NOTIZIE

ACEA: cautela sui dazi UE ai produttori cinesi

Scettico nei confronti dei dazi imposti dall'Unione Europea ai produttori cinesi, è apparso il ACEA, έχοντας ως επιχείρημα το μέγεθος της κινέζικης αγοράς και την σημασία της για τις ευρωπαϊκές εξαγωγές αυτοκινήτων και κατ’επέκταση για την σημασία για την οικονομία της Γηραιάς Ηπείρου.

L'ACEA rileva che la Commissione europea ha deciso di imporre dazi compensativi provvisori sulle importazioni di auto elettriche prodotte in Cina, sulla base dei risultati iniziali di un'indagine antisovvenzioni avviata lo scorso anno.

Ha inoltre costantemente confermato che il commercio libero ed equo è essenziale per creare un'industria automobilistica europea competitiva a livello globale, mentre una sana concorrenza porta all'innovazione e alla scelta per i consumatori.

Το ελεύθερο και δίκαιο εμπόριο σημαίνει τη διασφάλιση ισότιμων όρων ανταγωνισμού για όλους τους ανταγωνιστές, αλλά αποτελεί μόνο ένα σημαντικό μέρος του παζλ της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας. «Αυτό που χρειάζεται πάνω απ’ όλα ο ευρωπαϊκός τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας για να είναι ανταγωνιστικός σε παγκόσμιο επίπεδο είναι μια ισχυρή βιομηχανική στρατηγική για την ηλεκτροκίνηση», δήλωσε η γενική διευθύντρια του ACEA, Sigrid de Vries.

"Ciò significa garantire l'accesso ai materiali critici e all'energia a prezzi accessibili, un quadro normativo coerente, un'adeguata infrastruttura di ricarica e rifornimento di idrogeno, incentivi di mercato e molto altro ancora".

L'indagine proseguirà per diversi mesi fino a quando la Commissione deciderà se proporre misure antisovvenzioni definitive. Gli Stati membri voteranno poi su tale proposta.

Le dinamiche dell'industria automobilistica cinese

La Cina è il terzo mercato in valore per le esportazioni di veicoli dell'UE dopo gli Stati Uniti (primo posto) e il Regno Unito (secondo posto).

Di seguito analizziamo i flussi commerciali di veicoli tra l'UE e la Cina, compreso il mercato delle auto elettriche a batteria.

  • 438.034 auto elettriche a batteria importate dalla Cina nell'UE nel 2023, per un valore di 9,7 miliardi di euro.
  • 11.499 auto elettriche a batteria sono state esportate dall'UE in Cina nel 2023, per un valore di 852,3 milioni di euro.
  • La quota di mercato delle auto prodotte in Cina nelle vendite di batterie elettriche dell'UE è aumentata da circa 3% a oltre 20% negli ultimi tre anni.
    I marchi cinesi rappresentano circa l'8% di questa quota di mercato.

 

Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

Ferrari: Υδρογόνο και efuels… για τη σωτηρία των θερμικών κινητήρων

Τα εγκαίνια του νέου E-Building της Ferrari ήταν μια ευκαιρία για την ανώτατη διοίκηση του…

2 ore fa

Το FIAT 500 Hybrid με άτοκο χρηματοδοτικό και €1.200 έκπτωση

Προκειμένου να κάνει όσο πιο εύκολη γίνεται την απόκτηση του «Έρωτα της πόλης» που ονομάζεται…

4 ore ago

Ελληνική αγορά αυτοκινήτου: Οι Έλληνες καταναλωτές εμπιστεύονται τα πλήρως υβριδικά αυτοκίνητα

Τα στοιχεία της ACEA με τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων για τον μήνα Μάιο, αποτυπώνουν ξεκάθαρη…

4 ore ago

Το νέο Ford Explorer έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα

Η Ford ανοίγει νέους ορίζοντες στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με σημείο αναφοράς το νέο…

7 ore ago

Καλωσορίστε το νέο hypercar, την Bugatti Tourbillon με 1.800 ίππους

Bugatti Tourbillon: Ένα Αυτοκινητιστικό Είδωλο για την Αιωνιότητα Δεν είναι άλλη μια Bugatti Chiron, σίγουρα…

8 ore ago

BMW Joyland 2024 – The Only 1: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η φαντασμαγορική τριήμερη εκδήλωση για τους φίλους της BMW

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε και φέτος η ξεχωριστή εκδήλωση BMW Joyland – The Only 1 που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως τις 16…

13 ore ago