Da novembre in Grecia l'Abarth 124 Spider, con un prezzo di 41.500 euro

Μιας και το TopSpeed.gr prima είχε αποκαλύψει τον σχεδιασμό του Abarth 124 Spider, τώρα, που έρχεται στην Mercato greco, το καλωσορίζουμε, λέγοντας την άποψή μας γι’ αυτό, τουλάχιστον αισθητικά: Τα σπάει! 

Il παραγγελίες για το roadster έχουν ήδη ανοίξει και το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τον ερχόμενο Νοέμβριο. Οι… πιστοί των roadsters και, φυσικά, του θρυλικού σκορπιού, θα μπορέσουν να αποκτήσουν το πιο “καυτό” ίσως μοντέλο της Abarth των τελευταίων ετών, με τιμή που ξεκινα από τις41.500 ευρώ (ή 43.500 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο)

Το Abarth 124 Spider δεν είναι “απλά” ένα roadster. Είναι μια πισωκίνητη κατασκευή χαμηλού βάρους με εκτεταμένη χρήση ελαφρών και ανθεκτικών υλικών με σπορ οδηγική συμπεριφορά. Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος MultiAir 1.4 che dà come risultato
170 HP
και 250 Nm ροπής, ειδικά σχεδιασμένος για να προσφέρει εξαιρετική
οδική συμπεριφορά σε αυτοκίνητο με πίσω κίνηση. Η Finale του ταχύτητα
αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα και επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε
6,8″
. Παρεμπιπτόντως, ο Audio του είναι… εξωγήινος, μιας και φοράει -στον βασικό εξοπλισμό- την εξάτμιση "Record Monza“, η οποία παράγει έναν γλυκό, μπάσο θόρυβο που διακρίνεις μέχρι και το γύρισμα της φτερωτής από τα χαμηλά, μέχρι έναν ιδιαίτερο βρυχηθμό, στα ψηλά. 

Και για να μας πιστέψεις, άκου το σε αυτό το βίντεο:

Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα 6ατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι συμπαγές και ελαφρύ, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να πραγματοποιούνται εξαιρετικά γρήγορα μέσα από τον μοχλό ή  τα paddles πίσω από το τιμόνι. Η απόδοση του αυτοκινήτου ενισχύεται ακόμη περισσότερο ρυθμίζοντας τον επιλογέα τρόπου οδήγησης στη λειτουργία “Sport”. 

Σε ό,τι αφορά το αμάξωμα, η χρήση αλουμινίου και υψηλής αντοχής ατσαλιού προσφέρουν ασφάλεια και στιβαρότητα, αλλά και μειωμένο βάρος που εύκολα ανταποκρίνεται στις αντιδράσεις του οδηγού. Εξασφαλίζεται έτσι, η καλύτερη αναλογία βάρους-ισχύος (6,2 kg/HP) στην κατηγορία του και η τέλεια κατανομή βάρους 50/50 για μέγιστη απόδοση.
Η υψηλής διάταξης ανάρτηση του 124 Spider με διπλά ψαλίδια και αντιστρεπτική δοκό μπροστά και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση διπλού πηνίου, τα αμορτισέρ Abarth by Bilstein και το σύστημα φρένων Brembo, αποτελούν εγγύηση για εξαιρετική οδηγική αίσθηση και άνεση, μεγαλύτερη σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο. Η οδήγηση με το Abarth 124 Spider γίνεται ακόμα πιο παιχνιδιάρικη, χάρη και στο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.

Για τους Έλληνες πελάτες,
το Abarth 124 Spider θα είναι διαθέσιμο σε πέντε διαφορετικά χρώματα
carrozzeria
(2 παστέλ “Λευκό 1975 Turini” και “ Κόκκινο Costa Brava
1972”, και 3 μεταλλικά “Μπλε Isola d’Elba 1974”, το “Γκρι Portogallo
1974” και “Μαύρο San Marino 1972”). Ο Attrezzatura άνεσης περιλαμβάνει
μεταξύ άλλων: Air Condition, ραδιόφωνο με τέσσερα ηχεία, MP3 player και
θύρα USB, cruise control, ρυθμιζόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους
εξωτερικούς καθρέφτες. Διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και με το σύστημα
High Audio 7’, ενώ για ανώτερη ποιότητα ήχου, παρέχεται το ηχοσύστημα
Bose.

Σε ό,τι αφορά τον
εξοπλισμό ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, εκτός από το ABS, ο
βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει και το EBD, που προσαρμόζει την κατανομή
της δύναμης πέδησης εμπρός και πίσω, όπως και το ESC για την αύξηση του
ελέγχου σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, μέσω του επιλεκτικού
φρεναρίσματος και του ελέγχου στο γκάζι, ενώ το ERM είναι μια επέκταση
του ESC, που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του για να προβλέψει εάν το
όχημα βρίσκεται σε κίνδυνο ανατροπής.

Σχεδιασμένο στο Centro Stile στο Τορίνο, το νέο Abarth 124 Spider φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα από τα ομορφότερα Abarth όλων των εποχών και αναμφισβήτητο σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, αντικατοπτρίζοντας ένα εξαιρετικό μηχανικό σύστημα. Το μακρύ καπό υπογραμμίζει τη σημασία του κινητήρα και την αίσθηση δύναμης του αυτοκινήτου, οι μειωμένες προεξοχές τονίζουν τον ευέλικτο χαρακτήρα του, ενώ η καμπίνα που βρίσκεται κοντά στον πίσω άξονα αφήνει τον οδηγό να «αισθανθεί» το δρόμο. Το πίσω μέρος του χαρακτηρίζεται από δύο στοιχεία: τα ψαλιδωτά πίσω φτερά και τα οριζόντια πίσω φώτα που θυμίζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προγόνου του.

George Karagiannis

Messaggi recenti

Car News Podcast ~ 24-30/06/2024

Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…

11 ore fa

Το ηλεκτρικό Jeep Avenger τώρα με €29.700

Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…

2 giorni fa

Peugeot: Από 36.900€ το νέο 3008 στην Ελλάδα (Τιμές – Εκδόσεις)

Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…

2 giorni fa

Τι άλλαξε στο νέο CUPRA Leon

Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…

3 giorni fa

TSF1 Podcast – Spanish GP 2024 | Επιστροφή Hamilton στο βάθρο

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

3 giorni fa

Το F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance είναι ο φετινός βασιλιάς του Pikes Peak International Hill Climb

Το ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 102η εκδοχή…

3 giorni fa