2 nuove versioni per i 108 anni dell'Alfa Romeo!

Στις 24 Ιουνίου, η Alfa Romeo έγινε 108 ετών! Στην πραγματικότητα, το πρώτο αυτοκίνητο που έφερε το σήμα A.L.F.A. πάνω στο ψυγείο του, η 24 HP, σχεδιάστηκε πριν από την ίδρυση της Anonima Lombarda Fabbrica στις 24 Ιουνίου του 1910. Η έκδοσή της “Corsa” έφερε αμέσως άριστα αποτελέσματα σε διάφορους διαγωνισμούς.

Η ιστορία 108 ετών της Alfa Romeo, είναι γεμάτη από αγώνες και συνεχή ανταγωνισμό υψηλού επιπέδου, στοιχεία που είναι μέρος του DNA της μάρκας. Αυτό το DNA, αντικατοπτρίζεται σήμερα στα ειδικά χρώματα της περιορισμένης έκδοσης Nürburgring Giulia Quadrifoglio “NRING” και της Stelvio Quadrifoglio “NRING”. Δύο εκπληκτικά αυτοκίνητα, με μόλις 108 μονάδες από κάθε μοντέλο, για τα 108 χρόνια της Alfa Romeo.

Τα δύο αυτά μοντέλα αντικατοπτρίζουν την υψηλή ποιότητα της μάρκας. Συγκεντρώνουν όλα τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν μια ξεχωριστή εμπειρία για τον υποψήφιο αγοραστή. Το άριστο τεχνικό κομμάτι, την υψηλή τεχνολογία, τις επιδόσεις και το στιλ. Απευθυνόμενα σε συλλέκτες ή ήδη πιστούς πελάτες της μάρκας, μαζί με τις εκδόσεις Quadrifoglio, οι εκδόσεις “NRING” διαθέτουν πληρέστατο εξοπλισμό αλλά και ένα ειδικό Welcome Kit.

Ο κινητήρας των 510 ίππων, ο 2,9 V6 Bi-Turbo που υιοθετήθηκε στη Giulia και τη Stelvio Quadrifoglio είναι ο ισχυρότερος κινητήρας Alfa Romeo που διατίθεται σήμερα, για χρήση στο δρόμο. Είναι, φυσικά, σε θέση να δείξει την υπεροχή του και στην πίστα. Δεν είναι τυχαίο ότι η Stelvio Quadrifoglio είναι το γρηγορότερο SUV στον κόσμο, κατέχοντας την πρώτη θέση στην κατηγορία στην πίστα του Nürburgring, όπου η Alfa Romeo έχει γράψει ανεξίτηλες σελίδες της μακράς και ένδοξης ιστορίας της. Η Stelvio εκμεταλλεύτηκε τη ροπή των 600Nm, την επιτάχυνση των 3,8 δευτερολέπτων για τα 0-100km/h και με τελική ταχύτητα 283 km/h, κάλυψε τα 20.832km του Nordschleife σε 7 λεπτά και 51,7 δευτερόλεπτα.

Εκτός από το Nürburgring, αυτή η σεζόν σημαδεύτηκε από τη μεγάλη επιστροφή της Alfa Romeo στις πίστες της Formula 1 και το Museo Storico di Arese, για να γιορτάσει τα γενέθλια της μάρκας, της ετοιμάζει ένα μεγάλο αφιέρωμα για το “cuore sportivo”, την αθλητική της καρδιά. Γι’ αυτή την περίσταση μια εκθεσιακή C37 Alfa Romeo Sauber F1 Team, βρέθηκε στο “La Macchina del Tempo”, για να αναδείξει τη σχέση του παρελθόντος, με το παρόν και το μέλλον της μάρκας.

Στο μουσείο στο Arese επίσης, εκτίθεται μόνιμα, η “Alfetta” 158 με την οποία ο Nino Farina κέρδισε το πρώτο Πρωτάθλημα Formula 1 το 1960 αλλά και η 159 με την οποία ο Juan Manuel Fangio επανέλαβε την επιτυχία το επόμενο έτος.

Για μια μέρα, το ιστορικό αυτό μέρος μετατράπηκε σε “εξέδρα” από την οποία οι οπαδοί μπόρεσαν να παρακολουθήσουν το Grand Prix της Formula 1 στη Γαλλία, σε συνεργασία με το Sky Sports. Για να δημιουργηθεί η σωστή ατμόσφαιρα, δεν υπήρχε μόνο η γοητευτική C37, αλλά και οι πρωτότυπες φόρμες που φόρεσαν οι οδηγοί της ομάδας της Alfa Romeo Sauber F1, Charles Leclerc και Marcus Ericsson, στους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος F1 του 2018, οι οποίες είναι υπογεγραμμένες από τους ίδιους.

Η εκδήλωση για τη ζωντανή κάλυψη του αγώνα από το Le Castellet, έγινε στη Sala Giulia, την αίθουσα στην οποία η Alfa Romeo Giulia, το αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει τη νέα εποχή της Alfa Romeo, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως στις 24 Ιουνίου 2015.

Επίσης στο Museo Storico εκτίθεται και το “Compasso d’Oro ADI”, το πιο έγκυρο βραβείο σχεδιασμού παγκοσμίως, το οποίο απονεμήθηκε στη Giulia από μια ομάδα εξειδικευμένων εμπειρογνωμόνων, σχεδιαστών, κριτικών, ιστορικών και δημοσιογράφων και αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα της μεγάλης της επιτυχίας.

Η Giulia, όπως κάθε Alfa Romeo, κουβαλώντας την μεγάλη κληρονομιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δημιουργήθηκε εκφράζοντας με τον καλύτερο τρόπο το ιταλικό στυλ, την τέλεια ισορροπία ανάμεσα σε ταχύτητα και ομορφιά. Έτσι, ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Alfa Romeo, τα οποία φέρει με εξαιρετική συνέπεια εδώ και 108 χρόνια. Άψογες αναλογίες, απλότητα, υψηλής ποιότητας φινίρισμα σε κάθε εκατοστό της επιφάνειάς της, πρωτοποριακό σχεδιασμό, πιστό στη μεγάλη της παράδοση.

George Karagiannis

Messaggi recenti

Η Porsche «ανακατεύει την τράπουλα» για τα θερμικά της μοντέλα

Η Porsche «ανακατεύει την τράπουλα» για τα θερμικά της μοντέλα, θέτοντας ουσιαστικά εκτός γκάμας μερικά,…

7 ore ago

Κορυφαίες διακρίσεις στον τομέα της ασφάλειας στις δοκιμές του Euro NCAP για τρία βαν μοντέλα της Ford Pro

Με το νέο Transit Connect να κατακτά την ανώτερη «πλατινένια» διάκριση στον τομέα της ασφάλειας…

9 ore ago

Στην Ελλάδα το νέο συλλεκτικό Subaru BRZ

Στην έκθεση της Subaru φιγουράρει η δεύτερη γενιά του Coupe της Ιαπωνικής Εταιρείας, το συλλεκτικό…

10 ore ago

Ντεμπούτο για το πρώτο ηλεκτρικό MINI John Cooper Works στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood

Το MINI John Cooper Works E PROtotype σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο ως το πρώτο ηλεκτρικό…

17 ore fa

Ρεκόρ για το IONIQ 5 N στο Pikes Peak International Hill Climb

Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…

3 giorni fa

Νέο Mercedes-Benz eSprinter: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (Photo και Τιμές)

Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…

3 giorni fa