Ecco le nuove Audi Q4 e-tron e Q4 Sportback e-tron

 

  Η Audi ha rivelato il Q4 e-tron e Q4 Sportback e-tron, i suoi primi modelli elettrici nel compatto SUV Categoria.
Totalmente utilizzabili, dotati delle tecnologie più avanzate, trasportano
l'avanzato
design dei prototipi presentati dal marchio nel 2019 in occasione del
produzione e offrono una guida entusiasmante e senza emissioni. Altamente
impressionante nell'aspetto e nella sensazione, estremamente spaziosa all'interno e con un
soluzioni innovative per il controllo, la movimentazione, i display e i sistemi
assistenza al conducente. Η
testa-su di realtà aumentata, connette la realtà virtuale
con il mondo reale in un modo completamente nuovo. La gamma comprende tre
versioni di un sistema di propulsione, guidato da un modello
quattro con una potenza massima di 220 kW (299 PS). Il tempo di ricarica di circa dieci minuti è sufficiente per
per percorrere circa 130 km (
WLTP). La trazione posteriore Q4 40 e-tron raggiunge un'autonomia fino a 520 km in bicicletta WLTP. Le vendite del modello in Europa iniziano a
estate.


  Con il Q4 e-tron e Q4 Sportback e-tron, η Audi fa il passo successivo nel linguaggio di progettazione di
modelli elettrici. Proporzioni imponenti con frontale corto
fari, grandi ruote e linee pulite e dinamicamente accentuate. A
Audi Q4 Sportback e-tron, la linea del tetto particolarmente bassa con una forma da coupé
Il risultato è un posteriore sportivo, con lo spoiler incastonato nel finestrino.
due sezioni. Il design moderno e progressivo è tipico di
Audifunzionali e aerodinamici: il Q4 e-tron raggiunge un coefficiente di resistenza aerodinamica Cd 0,28 mentre il Sportback raggiunge un prezzo ancora più basso, con un coefficiente di
0.26 trascinamento.



  Opzionale
fari disponibili
LED Matrixilluminare sempre la strada nel modo più luminoso possibile senza
disturbare gli altri utenti della strada. Per la prima volta a livello mondiale, il conducente può
scegliere tra quattro luci di firma per l'auto, dal sistema
toccare
MMI. A
nella parte posteriore, una striscia di luce deve collegare le luci. Il
I modelli sono offerti in otto colori diversi, tra cui il nuovo
tonalità metallica
aurora. Le versioni di equipaggiamento sono le seguenti di base, η avanzato e il
S linea.


  Con una lunghezza di 4,59
μέτρα, οι εσωτερικοί χώροι – με την απουσία κεντρικής σήραγγας  – ξεπερνούν τα όρια της κατηγορίας και
συγκρίνονται με την κατηγορία των
SUV μεγάλου μεγέθους. Όλοι οι επιβάτες επωφελούνται από το
πλεονέκτημα της ΜΕΒ, της αρθρωτής πλατφόρμας του
Volkswagen Gruppo ειδικά για την ηλεκτροκίνηση. Όσον αφορά τους
εσωτερικούς αποθηκευτικούς χώρους, υπάρχουν διαθέσιμα περίπου 25 λίτρα και στις
υποδοχές στο πάνω τμήμα των θυρών, αποθηκεύονται άνετα φιάλες ενός λίτρου.



  Ανάλογα με τη
θέση των πίσω καθισμάτων, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 520 έως 1.490 λίτρα
a
Q4 e-tron και 535 έως 1.460 λίτρα στο Sportback. Και τα δύο μοντέλα μπορούν να ρυμουλκήσουν
ρυμουλκούμενα με βάρος έως και 1.000 κιλά (με φρένα, με κλίση 12%), με τις
pubblicazioni
quattro A
μπορούν ακόμη να φτάσουν έως και 1.200 κιλά.


  Τα δύο μοντέλα
διακρίνονται για τη μεγάλη αυτονομία τους. Το
Q4 40 e-tron έχει αυτονομία έως και 520 χιλιόμετρα (WLTP) με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας. Χάρη στη μέγιστη
χωρητικότητα φόρτισης 125
kW, σε ιδανικές συνθήκες μπορεί να φορτίσει αρκετή ενέργεια
για να διανύσει περίπου 130 χιλιόμετρα (
WLTP) σε μόλις 10’. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή myAudi, ο ιδιοκτήτης μπορεί να ελέγξει τη φόρτιση ή και τον
κλιματισμό εξ αποστάσεως, από το
smartphone il suo.



  Το εσωτερικό του Audi Q4 e-tron e il Q4 Sportback e-tron είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και ευάερο. Ο πίνακας οργάνων,
στραμμένος προς τον οδηγό, ενσωματώνει δύο οθόνες, οι οποίες είναι ταυτόχρονα ιδιαίτερα
σχεδιαστικά στοιχεία. Το διακοσμητικό πλαίσιο επένδυσης στην πλευρά του
συνοδηγού διατίθεται προαιρετικά με ένα καινοτόμο «τεχνητό ύφασμα» που περιέχει
ένα ποσοστό ανακυκλωμένων υλικών. Ένα ξεχωριστό οριζόντιο πάνελ φιλοξενεί τον
μικρό μοχλό επιλογής των ταχυτήτων. Ταπετσαρία καθισμάτων που περιέχει μεγάλες
ποσότητες ανακυκλωμένου πολυεστέρα διατίθεται για το σπορ εσωτερικό της σειράς
S. Για κάθε θέση χρησιμοποιούνται περίπου 26 ανακυκλωμένες
φιάλες
PET 1,5
λίτρων.


  Εντελώς
καινούργιο είναι το πολυλειτουργικό τιμόνι με τις απρόσκοπτες επιφάνειες αφής,
που χρησιμοποιεί ο οδηγός για τον έλεγχο του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Το
Infotainment και η πλοήγηση λειτουργούν κυρίως χρησιμοποιώντας την
κεντρική οθόνη αφής
MMI, η
οποία θα είναι επίσης διαθέσιμη σε μέγεθος 11,6 ιντσών προς το τέλος του έτους.
Ο φυσικός έλεγχος φωνής παρέχει την τρίτη λειτουργική διεπαφή.



  Προαιρετικά, τα Audi Q4 e-tron e Q4 Sportback e-tron μπορούν να εξοπλιστούν με μια άλλη σημαντική καινοτομία
– την οθόνη
testa-su επαυξημένης πραγματικότητας. Προβάλλει τις πληροφορίες
που παρέχονται από ορισμένα από τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και τα σύμβολα
πλοήγησης στον πραγματικό εξωτερικό κόσμο, στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Αυτές
οι πληροφορίες προβάλλονται δυναμικά σε έναν ευρύ χώρο, όπου εμφανίζονται ως
μια αιωρούμενη εικόνα σε απόσταση περίπου δέκα μέτρων ή περισσότερο από τον
οδηγό – δημιουργώντας ένα συναρπαστικό αποτέλεσμα.


  Il Audi Q4 e-tron e Q4 Sportback e-tron προσφέρουν μια πλήρως ψηφιακή εμπειρία χρήστη. Το πακέτο
ενημέρωσης/ψυχαγωγίας στο ηλεκτρικό
compatto SUV είναι δομημένο σε τρία επίπεδα – από MMI su MMI plus a MMI pro. Διατίθενται διάφορες λειτουργίες ανάλογα με το επίπεδο
διαμόρφωσης, συμπεριλαμβανομένης της
testa-su οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας και του Audi virtuale pozzetto plus. Τα προαιρετικά επίπεδα παρέχουν τις διαδικτυακές
υπηρεσίες του
Audi connect, συμπεριλαμβανομένου του έξυπνου σχεδιασμού διαδρομών e-tron για την επεξεργασία της βέλτιστης διαδρομής που λαμβάνει
υπ’ όψη της τη δημόσια υποδομή φόρτισης. Για
premio ήχο, φροντίζει ένας νέος συνεργάτης ιδιαίτερα δημοφιλής
στη νέες γενιές φίλων του ήχου υψηλής πιστότητας – το ηχοσύστημα της
Sonos που συνδυάζει το stile di vita, il
τεχνολογία και το
design σε μια νέα διάσταση.



  Είναι πολύ
σημαντικό ότι τα
Audi Q4 e-tron e Q4 Sportback e-tron ανταποκρίνονται και καλύπτουν  προσδοκίες πολύ διαφορετικών ομάδων πελατών –
από τους αστικά κυρίως κινούμενους έως τους πολυταξιδευτές. Διαθέσιμες δύο
εκδόσεις μπαταρίας και τρεις εκδόσεις ισχύος. Η συμπαγής μπαταρία για το
Q4 35 e-tron έχει καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 52 kWh (55 kWh ακαθάριστο), ενώ οι τιμές για τη μεγάλη μπαταρία στο Q4 40 e-tron e Q4 50 e-tron quattro είναι 77 (82) kWh.


  Il Q4 35 e-tron e il Q4 40 e-tron έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς,
με έξοδο 125
kW (170
PS ) και 150 kW (204 PS) αντίστοιχα. Η κορυφαία έκδοση Q4 50 e-tron quattro έχει δύο ηλεκτροκινητήρες για την ηλεκτρική τετρακίνηση quattro. Προσφέρουν μέγιστη ισχύ 220 kW (299 PS), η οποία εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις
6,2 δευτερόλεπτα και ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Για
μεγαλύτερο βαθμό ενεργειακής απόδοσης, ο κινητήρας στον μπροστινό άξονα
ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται υψηλή ισχύς ή ισχυρή πρόσφυση. Ένας άλλος
σημαντικός παράγοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας κατά την οδήγηση είναι η έξυπνη
ανάκτηση, η οποία ενσωματώνει επίσης στοιχεία πλοήγησης και τοπογραφικά
δεδομένα.



  Η προαιρετική
αντλία θερμότητας χρησιμοποιεί την απορριπτόμενη θερμότητα από τις μονάδες
υψηλής τάσης και τον αέρα περιβάλλοντος για τον έλεγχο του κλίματος στο εσωτερικό.
Αυτό συμβάλλει στην αύξηση του βαθμού ενεργειακής απόδοσης, ειδικά σε
μεγαλύτερες διαδρομές.


  Τα δύο νέα
elettrico
SUV di Audi μπορούν να φορτιστούν με διάφορα επίπεδα ισχύος
χρησιμοποιώντας εναλλασσόμενο ρεύμα (
AC) ή συνεχές ρεύμα (DC) ανάλογα με την μπαταρία. Η συμπαγής μπαταρία μπορεί να δεχθεί
έως και 7,4
kW
φόρτιση
AC e
έως 100
kW όταν
χρησιμοποιείται φόρτιση
HPC (φόρτιση υψηλής ισχύος) με συνεχές ρεύμα. Ως στάνταρ, η
μεγαλύτερη μπαταρία επιτρέπει έως και 11
kW da AC και έως και 125 kW da HPC.



  Η μπαταρία υψηλής
τάσης των
Audi Q4 e-tron e Q4 Sportback e-tron βρίσκεται τοποθετημένη μεταξύ των αξόνων, εξασφαλίζοντας
χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή μαζών. Τα συστήματα ελέγχου για
την κίνηση και την ανάρτηση συνεργάζονται στενά – η οδήγηση των
compatto
elettrico
SUV
είναι ασφαλής, σπορ και άνετη ταυτόχρονα.


  Προαιρετικά, η Audi θα παρέχει μια σπορ ανάρτηση για όλες τις εκδόσεις Q4 e-tron που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 15 χιλιοστά (στάνταρ
χαρακτηριστικό στην
S linea). Επιπλέον, μπορεί να εγκατασταθεί το σύστημα Audi guida selezionare με διαφορετικά προφίλ οδήγησης (στάνταρ στο Sportback), όπως και το προοδευτικό τιμόνι, το οποίο λειτουργεί
όλο και πιο άμεσα καθώς αυξάνεται η γωνία διεύθυνσης (ως στάνταρ στα μοντέλα
quattro). Η ανάρτηση με έλεγχο απόσβεσης – μια επιλογή για όλες
τις εκδόσεις κινητήρων – παρέχει ακόμα πιο ευέλικτη εμπειρία οδήγησης. Οι
ζάντες από 19 έως 21 ίντσες χαρακτηρίζονται από διάφορα αεροδυναμικά σχέδια –
το σε μεγάλο βαθμό κλειστό σχέδιο παίζει επίσης ρόλο στη βελτίωση της
ενεργειακής κατανάλωσης.



  Il compatto elettrico
SUV διαθέτουν πολλά
συστήματα υποβοήθησης οδηγού ως στάνταρ. Σε αυτά περιλαμβάνεται το
predictive efficienza assist (προγνωστική υποβοήθηση ενεργειακής απόδοσης), που
υποστηρίζει ένα στυλ οδήγησης που βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας. Τα
προαιρετικά συστήματα – όπως πολλά άλλα χαρακτηριστικά εξοπλισμού – χωρίζονται
σε πακέτα. Το αποκορύφωμα αυτών είναι το 
adaptive cruise assist, το οποίο βοηθά τον οδηγό με διαμήκη και πλευρική
καθοδήγηση σε ολόκληρο το εύρος ταχύτητας, προσδίδοντας στοιχεία αυτόνομης
οδήγησης. Οι κάμερες
surround view είναι μια εξαιρετικά μεγάλη βοήθεια κατά την οδήγηση
στην πόλη και κατά τη στάθμευση.


  Η Audi κατασκευάζει τα Q4 e-tron e Q4 Sportback e-tron για τις αγορές της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών σε
μηδενική βάση ρύπων. Όσον αφορά τις εκπομπές, η μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια
ακολουθεί τη φιλοσοφία της «αποφυγής και μείωσης». Το εργοστάσιο στο
Zwickau, το μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό εργοστάσιο ηλεκτρικών
αυτοκινήτων στην Ευρώπη, χρησιμοποιεί οικολογικό ηλεκτρισμό. Η παραγωγή κυψελών
μπαταρίας απαιτεί μεγάλα ποσά ενέργειας – γι’ αυτό η
Audi ζήτησε από τους προμηθευτές κυψελών της να χρησιμοποιούν
μόνο πράσινη ηλεκτρική ενέργεια στις διαδικασίες παραγωγής τους.


  Όλες οι εκπομπές
που δεν μπορούν να αποφευχθούν αντισταθμίζονται από μέτρα προστασίας του
κλίματος με πιστώσεις άνθρακα, τα οποία πιστοποιούνται επίσης από τους μη
κερδοσκοπικούς οργανισμούς “
Il Oro Standard” και “Verified Carbon Standard“. Ο στόχος είναι ότι τα Q4 e-tron e Q4 Sportback e-tron θα πρέπει να επιτυγχάνουν μηδενικές εκπομπές άνθρακα
όταν παραδίδονται σε πελάτες στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Όταν το
αυτοκίνητο φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής του, η μπαταρία του προορίζεται να
επαναχρησιμοποιηθεί σε εφαρμογές δεύτερης ευκαιρίας ή – εάν αυτό δεν είναι
πλέον οικονομικά βιώσιμο – να ανακυκλώνονται με αειφόρο τρόπο ως πηγή πρώτων
υλών. Τα αρχικά πιλοτικά και ερευνητικά έργα σε αυτόν τον τομέα έχουν ήδη
ολοκληρωθεί με επιτυχία.



  Η αειφορία και η
διατήρηση των πόρων διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στο νέο μοντέλο. Το
elettrico
SUV
διαθέτει 27 εξαρτήματα που περιέχουν ανακυκλωμένα υλικά. Για το εξωτερικό, αυτό
σημαίνει εξαρτήματα όπως ο φορέας συναρμολόγησης – ένα μέρος που πρέπει να
πληροί ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις όσον αφορά τις μηχανικές του ιδιότητες.


  Επιπλέον, ένα
μεγάλο μέρος των βάσεων των προβολέων, των επενδύσεων θόλων τροχών, των
καλυμμάτων των φτερών, της επένδυσης του δαπέδου και των αεροτομών των τροχών
είναι κατασκευασμένα από δεύτερης χρήσης πρώτες ύλες.


  Στο εσωτερικό,
ανακυκλωμένα υλικά χρησιμοποιούνται στα υλικά μόνωσης και απόσβεσης. Επιπλέον,
πολλές από τις ορατές επιφάνειες περιέχουν ανακυκλωμένα υλικά. Αυτά
περιλαμβάνουν το κάλυμμα δαπέδου και τα μέρη της επένδυσης του χώρου αποσκευών.
Στο εσωτερικό της
S linea, ο πελάτης μπορεί να απολαύσει το υλικό μικροϊνών Dinamica, το οποίο χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τεχνητό δέρμα
ως ταπετσαρία για τα σπορ καθίσματα. Οι ίνες πολυεστέρα αποτελούν το 45% του
υλικού
Dinamica.
Λαμβάνονται από ανακυκλωμένα μπουκάλια
PET, παλιά υφάσματα ή υπολειμματικές ίνες.



  Το ύφασμα Puls, σε συνδυασμό με τεχνητό δέρμα, περιέχει ανακυκλωμένα
υλικά που αποτελούν περίπου το 50% της σύνθεσής του. Για την επένδυση του κάθε καθίσματος,
περίπου 26 φιάλες
PET 1,5
λίτρων μετατρέπονται σε νήματα χρησιμοποιώντας μια περίπλοκη διαδικασία
επεξεργασίας – το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα υλικό που διαθέτει τα ίδια
πρότυπα ποιότητας, τόσο στο μάτι όσο και στην αφή, όπως η κλασική υφασμάτινη
ταπετσαρία. Το ένθετο «τεχνητό ύφασμα» για το ταμπλό, το οποίο θα είναι
διαθέσιμο λίγο μετά το λανσάρισμα, αποτελείται επίσης εν μέρει από ανακυκλωμένα
υλικά.


  Il Audi Q4 e-tron θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του
καλοκαιριού, με τα μοντέλα
Sportback να ακολουθούν προς τα τέλη του. Οι προτεινόμενες τιμές
λιανικής στην ελληνική αγορά θα ανακοινωθούν λίγο πριν το λανσάρισμα του
μοντέλου.

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

Αποκαλύπτοντας το Θηρίο: Honda Civic Type R

Το Honda Civic Type R, το απόλυτο hot hatch υψηλών επιδόσεων, το αυτοκίνητο – Θρύλος…

6 ore ago

Νέο Wagoneer S: Αποκάλυψη για το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Jeep

Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…

20 ore ago

Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring

Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…

20 ore ago

Podcast TSF1 - GP di Monaco 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

2 giorni fa

Podcast TSF1 - GP dell'Emilia-Romagna 2024 | McLaren continua ad andare forte

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

2 giorni fa

L'indagine Ford Pro evidenzia le prospettive di adozione dei veicoli elettrici da parte delle PMI in Europa

Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…

2 giorni fa