Con 365 CV e ricetta McLaren la nuova Honda S2000

Το… οπλοστάσιο της Honda ήταν ανέκαθεν…τρομακτικό. Έτσι, στον ανταγωνισμό που “φουντώνει” παγκοσμίως, οι Ιάπωνες είπαν να μη μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια. Ξεκίνησαν το ρεσιτάλ με το νέο NSX, συνέχισαν με το Civic Type-R και το S660 και, τι μένει; Μα φυσικά, ο θρύλος των roadsters, το φοβερό και τρομερό S2000. Ας πάρουμε μια γεύση περί του τι ετοιμάζει η Honda για τη νέα γενιά του S2K που αναμένεται να έρθει στις αρχές του 2017…

Εν αρχή ην η… δύναμη. Το νέο S2000, σύμφωνα με τις τελευταίες διαρροές, θα έχει δύναμη που θα κινείται περίπου στους 365 ίππους. Θα φορά τον, γνωστό μας πλέον, δίλιτρο turbo που φορά και το Civic TypeR και όχι μόνο. Από τη συνεργασία με τη McLaren στη Formula1, φαίνεται πως προκύπτουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ που θα τοποθετηθούν επίσης στο μοντέλο. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι τετρακίνητο;

Μην τρομάζεις, φίλε Hondaκια. Το ξέρουν και οι… πέτρες ότι το επερχόμενο S2000 θα είναι αμιγώς πισωκίνητο. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου κιβωτίου. Τώρα, για το αν θα υπάρχει χειροκίνητη έκδοση, δεν παίρνουμε και όρκο. Αυτό που έχει σημασία για τους Ιάπωνες, πάντως, είναι το νέο τους roadster να “κατεβάζει” τα 100 από στάση σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα και να κρατήσει την κατανάλωσή του περίπου στα 7lt/100km.

Οι τελευταίες πληροφορίες από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, λένε ότι υπάρχει ισχυρή πιθανότητα και το νέο S2000 να είναι κεντρομήχανο, ακολουθώντας την πεπατημένη για την εταιρεία. Γιατί; Η Honda φαίνεται ότι εφαρμόζει τη συνταγή… σμίκρυνσης του NSX στο S2000, για ευνόητους λόγους.

Μεγάλο βάρος, δίνεται, μαθαίνουμε στο… βάρος. Η Honda, προσανατολίζεται στην ευρεία χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου, για να περιορίσει το βάρος στα 1300 κιλά. Τα δυσάρεστα είναι ότι, βάσει των στοιχείων που υπάρχουν, η τιμή του αναμένεται να είναι πολύ ψηλότερη -τηρουμένων των αναλογιών- με τη γενιά που απήλθε, αφού στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι θα κινείται περί τις 70.000 δολάρια.

E il design? Riteniamo che le foto che vi proponiamo siano molto vicine alla realtà prevista. Se teniamo conto del fatto che i progetti (ottenuti dalla rivista olandese Autovisie) πατενταρίστηκαν (κατατέθηκαν μόλις τον Μάιο στον European Patent Organization), το συμπέρασμα βγαίνει εύκολα για το τι ψήνεται…

Extra tip: Ίσως θα πρέπει να ξεχάσετε τη μαλακή οροφή. Όλες οι πιθανότητες συγκλίνουν στο να έχει το νέο S2000 σκληρή -ίσως και αφαιρούμενη- οροφή…

George Karagiannis

Messaggi recenti

La Fia ai politici europei: "La mobilità è un diritto, restate accessibili"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

16 ore ago

Apple Car: il progetto potrebbe essere rilanciato con un'alleanza con Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

17 ore ago

Toyota sfida il dominio della Mazda MX-5 sviluppando la propria roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

18 ore ago

DS Automobiles presenta la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 giorni fa

Källenius (CEO Mercedes): "Modernizzeremo tutti i motori, poi saranno i clienti a scegliere".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 giorni fa

Ford rivede l'obiettivo del 2030 per l'adozione esclusiva di BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 giorni fa