Vivere il Movimento nelle strade

Guidare MG ZS 1.5 VT-i Tech 1.5 VT-i 106 CV: cambio di vela (Video)

Η MG αλλάζει εμπορική κατεύθυνση και επεκτείνεται στην αγορά

Che voto gli dai?4 Voti
6.5
6.6

Η άλλοτε κραταιά βρετανική μάρκα σπορ αυτοκινήτων αναγεννήθηκε από τις στάχτες της και με τη βοήθεια κινεζικών κεφαλαίων, μπαίνει στην αγορά των προσιτών mainstream αυτοκινήτων με εφαλτήριο την φήμη του ονόματος! Στην εβδομαδιαία συμβίωση μας, είχαμε στην κατοχή μας το B-SUV MG ZS με τον βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας για το προσιτό βρετανοκινέζικο B-SUV.

Αλλαγή φιλοσοφίας 

Τα κινεζικά κεφάλαια έσωσαν την ιστορική μάρκα, αλλά με την προϋπόθεση να γίνει βιώσιμη. Η λύση ήταν να εγκαταλείψει την ειδική σπορ φύση της και να εστιάσει στην Mainstream αγορά. Το MG ZS της δοκιμής μας, είναι ένα από τα αυτοκίνητα που έχει επενδύσει η βρετανοκινέζικη εταιρεία για την ανασύσταση της. Παρουσιάστηκε το 2017 και αποτελεί ένα προσιτό B-SUV, ικανό να αποσπάσει σημαντικό μέρος από την πίτα των πωλήσεων. 

Συντηρητικό και όμορφο   

Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες το αυτοκίνητο διαθέτει μια οικεία και συντηρητική σιλουέτα, με όμορφη εμφάνιση.

Ειδικότερα, στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη οβάλ μάσκα που φιλοξενεί το έμβλημα της MG και πλαισιώνεται από τους σφηνοειδείς Led προβολείς. 

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από απλές και λιτές γραμμές που σχηματίζουν μια συμμετρική σιλουέτα, ένα έντονο νεύρο ξεκινάει από το μπροστινό φτερό και διασχίζοντας κατά μήκος το αμάξωμα, καταλήγει στον ανασηκωμένο και μυώδη πίσω θολό, δίνοντας ζωή σε ένα  σχήμα με αρκετό ύψος, όπως αρμόζει σε ένα πρακτικό SUV.

Το πίσω μέρος, διαθέτει όμορφες καμπύλες ολοκληρώνοντας στρωτά το Design, με τα χαρακτηριστικά μεγάλα οριζόντια φωτιστικά σώματα με γραφικά Led, τα οποία σε συνδυασμό με τον off-road προφυλακτήρα, αναδεικνύει μια πιο δυναμική εικόνα σε σχέση με το υπόλοιπο αυτοκίνητο! 

Η δύναμη της απλότητας 

Το εσωτερικό δεν φλυαρεί και εστιάζει στην λειτουργικότητα. Απλές και καθαρές γραμμές συνθέτουν ένα σύγχρονο ταμπλό, που προσπαθεί να  επαναφέρει το σπορ ύφος του παρελθόντος! 

Κεντρικά αναδύεται από τη βάση η όμορφη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, με απλές λειτουργίες και εύκολη στη χρήση. Πλήρως ψηφιακός και πολύ λειτουργικός είναι και ο πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι. Η εργονομία βρίσκεται σε ικανοποιητικό επίπεδο, με ψηφιακούς και φυσικούς διακόπτες να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού. 

Τα καθίσματα παρέχουν ικανοποιητική στήριξη του σώματος των επιβατών και ειδικά για τον οδηγό, η θέση προσφέρει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα. 

Όσον αφορά τον όγκο αποσκευών, εκτείνεται από τα 448 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1375 λτ! 

Η σίγουρη λύση 

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1,5 λίτρων απόδοσης 106 ίππων και 141 Nm ροπής, που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Ένα μηχανικό σύνολο που συμμορφώνεται με τα αυστηρά πρότυπα της Ευρώπης και αποτελεί την σίγουρη εμπορική λύση! 

Τυπικό

Ήρθε η ώρα να ζήσουμε την καθημερινότητα με το MG ZS και να το γνωρίσουμε στην πράξη, σε κάθε δυνατή συνθήκη. 

In città, είναι ευέλικτο και νευρικό, κινείται με ευκολία, επιτρέποντας ελιγμούς όταν είναι απαραίτητοι, ενώ η περιμετρική ορατότητα θα εκτιμηθεί από τον οδηγό! 

Nella rete montana e rurale κινείται τυπικά και με ασφάλεια. Διαθέτει καλό πάτημα στον δρόμο, ενώ το τιμόνι είναι ακριβέστατο. Ο οδηγός έχει καλή αίσθηση του δρόμου. Δεν εστιάζει στην οδηγική ευχαρίστηση, αλλά ο σκοπός του είναι να ικανοποιήσει τις ανάγκες μετακίνησης.  

In autostrada κινείται αξιοπρεπέστατα. Διαθέτει αρκετά καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης, που ωστόσο απέχει τα δεδομένα των αντίστοιχων ευρωπαϊκών μοντέλων! Το αυτοκίνητο ωστόσο αποπνέει το αίσθημα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες!

Generale πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ικανοποιεί απόλυτα της καθημερινές ανάγκες μετακίνησης. Ευέλικτο και ασφαλές, το οποίο μπορεί να κινηθεί σε χωματόδρομους και ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές. Είναι επίσης εξαιρετικά οικονομικό, καθώς παρά την έλλειψη υβριδικού συστήματος κίνησης, πέτυχε μέση συνδυασμένη κατανάλωση 7.0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Εξυπηρετεί ανάγκες 

Το MG ZS θα εκτιμηθεί από όσους θέλουν να αποκτήσουν καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά δεν είναι διατεθημένοι να ξοδέψουν μια περιουσία. Επιθυμούν ένα σύγχρονο και ασφαλές όχημα, για να εξυπηρετούν τις αστικές, τις ταξιδιωτικές και σε ορισμένες ανάγκες και ήπιες εκτός δρόμου μετακινήσεις! 

Η αιχμή του δόρατος 

Η MG προσφέρει το ZS με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων από 18.950 € στην βασική εξοπλιστική έκδοση «Exclusive». Στη δοκιμή μας είχαμε την εξοπλιστική έκδοση «Luxury» που κοστίζει με Φ.Π.Α 20.550€ τελική τιμή με Φ.Π.Α. Προφανώς, η αιχμή του δόρατος του αυτοκινήτου είναι η τιμή του, η οποία το καθιστά από τις πιο προσιτές προτάσεις της κατηγορίας! 

Caratteristiche tecniche 

AMAXOMA
 
Stampa
SUV
Posti a sedere
5
Porte
5
CONSUMI - EMISSIONI - SUSSIDI 
 
Consumo medio combinato di carburante (WLTP)
6.8 l/100 km
Emissioni di CO2 (WLTP)
155 g/km
Tipo di carburante
Benzina
Accelerazione 0 - 100 km/h
10.9 δευτ
Velocità massima
175 km/h
Rapporto peso/potenza
11.6 κιλά/Hp, 86.1 Hp/τόνος
Rapporto peso/coppia
8.7 κιλά/Nm, 114.5 Nm/τόνος
MOTORE
 
Potenza
106 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Potenza per litro di cilindrata
70.8 Hp/l
Coppia nominale del motore
141 Nm @ 4500 σ.α.λ.
Modello/codice motore
15S4C
Carter del motore
1498 cm3
Numero di cilindri
4
Configurazione del motore
In serie
Diametro del cilindro
75 mm
Via del vaccino
84.8 mm
Grado di compressione
11.5
Numero di valvole per cilindro
4
Sistema di iniezione del carburante
Spruzzatura a più punti
Aspirazione del motore
Ατμοσφαιρικός 
ALTEZZA E PESO 
 
Peso
1231-1239 κιλά
Carico utile massimo
456-464 κιλά
Volume minimo di spazio per i bagagli
448 l
Volume massimo del bagaglio
1375 l
Capacità del serbatoio del carburante
45 l
Capacità di traino ammissibile con freni (12%)
500 kg
Carico massimo di supporto
50 κιλά
DIMENSIONI 
 
Lunghezza
4323 mm
Larghezza
1809 mm
Altezza
1653 mm
Passo
2580 mm
Pista anteriore
1529 mm
Traccia posteriore
1536 mm
Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione)
11.1 m
ARCHITETTURA 
 
Movimento
Στους μπροστινούς τροχούς
Αριθμός ταχυτήτων και τύπος κιβωτίου
5 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Sistemi ausiliari
ABS (Sistema frenante antibloccaggio)
Ruote 
215/55 R17

galleria fotografica

Conclusione
Αλλαγή πλεύσης για την MG που παγώνει τον «ειδικό» χαρακτήρα της ιστορίας της για χάρη των πωλήσεων. Το MG ZS είναι ένα σύγχρονο B-SUV με σκοπό να εξυπηρετήσει τις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες. Προσιτό και οικονομικό, βάζει ως στόχο τις υψηλές πωλήσεις, κοιτώντας στα μάτια τον ανταγωνισμό! 
Interni e praticità
6.3
Spese correnti
8.3
Comportamento stradale
5.5
Prestazioni
6.1
Fattore di divertimento
5.8
rapporto qualità/prezzo
7.5
Comfort
6.8
Che voto gli dai?4 Voti
6.5
SYN
Consumo
Αξία κτήσης
PLEEN
Low Cost χαρακτήρας
Tecnologia
6.6