Δεν θα περιμέναμε κάτι λιγότερο από ένα Audi που φέρει το διακρικό “S”. Το νέο S8, δεν είναι απλά ένα ακόμα πολυτελές, ταχύ δημιούργημα του Ingolstadt: Υπόσχεται ότι μπορεί να αψηφήσει τους νόμους της φυσικής, με την χρήση της υψηλής τεχνολογίας, την ενεργή τετραδιεύθυνση και την καινοτόμα ενεργή ανάρτηση, που έρχονται να μετατρέψουν τόσο την υποστροφή, όσο και την υπερστροφή σε… αναμνήσεις.
Il motore
Χάρη στην υβριδική τεχνολογία, ο V8 του Audi S8 με τους δύο υπερσυμπιεστές προσφέρει γραμμική απόδοση των 571 ίππων και της ροπής των 800 Nm, καθώς και την άμεση διαθεσιμότητά τους ανά πάσα στιγμή. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ειδικοί σύνδεσμοι στον αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο ελαχιστοποιούν τις τριβές για εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, ενώ τα αυτόματα ενεργοποιημένα κλαπέτα στο σύστημα εξαγωγής/εξάτμισης συνθέτουν έναν μοναδικό, εντυπωσιακό ήχο.
Στην καθημερινή οδήγηση, η εξοικονόμηση καυσίμου φτάνει μέχρι και τα 0,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης κυλίνδρων (cylinder on demand) λειτουργεί σε συνθήκες χαμηλού φορτίου προσφέροντας περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Το σύστημα ήχου του αυτοκινήτου διαθέτει ενεργή ακύρωση θορύβου για την εξάλειψη του από την καμπίνα, διασφαλίζοντας απόλυτη άνεση. Η μέση κατανάλωσή του είναι 9.6 – 9.4 l/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 στον μικτό κύκλο είναι 231 g/km.
Τα δυναμικά χαρακτηριστικά
Στο νέο S8 συνδυάζονται ενεργή ανάρτηση, δυναμικό σύστημα τετραδιεύθυνσης και quattro με σπορ διαφορικό. Ο μοναδικός συνδυασμός των καινοτόμων συστημάτων ανάρτησης επιτρέπει στη ναυαρχίδα της Audi να προσφέρει τα απαράμιλλα επίπεδα άνεσης ενός κορυφαίου σεντάν με τις δυνατές συγκινήσεις ενός σπορ αυτοκινήτου.
Το νέο Audi S8 μπορεί ταυτόχρονα να είναι ένα εξαιρετικά άνετο υπερπολυτελές σεντάν ή ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο εστιασμένο πλήρως στον οδηγό του. Το Audi drive select προσφέρει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε προφίλ οδήγησης. Η λειτουργία “Comfort +” είναι ένα νέο προφίλ για μεγαλύτερη άνεση. Στις στροφές το αμάξωμα παίρνει αντίθετη κλίση κατά 3 μοίρες για να μειώσει την πλευρική επιτάχυνση που επενεργεί στους επιβάτες. Στη λειτουργία “Dinamico” το S8 εξισορροπείται τελείως. Σε μία γρήγορη στροφή η μέγιστη γωνία (roll-angle) είναι μόλις 2,5 μοίρες σε σύγκριση με τις 5 μοίρες στην περίπτωση μιας συμβατικής ανάρτησης. Η ενεργή ανάρτηση προσφέρει μια ακόμη νέα λειτουργία. Όταν ενεργοποιείται η λαβή της πόρτας allora το αμάξωμα αυτόματα ανυψώνεται γρήγορα μέχρι και 50 χιλιοστά για ακόμα πιο άνετη επιβίβαση ή αποβίβαση.
A περίπτωση υπερστροφής, το σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα μεταφέρει τη ροπή κίνησης στον εσωτερικό τροχό για να σταθεροποιήσει το S8. Η ενεργή τετραδιεύθυνση, το σπορ διαφορικό και η προγνωστική ενεργή ανάρτηση είναι στάνταρ στο Audi S8. Η αλληλεπίδραση αυτών των συστημάτων είναι μοναδική στην κατηγορία του και εξασφαλίζει σύνθετο και σπορ χειρισμό σε όλες τις καταστάσεις.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν οι κεραμικοί δίσκοι φρένων από ανθρακονήματα με διάμετρο 420 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και 370 χιλιοστά στον πίσω. Il κεραμικά φρένα è εσωτερικά αεριζόμενα, χαμηλής φθοράς και μαζί με τις δαγκάνες είναι κατά 9,6 κιλά ελαφρύτερα από τους συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο. Κάθε μία από τις εμπρός δαγκάνες έχει δέκα έμβολα.
Il design
L'attrezzatura
Ogni dettaglio della nuova Audi S8 rispecchia il carattere di un'autentica modello premium sportivo. Una caratteristica particolare è rappresentata dagli standard di progettazione speciali posti a sedere con un look sportivo. Hanno un'ampia gamma di combinazione di impostazioni, rinforzi laterali regolabili e indipendenti Riscaldamento a tre fasi per ogni sede e lprocedure di ventilazione e massaggio. Anche i sedili posteriori offrono numerose caratteristiche per un comfort eccezionale e garantiscono un'atmosfera di prima classe a bordo dell'Audi S8.
Nel pacchetto City, il sistema Audi pre sense combina le funzioni di prevenzione alle due estremità della vettura per creare un controllo totale. Audi pre sense 360°. Se il sistema rilevare una collisione laterale imminente, quindi notifica la sospensione attiva predittiva a sollevare direttamente il corpo di 80 mm.
La tecnologia digitale
La nuova Audi S8 offre un'esperienza tecnologica avanzata con nuovi servizi digitali e connettività all'avanguardia. L'lFunzione MMI touch nella nuova Audi S8 è completamente digitale, per cui il conducente può controllare quasi tutte le funzioni attraverso due grandi schermi. L'autista può anche eseguire controllo con il parlato naturale, che offre quasi libertà illimitata di configurare domande e comandi. Οι απαντήσεις παρέχονται είτε από πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στο αυτοκίνητο, είτε από τον απομακρυσμένο διακομιστή (cloud).
Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…
Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο τρίτο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024 του…
La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...
VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...
DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...