204 CV nella Hyundai i20 N 1.6 Turbo

 Το λέγαμε πρόσφατα, εδώ στο TopSpeed.gr ότι η Hyundai έχει “σαλπίσει επίθεση”, λανσάροντας εκδόσεις υψηλών επιδόσεων σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της. Τελευταίο “χτύπημα” της νοτιοκορεατικής μάρκας, το i20 N, το οποίο κεφαλαιοποιεί, τίνι τρόπω, την εμπειρια της Hyundai στο WRC -καθώς τρέχει με i20- και θα φορά έναν 1.600άρη turbo απόδοσης 204 ίππων. Στην Ελλάδα θα το δούμε την άνοιξη του 2021

Το ολοκαίνουριο i20 N διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο T-GDi κινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 204 cavalli e 275 Nm ροπής σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6-τάχυτο (6ΜΤ) κιβώτιο για μέγιστη απόδοση ισχύος. Με βάρος 1.190 κιλά όπως και το i20 Coupe WRC από το οποίο αντλεί την έμπνευσή του το Ν, η αναλογία ισχύος-βάρους είναι εντυπωσιακή. Το i20 N κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. su 6,7 δευτερόλεπτα και προσφέρει τελική ταχύτητα 230 χ.α.ω..

Παράλληλα, ενσωματώνει το σύστημα ελέγχου N Grin της Hyundai da πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, το οποίο βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Είναι, προφανώς, το ίδιο σύστημα που έχουμε γνωρίσει στο i30N και το i30N fastback που έχουμε δοκιμάσει.

Περισσότερα στοιχεία σε ό,τι αφορά το i20 N δεν έχουμε ακόμα, καθώς η Hyundai Motor έδωσε στη δημοσιότητα τις prime foto του τελευταίου της μοντέλου υψηλών επιδόσεων, λέγοντας απλά πως πρόκειται περί “ένος hot hatch da εξαιρετικές επιδόσεις τόσο στο δρόμο όσο και σε traccia. Είναι βασισμένο στο ολοκαίνουριο i20 και εμπνευσμένο από το αγωνιστικό i20 WRC.

 

Όπως και όλα τα μοντέλα της μάρκας N, το ολοκαίνουριο Hyundai i20 N προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και τεχνολογικές καινοτομίες ικανές να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις των επιδόσεων. Το i20N μαζί με τα i30 N και i30 Fastback N αποτελούν τη σειρά υψηλών επιδόσεων της Hyundai στην Ευρώπη”.

Ο ολοκαίνουριος σπορ σχεδιασμός του i20 N ενσωμάτωνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα Sensuous Sportiness της Hyundai, η οποία δίνει στο αυτοκίνητο μια νέα αιχμηρή εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα για την ψύξη του turbo κινητήρα και των φρένων. Στα πλαϊνά, ξεχωρίζουν οι ειδικές 18 ιντσών ζάντες με το γκρι ματ φινίρισμα αλλά και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με το διακριτικό Ν, καθώς και τα αεροδυναμικά μαρσπιέ, υπογραμμίζοντας τα σπορ χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η ξεχωριστή πίσω αεροτομή βελτιώνει την αεροδυναμική του απόδοση, ώστε να είναι διασκεδαστικό και να οδηγείται σε οποιονδήποτε δρόμο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Επιπρόσθετα, το χαρακτηριστικό Performance Blue χρώμα του αμαξώματος του νέου i20 N, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά στα μοντέλα N, η προαιρετική διχρωμία της οροφής σε μαύρο χρώμα καθώς και οι κόκκινες εξωτερικές πινελιές αναδεικνύουν ακόμη περισσότερο το μηχανοκίνητο DNA της Hyundai.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν σύντομα.

George Karagiannis

Messaggi recenti

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

6 minuti ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

1 ora ago

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

6 ore ago

Guida Volkswagen ID.3 Pro Performance: il simbolo della transizione (Video)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

7 ore ago

Ecco la Mercedes Benz G580 EQ, completamente elettrica.

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

8 ore ago

Alfa Romeo Giulia e Stelvio Quadrifoglio Super Sport: con il vento della Mille Miglia (Video)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

21 ore ago