8 modifiche che rendono la tua auto cool

Avete un'auto. E sì, anche voi volete distinguervi dalla massa. O meglio, vorreste avere un'altra auto così bella da distinguervi. E poiché i soldi per comprare una Pagani non arrivano, state pensando di investirli in conversioni. Abbiamo una brutta notizia per voi: La linea che separa un'auto migliorata dal ridicolo è molto sottile. Se non sapete cosa state facendo, è meglio lasciar perdere. 

Ci sono molti, decine di modi per far risaltare la vostra auto tra la folla, rendendo ridicoli voi stessi e le altre sfortunate creature che vi si trovano. Ma il fatto di rendersi ridicoli non è la cosa peggiore. La cosa peggiore è che questo canguro può costarvi la creazione (al diavolo l'opera d'arte) e può costarvi una multa, ad esempio da parte della polizia stradale. O, ancora peggio, è che il vostro stupido canguro potrebbe causare un incidente. Uccidere delle persone, per esempio. 

8. Luci allo xeno



Όλοι θέλουμε να βλέπουμε καλύτερα τη νύχτα. Αλλά, ας αρχίσουμε από τα βασικά. Να βλέπουμε όλοι. Η τελευταία “μόδα” θέλει πολλοί να αγοράζουν λάμπες του εμπορίου με μπλε χρωματισμό, ή να αντικαθιστούν τις λάμπες των φαναριών τους με “xenon”, πολύ ισχυρότερες, χωρίς τους απαραίτητους καθρέφτες στο φανάρι. Το αποτέλεσμα είναι να φέγγουν όπως να ναι, ό,τι να ναι. Ο κάγκουρας/ήρωας οδηγός νομίζει ότι έχει κι αυτός Xenon, αλλά το μόνο που καταφέρνει, είναι να τυφλώνει τους απέναντι, ή όποιους έχουν την ατυχία να είναι μπροστά τους και νομίζουν ότι προσγειώθηκε εξωγήινο σκάφος. Παρά το βρίσιμο που ακούν, επιμένουν να τα χρησιμοποιούν, επειδή ο μπαρμπα-Μήτσος που τα τοποθέτησε, προφανώς ξέρει καλύτερα από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου τους που ξοδεύει χρόνια για να εξελίξει τα φώτα κάθε μοντέλου.

SOS: Αν είσαι ανίατη περίπτωση, βγάλε τα “xenon” και ξαναβάλε τα μπλε/ροζ/κόκκινα λαμπάκια  στα πιτσιλιστίρια. Κι έτσι, μοιάζει με διαστημόπλοιο τη νύχτα, αλλά δεν ενοχλεί.

7. Bodykit/sezioni

Υπάρχουν tuners, οι οποίοι εξελίσσουν bodykits και αεροδυναμικά βοηθήματα για συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων, όχι μόνο για αισθητικούς λόγους. Η αεροδυναμική, είναι επιστήμη. Και, ναι, ένα τόσο δα μικρό αεροδυναμικό βοήθημα, μπορεί να αλλάξει δραματικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αν είναι όμως μελετημένο. Εάν βάλεις ένα bodykit από πολυεστέρα… απλά δεν θα σχολιάσουμε. Αν βάλεις μια αεροτομή χωρίς να είσαι σίγουρος ότι όντως σου κάνει, μπορεί σε ένα φάσμα ταχυτήτων απλά να μειώνεις την πρόσφυση (για παράδειγμα, ανασηκώνοντας το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου σου) ή απλά να το ταλαιπωρείς, αυξάνοντας την αεροδυναμική αντίσταση. 

SOS: Se state cercando un bodykit in poliestere, ce ne sono molti al Carnevale di Patrasso. È sempre possibile trovarne uno a prezzi stracciati. E vi farete notare, davvero. 

6. Lattine per scoregge

“Δεν το κατάλαβα δηλαδή; Γιατί αυτός με την Μ3 να ξεσηκώνει τον κόσμο και εμένα να μην ακούγεται τίποτα”; Η απόλυτη επιλογή είναι να βάλεις ελευθέρας εξάτμιση στο παντοδύναμο τέρας το 120 ίππων. Οι τροχονόμοι σε περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες, οι κάτοικοι των πολυκατοικιών με τις παντόφλες ανά χείρας και, στην πράξη, πιθανότατα να μην κέρδισες ούτε μισό ίππο. 

SOS: In Grecia è molto comune sulle due ruote. Se non venite svegliati in una notte d'estate da una Sebring a due ruote, non siete in Grecia. 

SOS2: Να ξέρεις ότι στα κορίτσια φαίνεται τρομερά αστείο ότι “αυτό το αμάξι κάνει τόσο θόρυβο και σχεδόν μένει στο ίδιο σημείο”.

5. Sistema audio

Υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά με τον ήχο στο αυτοκίνητο. Κατεβαίνουν σε διαγωνισμούς, έχουν μεράκι, φτιάχνουν κατασκευές ολόκληρες για shows. Αυτούς, τους καταλαβαίνεις, γιατί έχουν την (καλώς εννοούμενη) “αρρώστια”. Αλλά, πραγματικά: Ποιος είναι ο λόγος να βάλεις subwoofers και ηχεία 150 τρισεκατομμυρίων Watt στο αυτοκίνητό σου και να έρθεις κάτω από το σπίτι μου να παίζεις Κιάμο; Ή οποιοδήποτε ξένο; Γιατί να πρέπει να τρέχω να πιάσω τα βάζα που πέφτουν, το σκυλί που ουρλιάζει, το μωρό που κλαίει, την πεθερά που γκρινιάζει, τα τζάμια που τρίζουν, το ποτήρι με το νερό που φεύγει, το αυτοκίνητό μου που χτυπάει ο συναγερμός του; Εκτός αυτών, ξέρεις ότι σε ένα τρακάρισμα τα ηχεία που έχεις “φυτέψει” με (τι άλλο) πολυεστερικές κατασκευές γύρω γύρω στο σαλόνι του αυτοκινήτου σου θα έρθουν πάνω σου; Και τότε, δεν θα κάνει “μπουμ” το μπάσο, αλλά “μπαμ” το κεφαλάκι.

SOS: Στα μπουζούκια, ραίνουν τους τραγουδιστές με λέλουδα. Τα τελευταία χρόνια, κάποιοι κάτοικοι πολυκατοικιών έχουν αρχίσει να ραίνουν τους ενοχλητικούς με τα μπάσα στα ξημερώματα με αυγά, ντομάτες και άλλα ζαρζαβατικά. Γι’ αυτό, κράτα τα παράθυρά σου κλειστά. 

4. Adesivi

Αν έχεις BMW, ό,τι και αν είναι αυτή, επιβάλλεται να βάλεις το σηματάκι ///Μ. Επειδή οι γνώστες δεν θα καταλάβουμε αν είναι Μ3, ή 316. Ή, θα βάλεις ένα γιγαντιαίο αυτοκόλλητο στο πίσω παρμπρίζ (πόσο 90s;). Ή, ακόμα καλύτερα θα “ντύσεις” όλο το καπό, όλη την οροφή, ή συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου σου με “carbon”. Φυσικά, όταν αρχίσει να ξεφλουδίζει (γιατί θα γίνει και αυτό) θα γελάνε μέχρι και οι βαλβίδες από τα ελαστικά σου. 

SOS: Αυτοκόλλητο από τη Λεβεντογέννα Κρήτη για να ξέρουν οι άλλοι ότι θα παίξει βεντέτα αν σε πειράξουν. Ή, καλύτερα, αυτοκίνητο για “μωρό στο αυτοκίνητο”, ώστε, όταν παραβιάσεις το STOP, ο άλλος να σε δει και να πει “α, εντάξει, δικαιολογείται ο άνθρωπος”.

3. Pinze dei freni verniciate

Avete sempre voluto montare Brembo sulla vostra auto. Sì, chi non lo vorrebbe? Ma dai, dove costano? E, invece di spendere una montagna di soldi per cambiare i freni, dici: "Non li vernicio? Con dei brillantini rossi, perché un falso è sempre meglio del vero. 

SOS: I migliori sono quelli che hanno il retro del tamburo e montano dischi finti per far sembrare che abbiano i freni a disco. Vongola. 



2. Look da camper/dragster

Το να αλλάξεις τη γωνία camper των τροχών του αυτοκινήτου σου για “να φαίνεται πιο ωραίο”, είναι απλά εγκληματικό. Γιατί η επαφή του ελαστικού σου με το οδόστρωμα ελαχιστοποιείται. Από την άλλη, πολλοί κάνουν το έγκλημα να χαμηλώνουν τα αυτοκίνητά τους όπως να ναι. Ναι, υπάρχουν αμορτισέρ και ελατήρια που μπορούν πραγματικά να ρίξουν το ύψος και να βελτιώσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου. Όμως, χρειάζεται μελέτη. Σου κάνουν; Κάνουν για το αυτοκίνητό σου; Για το οδηγικό σου στυλ; Για τους δρόμους που κινείσαι; 

Αν, για παράδειγμα, η διαδρομή σου έχει ελάχιστη διαδρομή, στους φοβερούς δρόμους που έχουν παραδώσει στην κυκλοφορία οι κυβερνήσεις μας, είτε θα μετράς πλευρά, είτε θα μετράς ζημιές, είτε απλά θα χάνεις πρόσφυση σε κάθε “χάσιμο” ή λακούβα του (είπαμε, φοβερού) δρόμου. 

Άλλη “μόδα”, είναι το dragster look. Δηλαδή, χαμηλώνεις το εμπρός μέρος και ψηλώνεις όσο πάει το πίσω. Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να καταλάβεις ότι αλλάζει δραματικά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου. Προς το χειρότερο. Πολύ χειρότερο. 

1.Rinnegati

Οι αποστάτες τροχών είναι κάτι που χρησιμοποιείται ευρέως για αισθητικούς κυρίους λόγους και, από κάποιους για να φαρδύνει το μετατρόχιο του αυτοκινήτου, άρα και να πατάει καλύτερα. Είναι όμως έτσι; Βάζεις ένα “ξένο σώμα” στους τροχούς σου και δεν φοβάσαι την επικίνδυνότητά του; Είσαι σίγουρος ότι το τιμόνι σου δεν θα χάσει ένα ποσοστό της αμεσότητά ς του; Ότι δεν θα “ψαρεύει” σε επιταχύνσεις και φρεναρίσματα; Ότι δεν θα ταλαιπωρήσει και φθείρεις τα ρουλεμαν των τροχων και όλους τους ελαστικούς συνδέσμους της ανάρτησής σους; 

George Karagiannis

Messaggi recenti

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...

2 giorni fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...

2 giorni fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

3 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

4 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

4 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

4 giorni fa