντο και έμπνευση για την σκηνοθεσία.

Όλα αυτά και ακόμα παραπάνω φαίνεται ότι τα διαθέτει η αμερικάνικη εταιρία λιπαντικών Pennzoil συνεχίζοντας τη σειρά Joyride με την έκδοση Tundra φτάνοντας την, σε νέα ύψη …στα Καναδικά βραχώδη όρη.

Συγκεκριμένα στην οροσειρά Kananaskis σε ύψος μέχρι και 10,390 πόδια (3,166 χιλιόμετρα) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας όπου οι άνθρωποι της Pennzoil θεώρησαν ως το τέλειο σκηνικό για να βάλουν τον κινητήρα της BMW M6 στην απόλυτη δοκιμασία και να διαφημίσουν το λιπαντικό  Pennzoil PurePlus.

Σε ένα τέτοιο απαιτητικό περιβάλλον με θερμοκρασίες που είναι πολύ κάτω από το μηδέν ο κινητήρας πρέπει να συνεχίσει να λιπαίνεται διαρκώς. Όμως όταν ο κινητήρας λειτουργεί στο παγωμένο κρύο το λάδι του κινητήρα που είναι πάρα πολύ παχύ δεν θα προστατεύσει βασικά στοιχεία του κινητήρα. Με το λιπαντικό Pennzoil PurePlusTM  διατηρείται σε βέλτιστα επίπεδα από την αρχή μέχρι το τέλος, από την κρύα εκκίνηση του κινητήρα μέχρι και την διατήρηση της ιπποδύναμης και επιτάχυνσης ελεύθερα χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση και μετά από πολύωρη καταπόνηση.

Ας πάμε και στην  BMW M6 Coupe με τα 560 άλογα από τον V8 κινητήρα των 4.4 λίτρων που επιταχύνει στα 100 χ.α.ω σε 4,2 δευτερόλεπτα και προσφέρει απλόχερα χαρά σε οδηγό και θεατές. Αξιοσημείωτο είναι και ότι πρόκειται για χειροκίνητη 6 ταχυτήτων M6, για ανόθευτη εμπειρία οδήγησης που απευθύνεται σε αθεράπευτα ρομαντικούς και πωρωμένους με την οδήγηση. Αλήθεια ποιο άλλο ευρωπαϊκό η ιαπωνικό supercar με 560 ίππους βγαίνει και με χειροκίνητο κιβώτιο σήμερα;

Επίσης η M6 έχει και αγωνιστική κληρονομιά αφού η Coupe BMW M6 χρησιμεύει ως βάση για την έκδοση GTLM που αγωνίζεται για την BMW Team RLL στο σπορ Πρωταθλήματος IMSA WeatherTech.

Καλή χρονιά και τα όνειρα κάθε λάτρη της αυτοκίνησης να γίνουν αληθινά!

360 Video

Το αυτοκίνητο

Behind the Scenes of JOYRIDE Tundra

Panagiotis Karagiannis

Messaggi recenti

La Fia ai politici europei: "La mobilità è un diritto, restate accessibili"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

16 ore ago

Apple Car: il progetto potrebbe essere rilanciato con un'alleanza con Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

17 ore ago

Toyota sfida il dominio della Mazda MX-5 sviluppando la propria roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

18 ore ago

DS Automobiles presenta la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 giorni fa

Källenius (CEO Mercedes): "Modernizzeremo tutti i motori, poi saranno i clienti a scegliere".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 giorni fa

Ford rivede l'obiettivo del 2030 per l'adozione esclusiva di BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 giorni fa