Ariel costruisce l'auto più veloce del mondo!

Η Ariel, η μικρή βρετανική εταιρεία κατασκευής (υπερ)αυτοκινήτων, δεν εμφανίζεται συχνά. Όταν το κάνει όμως, παίρνει τα σκάλπ όσων βρίσκονται μπροστά της. Όπως έκανε με το Atom, για παράδειγμα, το ρεκόρ του οποίου στην “πράσινη κόλαση”, ακόμα κυνηγάει ο μισός (και βάλε) πλανήτης. Αυτή τη φορά όμως, η βρετανική εταιρεία μας έχει μεγάλα νέα. Πολύ μεγάλα νέα.

Η Ariel εξελίσσει ένα τετρακίνητο ηλεκτρικό hypercar, με τον κωδικό Ρ40, το οποίο θα έχει τις καλύτερες επιταχύνσεις στον πλανήτη. Για του λόγου το αληθές, το Ρ40 φέρεται να είναι ικανό να κάνει το sprint da fermo a 100 χ.α.ω σε 2,4 δευτερόλεπτα, il 0-160 su 3,8 secondi, il 0-240 σε 7,8 e il Finale του να περιορίζεται στα 255 χ.α.ω.

Questi οι πόρτες…

 

Il Ariel P40 θα φορά τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε τροχό, συνολικής απόδοσης 1180 ίππων. Κάθε μοτέρ, θα αποδίδει 295 ίππους και θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 42 Kwh. Τα πίσω μοτέρ θα έχουν και από έναν range extender –μια τουρμπίνα που εξέλιξε η Delta Motorsport.

O range extender που εξέλιξε η Delta Motorsport

Πρόκειται για μια μικρο-τουρμπίνα, που θα παίρνει κίνηση από βενζίνη, ενώ θα αποδίδει 47 ίππους και θα τοποθετείται πάνω από κάθε μοτέρ στο πίσω μέρος. Η autonomia του Ρ40 αναμένεται να είναι περίπου στα 160 χιλιόμετρα, ενώ η Ariel λέει ότι θα είναι ικανό να τρέξει flat-out στην πίστα για περίπου 15 λεπτά.

Το Ariel P40 ή Hipercar, χωρίς… τα περιττά πάνω του

Με το βάρος του στα 1600 κιλά, με εκτεταμένη χρήση αλουμινίου (το σασί) και ανθρακονημάτων (το… υπόλοιπο αυτοκίνητο) το Ρ40 υπόσχεται να χρησιμοποιήσει μια τρελή λύση από τα παλιά. Ένα είδος συσκευής με ανεμιστήρα που θα “ρουφά” τον αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, δίνοντάς του καλύτερο κράτημα, θυμίζοντάς μας το θρυλικό Chaparral 2J “fan car”.
Παρατήρησε τα ανεμιστηράκια που “βλέπουν” προς το έδαφος. Πιθανότατα έχουν τοποθετηθεί για να παράγουν downforce

 

Το νέο μοντέλο της Ariel αναμένεται να αποκαλυφθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου και να βγει στην παραγωγή το 2020, ενώ αναμένεται να ανακοινωθεί και μια πισωκίνητη έκδοση, λίγο μικρότερης απόδοσης απόδοσης.

George Karagiannis

Messaggi recenti

VW CFO: Τα EVs είναι το μέλλον, αλλά η εποχή της εσωτερικής καύσης «δεν έχει τελειώσει»

Τα EVs είναι το μέλλον, αλλά η εποχή της εσωτερικής καύσης «δεν έχει τελειώσει», υποστηρίζει…

13 ore ago

H Mustang GTD παρουσιάζει την υπερσύγχρονη, αγωνιστικού τύπου ανάρτησή της σαν σε βιτρίνα σε κοσμηματοπωλείο

Τα προηγμένα πίσω αμορτισέρ Adaptive Spool Valve (ASV) της νέας Mustang GTD, που κατασκευάζονται από…

16 ore fa

Νέο Peugeot 2008 Hybrid: Εξυβριδισμός για το Best Seller B-SUV σε ανταγωνιστική τιμή

Συνεχίζοντας την πολιτική του εξυβριδισμού, η Stellantis, φέρνει στη χώρα μας το νέο Peugeot 2008…

17 ore fa

“Audi driving days” με highlight το πρώτο Audi A3 allstreet

Η Audi με ιδιαίτερη χαρά διοργανώνει τις "Audi driving days", ένα roadshow που θα δώσει…

23 ore ago

Volvo EX30 : Από €26.570 ή από €249/ μήνα

Με το νέο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ, η απόκτηση του αμιγώς ηλεκτρικού Volvo EX30 έρχεται…

24 ore ago

Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ’ Κύκλος : Νέες τιμές BYD από 25.767 €

BYD ATTO 3 από 26.525 € Το όφελος του πελάτη στην περίπτωση του ATTO 3,…

1 giorno fa