Η Audi επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην ανάπτυξη μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας υψηλής τάσης. Πρόκειται για το επόμενο βήμα στη στρατηγική “Partenza di testa 2030” της μάρκας, για την ηλεκτροκίνηση. Ως «Κέντρο Αριστείας» των νέων δραστηριοτήτων, η εταιρεία επέλεξε το Neckarsulm, όπου θα υπάρξει επέκταση των εγκαταστάσεων. Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει μετεκπαίδευση μέρους του εργατικού δυναμικού στις νέες τεχνολογίες. Η Audi κατασκεύαζε ήδη μπαταρίες υψηλής τάσης για plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) στο Neckarsulm. Πλέον, στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, από το 2023, θα παράγεται πλήρης γκάμα μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση, εκφράζει έμπρακτα την έμφαση που δίνει η Audi στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης για το μέλλον. Παράλληλα, υπογραμμίζει τη σημασία που έχει το Neckarsulm, ιστορικός τόπος κατασκευής για τη μάρκα, στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, μετά τη λήξη παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης. Για το λόγο αυτό, έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από το συνδικάτο των εργαζομένων.
Στο πλαίσιο της επέκτασης των εγκαταστάσεων, στο Neckarsulm θα κατασκευαστούν επίσης ένα κτίριο πολλαπλών λειτουργιών για το Κέντρο Τεχνικής Ανάπτυξης, που θα έχει ολοκληρωθεί πριν το τέλος του 2022 και ένα νέο βαφείο, έως το 2025. Στο Neckarsulm υπάρχει ήδη δυνατότητα μικτής παραγωγής (θερμικών και ηλεκτρικών μοντέλων) ενώ στο όχι μακρινό μέλλον από τη γραμμή παραγωγής θα βγαίνουν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, χωρίς την ανάγκη σημαντικής μετατροπής της. Με την παραγωγή των plug-in υβριδικών και των mild hybrid εκδόσεων των μοντέλων A6, A7 και A8, οι γραμμές παραγωγής στο Neckarsulm θεωρούνται εξηλεκτρισμένες, ήδη σήμερα. Το e-tron GT – η αιχμή του δόρατος στην πορεία της Audi προς το ηλεκτρικό μέλλον – θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο κοντινό εργοστάσιο του Böllinger Höfe.
Με τη στρατηγική της “Vorsprung 2030”, η Audi έχει ανακοινώσει ότι από το 2026, τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάζει στην παγκόσμια αγορά θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά. Η μάρκα θα σταματήσει σταδιακά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης έως το 2033. Το εργατικό δυναμικό της εταιρείας ήδη μετεκπαιδεύεται στις νέες τεχνολογίες και απαιτήσεις: από το 2017, περίπου 28.000 εργαζόμενοι της Audi στις μονάδες παραγωγής έχουν ήδη ολοκληρώσει την εκπαίδευσή τους στην ηλεκτροκίνηση.