«Έχουμε επιτύχει ένα αριστούργημα μηχανικής στην αεροδυναμική εξέλιξη της M RR , χάρη στην πάγια φιλοδοξία, το αδιαμφισβήτητο πάθος και την τεχνολογική υπεροχή μας. Χάρη στις αμέτρητες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα, καθώς και στις δοκιμές σε δρόμο, μπορέσαμε να αυξήσουμε σημαντικά την τελική ταχύτητα διατηρώντας αμετάβλητη την απόδοση του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα αυξήσαμε σημαντικά την κάθετη δύναμη, ακόμα και στις στροφές. Το αποτέλεσμα της δουλειάς μας θα ανταμειφθεί με αγωνιστική επιτυχία». Christian Gonschor, Project Management M 1000 RR
Οι νέες BMW M 1000 RR e M 1000 RR M Competition είναι φτιαγμένες για αγώνες
Με την περαιτέρω εξέλιξη της BMW M 1000 RR, εν συντομία M RR, η BMW Motorrad θέτει ένα νέο ορόσημο στην κατηγορία superbikes που έχουν πιστοποιηθεί για αγωνιστική χρήση. Η νέα M RR χρησιμοποιεί το γνώριμο, υδρόψυκτο εν σειρά 4-κύλινδρο κινητήρα που έχει σχεδιαστεί για αγωνιστικές διοργανώσεις, και κυρίως για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Όπως και πριν, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 156 kW (212 hp) στις 14.500 rpm. Η νέα M RR βασίζεται σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας, που συμπληρώνεται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι και το κεντρικά τοποθετημένο γόνατο ανάρτησης με κινηματική Full Floater Pro. Η νέα M 1000 RR προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: Ως βασική M RR με βασικό χρωματισμό Lighwhite non-metallic και ως M RR M Competition με βασικό χρωματισμό Blackstorm metallic.
Αυξημένη τελική ταχύτητα, με σημαντικά υψηλότερη κάθετη δύναμη με νέο φέρινγκ, νέα M Winglets , νέο κάλυμμα μπροστινού τροχού με ενσωματωμένους αεραγωγούς φρένων M και νέα καλύμματα τροχών M Aero
Κατά τη διάρκεια της αεροδυναμικής εξέλιξης, τα M Winglets αναθεωρήθηκαν πλήρως. Τώρα παράγουν σημαντικά υψηλότερη κάθετη δύναμη – τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Ο αναβάτης αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση αναφορικά με τον μπροστινό τροχό, πετυχαίνοντας ακόμη μεγαλύτερες γωνίες κλίσης ή υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές στην ίδια γωνία κλίσης, και επωφελούμενος από τη μειωμένη τάση ανύψωσης του τροχού. Αξιοσημείωτη είναι και η τεράστια αύξηση της τελικής ταχύτητας.
Ένα ακόμα ζωτικό στοιχείο στη βελτιστοποίηση ολόκληρης της αεροδυναμικής, είναι η περιοχή του μπροστινού τροχού. Εδώ, για πρώτη φορά στην ιστορία της BMW Motorrad, χρησιμοποιούνται αεραγωγοί ψύξης φρένων από γυμνό carbon – αναφέρονται επίσης ως brake ducts. Είναι ενσωματωμένοι στο νέο μπροστινό φτερό, το οποίο έχει βελτιστοποιηθεί για καλύτερη ροή αέρα γύρω από τα καλάμια του πιρουνιού και τις δαγκάνες των φρένων. Τα καλύμματα τροχών M Aero, τα οποία είναι επίσης κατασκευασμένα από γυμνό carbon, μειώνουν περαιτέρω την αντίσταση του αέρα – ειδικά σε ταχύτητες άνω των 250 km/h. Τα καλύμματα τροχών M Aero προορίζονται για την M RR M Competition.
Ζάντες M Carbon με νέα επιφάνεια και M Design Tapes . Σφυρήλατες ζάντες διατίθενται προαιρετικά
Επανασχεδιασμένο πίσω τμήμα, εργονομική σέλα M Endurance, μικρή βάση πινακίδας και τροποποιημένη καλωδίωση
Ένα νέας σχεδίασης πίσω τμήμα βοηθά τη νέα M RR να φαίνεται ακόμα πιο ανάλαφρη, πιο σπορ και πιο δυναμική. Η μικρή βάση της πινακίδας και η εργονομικά σχεδιασμένη σέλα M Endurance είναι επίσης νέα χαρακτηριστικά. Χάρη σε μία τροποποιημένη πλεξούδα καλωδίωσης με φίσα LWS, η μικρότερη πλέον βάση πινακίδας κυκλοφορίας μαζί με τις μονάδες φώτων, μπορεί να αποσυναρμολογείται ταχύτερα και ευκολότερα.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά των νέων BMW M RR e M RR M Competition
Η Jeep αποκαλύπτει το Avenger 4xe, με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ένα αυτοκίνητο καινοτόμο, αποδοτικό και…
Η Jeep αποκαλύπτει επίσημα την πολυαναμενόμενη τετρακίνητη έκδοση του Avenger, το 4xe που θα ολοκληρώσει…
Τα ευρωπαϊκά Gigafactories για την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται προ των πυλών, αποτελώντας μία…
Μετά τη συναρπαστική έναρξη της σεζόν στις αρχές Μαΐου στο ADAC Rallye Sulingen, οι ομάδες…
Το ανανεωμένο Jeep Compass MY24 είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας στην πολύ ανταγωνιστική τιμή…
Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει η Lamborghini, με τον CEO της ιταλικής…