A
έναρξη του νέου κύκλου παραγωγής της, επονομαζόμενου και “Model Anno 2022”, η νέα Bentley Volare Traccia γίνεται
ακόμα καλύτερη. Το θεωρούμενο κορυφαίο τετράθυρο berlina του κόσμου, εμπλουτίζεται με ακόμα περισσότερη
τεχνολογία και άνεση ως στάνταρ, παράλληλα με νέες επιλογές εσωτερικού καπλαμά
και ένα νέο εξωτερικό χρώμα, ο Cambrian Grigio, που ανεβάζει τη διαθέσιμη παλέτα χρωμάτων σε 63.
Σημαντική
προσθήκη είναι το Città Specification, ένα τεχνολογικά αναβαθμισμένο πακέτο χαρακτηριστικών που
γίνεται μέρος του βασικού εξοπλισμού, κάνοντας ακόμα πιο πλήρη μία από τις πιο
πολυτελείς καμπίνες grande tourer.
Il
χαρακτηριστικά αυτά περιλαμβάνουν την αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, mani–libero άνοιγμα του χώρου αποσκευών, εκτεταμένες τεχνολογίες
ασφάλειας, κάμερα πανοραμικής κάτοψης, φωτισμό καλωσορίσματος και αυτόματους φωτοευαίσθητους
καθρέφτες, καθώς και Ιονιστή Αέρα. Ο τελευταίος, εκλύει αρνητικά φορτισμένα
σωματίδια από τους κεντρικούς αεραγωγούς, τα οποία εξουδετερώνουν ρύπους όπως
σκόνη ή αλλεργιογόνα, βελτιώνοντας την καθαρότητα του αέρα της καμπίνας και την
ευεξία των επιβατών.
A
επίπεδο εξατομίκευσης, παράλληλα με την προσθήκη της νέας εξωτερικής βαφής Cambrian Grigio, προσφέρεται η επιλογή καπλαμά ανοιχτού πόρου, ο οποίος
είναι φινιρισμένος στο χέρι με στρώματα εξαιρετικά λεπτής ματ λάκας, συνολικού
πάχους μόλις 0,1 mm. Είναι διαθέσιμος σε τρεις αποχρώσεις, Liquid Amber, Dark Burr Walnut e Tamo Ash, με το τελικό φινίρισμα να αναδεικνύει τέλεια το
αυθεντικό, φυσικό χρώμα και την υφή του ξύλου.
Η ήδη
πολύ ήσυχη Volare Traccia επωφελείται από την εφαρμογή τεχνολογίας αιχμής για την απόλυτη
εμπειρία στην καμπίνα. Ο θόρυβος, οι κραδασμοί και η σκληρότητα – γνωστοί στην
αυτοκινητοβιομηχανία ως NVH – έχουν εξαλειφθεί επιμελώς. Συνεχίζεται επάξια η
δέσμευση του W.O. Bentley, ιδρυτή της εταιρείας το 1919, για ένα αθόρυβο πολυτελές
αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Όπως χαρακτηριστικά είχε πει: «πάντα ήθελα να
φτιάξω ένα “dead silent” αυτοκίνητο στα 100 μίλια/ώρα και τώρα νομίζω ότι το
πέτυχα» όταν έγινε η παρουσίαση της 8-λίτρων Bentley, il
1930.
Μεγάλο
τμήμα της έρευνας και εξέλιξης στο NVH του μοντέλου βασίστηκε στο Virtuale Prototyping, την Εικονική Κατασκευή Πρωτότυπων, επιτρέποντας στους
σχεδιαστές της Volare Traccia να χρησιμοποιούν ψηφιακά πρωτότυπα χωρίς την ανάγκη
κατασκευής φυσικών εκδόσεων του αυτοκινήτου. Μέσω ακουστικών δοκιμών εντοπίστηκαν
αερομεταφερόμενοι ήχοι και είτε έγινε επανασχεδιασμός είτε
χρησιμοποιήθηκαν ηχομονωτικά υλικά ώστε
να εξασφαλιστεί πρωτόγνωρη εμπειρία ησυχίας στην καμπίνα.
Il Virtuale Prototyping συντέλεσε στη μείωση των χιλιόμετρων δοκιμών και την
κατασκευή σημαντικά λιγότερων πρωτότυπων. Αυτή η εξαιρετικά καινοτόμος
διαδικασία μηδενικών αποβλήτων, ευθυγραμμίζεται με την πρωτοποριακή στρατηγική Bentley100 di Bentley, με στόχο την ηγετική θέση της εταιρείας στην παγκόσμια
αειφόρο κινητικότητα. Ο φιλόδοξος στόχος της Bentley è
να καταστεί ουδέτερη ως προς τον άνθρακα σε όλη τη διαδικασία λειτουργίας της
από το 2030, με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εγκατάστασης στο Crewe να γίνεται θετικό στη συνέχεια.