Ποιο είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Για τα αβαντάζ των ηλεκτροκινητήρων έχουμε μιλήσει δεκάδες φορές και, άλλες τόσες έχουμε εξηγήσει
ότι και αυτή, όπως όλες οι καινούριες -καινοτόμες- τεχνολογίες, όταν εισάγονται
στην αγορά, έχουν ως μοναδικό ντεζαβαντάζ το κόστος. Σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά
αυτοκίνητα, ίσως το μοναδικό τους μειονέκτημα (εάν εξαιρέσουμε το δίκτυο
φόρτισης και την αυτονομία, θέματα τα οποία λύνονται σιγά- σιγά) είναι η υψηλή
τιμή κτήσης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα. Ε, και αυτό, αρχίζει να αλλάζει σταδιακά.

Η Nissan, ποντάρει πολλά στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το LEAF, το οποίο αναμένεται και στη χώρα μας τον Μάιο και, καθώς δείχνει, επιχειρεί να το κάνει πιο προσιτό από τον ανταγωνισμό. Σε αυτό το πλαίσιο, το Nissan LEAF κέρδισε ένα βραβείο, ίσως το σημαντικότερο στην “καριέρα” του, καθώς αναδείχθηκε αυτό με το χαμηλότερο κόστος κτήσης στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων για την 5ετία.

Το βραβείο Kelley Book (KBB.com) Κόστους Κτήσης στην 5ετία, που δόθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σικάγο, αναδεικνύει τα νέα οχήματα και τις μάρκες με το χαμηλότερο προβλεπόμενο κόστος ιδιοκτησίας. Αυτό, προκύπτει από τη βάση δεδομένων του Kelley Blue Book, για νέα αυτοκίνητα και για την αρχική πενταετή περίοδο ιδιοκτησίας. Το ΚΒΒ, λαμβάνει υπόψη την απόσβεση, το εκτιμώμενο κόστος καυσίμων, τα έξοδα χρηματοδότησης και ασφάλισης, τα έξοδα συντήρησης και επισκευής, όπως και τα τέλη κυκλοφορίας για όλα τα νέα μοντέλα, κατά την αρχική πενταετία περίοδο ιδιοκτησίας τους.

Το καινούριο FOGLIA, πάντως μπορεί να… φροντίζει την τσέπη του ιδιοκτήτη του, αλλά δεν του στερεί γι’ αυτά που εξοικονομεί. Αντιθέτως, έρχεται με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο με νέο, δυναμικό στυλ, προηγμένες τεχνολογίες και σύστημα μετάδοσης κίνησης υψηλότερης απόδοσης, το οποίο έχει αυξήσει σημαντικά τόσο την εμβέλεια, όσο και την ισχύ (εδώ να επισημάνουμε ότι η NISMO έχει ετοιμάσει το δικό της, “περιποιημένο” LEAF).

Il  LEAF του 2018 είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της Nissan στην Ευρώπη που διαθέτει την αυτόνομη τεχνολογία ProPILOT  καθώς και το e-Pedal, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να ξεκινούν, να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν και να σταματούν,  απλά αυξάνοντας ή μειώνοντας την πίεση που ασκείται στο γκάζι.

George Karagiannis

Messaggi recenti

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...

2 giorni fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...

2 giorni fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

3 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

3 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

4 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

4 giorni fa