NOTIZIE

Alfa Romeo Giulia και Stelvio GT Junior : Φόρο τιμής στην GT 1300

Με έμπνευση από το σύμβολο της δεκαετίας του 1906, την GT 1300, η Alfa Romeo παρουσιάζει τη συλλεκτική σειρά Giulia και Stelvio GT Junior. Βασισμένη στο επίπεδο εξοπλισμού “Veloce”, την πλέον σπορ επιλογή στη γκάμα των μοντέλων, η νέα σειρά περιορισμένης παραγωγής χαρακτηρίζεται από το αποκλειστικό χρώμα Lipari Ochre. Η μοναδική παράδοση της μάρκας, είναι γνωστή και για την επιλογή πραγματικά ξεχωριστών αποχρώσεων που συνόδευσαν μερικά από τα πλέον θρυλικά της μοντέλα.

 

Η σύγχρονη σειρά GT Junior, έρχεται να ολοκληρώσει το επιτυχημένο τρίπτυχο που ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο το λανσάρισμα των 500 μονάδων των GTA/GTAm -που εξαντλήθηκαν σε χρόνο ρεκόρ- και η πρόσφατη διάθεση της περιορισμένης σειρά των Giulia and Stelvio ‘6C Villa d’Este’. Η Alfa Romeo επιβεβαιώνει την αξεπέραστη ικανότητά της να δημιουργεί αυτοκίνητα με διαχρονική αύρα που σε αισθητικό και χρηστικό επίπεδο εμπνέουν σύγχρονες κατασκευές.

 

 

Giulia GT 1300 Junior : η επιτομή μιας εποχής

Η νέα σειρά περιορισμένης παραγωγή αντλεί την έμπνευση της από ένα από τα πλέον θρυλικά μοντέλα της μάρκας: την αξέχαστη GT 1300 Junior, που στην δεκαετή πορεία της, από το 1966 έως το 1976, κατασκευάστηκε σε σχεδόν 100.000 μονάδες. Με βάση τη σχεδιασμένη από τον Bertone Giulia Sprint GT και εφοδιασμένη με κινητήρα απόδοσης 89 ίππων, η GT 1300 Junior σύντομα καθιέρωσε την παρουσία της, ως ένα από τα αυτοκίνητα που ενσάρκωσε απόλυτα το πνεύμα της δεκαετίας του 1960, της οικονομικής ανάπτυξης και την πραγματοποίηση των επιθυμιών, όπως ήταν η απόκτηση ενός κομψού σπορ αυτοκινήτου. Καθόλου τυχαία, η Alfa Romeo για την προώθηση του μοντέλου διάλεξε την πρόταση “Una vittoria al giorno, con una vettura per tutti i giorni” (“κάθε μέρα μια νίκη με ένα αυτοκίνητο για όλες τις ημέρες”)

 

 

Giulia e Stelvio GT Junior : διαχρονική γοητεία

Η ίδια φιλοσοφία διακατέχει και τις σύγχρονες –περιορισμένης παραγωγής- Giulia και Stelvio με το διακριτικό “GT Junior”. Εφοδιασμένες με τον 2λιτρο turbo κινητήρα βενζίνης των 280 ίππων ή τον turbo diesel των 2.2 λίτρων απόδοσης 210 ίππων, εκτός από το εντυπωσιακό Lipari Ochre του αμαξώματος, ξεχωρίζουν χάρη στους νέας σχεδίασης τροχούς 21’’ (Stelvio) και 19’’ (Giulia), τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, αλλά και τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες στο εσωτερικό, όπως είναι τα σπορ δερμάτινα καθίσματα με το ραμμένο λογότυπο “GT Junior” στα προσκέφαλα.

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

La Fia ai politici europei: "La mobilità è un diritto, restate accessibili"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

13 ore ago

Apple Car: il progetto potrebbe essere rilanciato con un'alleanza con Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

14 ore ago

Toyota sfida il dominio della Mazda MX-5 sviluppando la propria roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

15 ore ago

DS Automobiles presenta la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 giorni fa

Källenius (CEO Mercedes): "Modernizzeremo tutti i motori, poi saranno i clienti a scegliere".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 giorni fa

Ford rivede l'obiettivo del 2030 per l'adozione esclusiva di BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 giorni fa