"Η Vantage è κυνηγός. Ένα αμάξι με τη μύτη στο έδαφος. Είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο θέλεις να μπεις και να κυνηγήσεις μια Lamborghini Huracan ή μια Porsche 911“. Με αυτά τα λόγια, ο σχεδιαστής της Aston Martin , Sam Holgate, περιγράφει το νέο μοντέλο της βρετανικής μάρκας. Το οποίο, είτε σου αρέσει, είτε όχι, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που μας είχε συνηθίσει (οπτικά, τουλάχιστον).
Για την ακρίβεια, λόγω της σχεδίασής της, λόγω του επιθετικού εμπρόσθιου splitter, di επίπεδου κάτω μέρους της και του περίπλοκου οπίσθιου διαχύτη, είνα η πρώτη Aston Martin που παράγει κάθετη δύναμη χωρίς ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία. Με αυτό τον τρόπο, εξοικονομεί βάρος και χώρο. Και επιτυγχάνει -σε συνδυασμό με άλλες λύσεις- εκπληκτικά κρατήματα.
Στο… ζουμί τώρα: Ο 4λιτρος (προελεύσεως AMG) twin-turbo V8 παράγει 503 ίππους e 69,8 kgm ροπής. Συνδυαζόμενο με το σειριακό οκτατάχυτο ZF, fa il σπριντ στα 100 χ.α.ω. από στάση σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και τελικιάζει στα 313 χ.α.ω. Το συνολικό βάρος φτάνει στα μόλις 1.530 kg και μάλιστα, υπάρχει τέλεια κατανομή του 50-50.
Στα… δυσάρεστα νέα τώρα, η αρχική Prezzo της Vantage είναι 154.000 ευρώ (στη Γερμανία) και οι παραγγελίες έχουν αρχίσει. Οι πρώτοι τυχεροί ιδιοκτήτες θα παραλάβουν το μοντέλο στο πρώτο δίμηνο του 2018. Παρεμπιπτόντως, το φωσφοριζέ χρώμα που βλέπεις, θα είναι στάνταρ.
Και αυτό, το σαλόνι στο οποίο θα κάθονται οι τυχεροί
Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…
Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…
Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…
Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…
Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…
Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…