Aston Martin dice che la Vantage è una... inseguitrice di 911

Vantage è κυνηγός. Ένα αμάξι με τη μύτη στο έδαφος. Είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο θέλεις να μπεις και να κυνηγήσεις μια Lamborghini Huracan ή μια Porsche 911“. Με αυτά τα λόγια, ο σχεδιαστής της Aston Martin , Sam Holgate, περιγράφει το νέο μοντέλο της βρετανικής μάρκας. Το οποίο, είτε σου αρέσει, είτε όχι, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που μας είχε συνηθίσει (οπτικά, τουλάχιστον).

Για την ακρίβεια, λόγω της σχεδίασής της, λόγω του επιθετικού εμπρόσθιου splitter, di επίπεδου κάτω μέρους της και του περίπλοκου οπίσθιου διαχύτη, είνα η πρώτη Aston Martin που παράγει κάθετη δύναμη χωρίς ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία. Με αυτό τον τρόπο, εξοικονομεί βάρος και χώρο. Και επιτυγχάνει -σε συνδυασμό με άλλες λύσεις- εκπληκτικά κρατήματα.

Στο… ζουμί τώρα: Ο 4λιτρος (προελεύσεως AMG) twin-turbo V8 παράγει 503 ίππους e 69,8 kgm ροπής. Συνδυαζόμενο με το σειριακό οκτατάχυτο ZF, fa il σπριντ στα 100 χ.α.ω. από στάση σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και τελικιάζει στα 313 χ.α.ω. Το συνολικό βάρος φτάνει στα μόλις 1.530 kg και μάλιστα, υπάρχει τέλεια κατανομή του 50-50.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και έχει επάνω του βιδωμένο το πίσω υποπλαίσιο, καταργώντας τις ελαστικές βάσεις για μεγαλύτερη αμεσότητα, ενώ σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις, μπροστά φορά forbici doppie και πίσω σύστημα πολλαπλών συνδέσμων. Τα δε αμορτισέρ έχουν τρία προγράμματα λειτουργίας: Sport, Sport Plus και Track.
Inoltre, il Vantage εγκαινιάζει για την Aston Martin τη χρήση ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορετικού, το οποίο μετατρέπεται αστραπιαία σε 100% μπλοκέ Da πλήρως ανοιχτό, συνεχώς μεταβάλλοντας τη ροπή την οποία δέχεται ο κάθε κινητήριος τροχός. Με όλα αυτά, η Aston Martin Vantage παρέχει ευστάθεια, ευελιξία, δυναμική συμπεριφορά, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως everyday car.
Αυτή είναι η… διπλοτούρμπινη πηγή των 500+ ίππων

 

Στα… δυσάρεστα νέα τώρα, η αρχική Prezzo της Vantage είναι 154.000 ευρώ (στη Γερμανία) και οι παραγγελίες έχουν αρχίσει. Οι πρώτοι τυχεροί ιδιοκτήτες θα παραλάβουν το μοντέλο στο πρώτο δίμηνο του 2018. Παρεμπιπτόντως, το φωσφοριζέ χρώμα που βλέπεις, θα είναι στάνταρ.

Και αυτό, το σαλόνι στο οποίο θα κάθονται οι τυχεροί

George Karagiannis

Messaggi recenti

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

6 ore ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

7 ore ago

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

11 ore ago

Guida Volkswagen ID.3 Pro Performance: il simbolo della transizione (Video)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

12 ore ago

Ecco la Mercedes Benz G580 EQ, completamente elettrica.

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

14 ore ago

Alfa Romeo Giulia e Stelvio Quadrifoglio Super Sport: con il vento della Mille Miglia (Video)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

1 giorno ago