Porsche

Η Porsche σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει χάλυβα μειωμένης περιεκτικότητας CO₂ από το 2026

Η Porsche προχώρησε σε συνεργασία με τη σουηδική καινοτόμο εταιρεία ενέργειας H2 Green Steel για την προμήθεια χάλυβα με ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO₂

Porsche

Η Porsche AG προχώρησε σε συνεργασία με τη σουηδική καινοτόμο εταιρεία ενέργειας H2 Green Steel για την προμήθεια χάλυβα με ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO₂. Η συνεργασία αυτή αποσκοπεί στη βελτίωση του ανθρακικού αποτυπώματος των οχημάτων Porsche με τη χρήση χάλυβα που παράγεται με μειωμένες εκπομπές CO₂.

Η H2 Green Steel πρόκειται να κατασκευάσει χάλυβα χρησιμοποιώντας πράσινη ενέργεια στο Boden της Σουηδίας μέχρι το τέλος του 2025. Από το 2026, η Porsche και οι προμηθευτές πρωτογενών υλικών της θα παραλαμβάνουν αυτόν τον φιλικό προς το περιβάλλον χάλυβα από την H2 Green Steel. Ειδικότερα, ο χάλυβας αυτός θα διαθέτει ένα από τα μικρότερα αποτυπώματα άνθρακα στη βιομηχανία. Η H2 Green Steel χρησιμοποιεί μια πρωτοποριακή μέθοδο που χρησιμοποιεί υδρογόνο και πράσινη ηλεκτρική ενέργεια, καθιστώντας την παραγωγή χάλυβα σχεδόν ουδέτερη ως προς τον άνθρακα. Η H2 Green Steel δηλώνει ότι η προσέγγισή της αποδίδει εντυπωσιακή μείωση των εκπομπών CO₂ κατά 95% σε σύγκριση με την παραδοσιακή παραγωγή χάλυβα με άνθρακα κοκκοποίησης. Για το πλαίσιο, ενώ η Porsche χρησιμοποίησε 220.000 τόνους χάλυβα στα οχήματά της το 2022, σχεδιάζει να ενσωματώσει έως και 35.000 τόνους χάλυβα χαμηλού άνθρακα σουηδικής παραγωγής ετησίως στις μελλοντικές σειρές οχημάτων της.

Η Barbara Frenkel, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Προμηθειών της Porsche AG, δήλωσε: “Το όραμα της Porsche είναι να επιτύχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας των οχημάτων μας μέχρι το 2030. Ο χάλυβας με αποδοτική χρήση CO₂ είναι κομβικής σημασίας σε αυτό το ταξίδι βιωσιμότητας. Η αξιοποίηση του χάλυβα από την H2 Green Steel θα βοηθήσει στη σημαντική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζονται με αυτό το κρίσιμο υλικό”.

Παρόλο που η Porsche μειώνει σταδιακά την περιεκτικότητα χάλυβα στα οχήματά της, προτιμώντας το αλουμίνιο για τις ελαφριές του ιδιότητες, τα απαράμιλλα μηχανικά χαρακτηριστικά του χάλυβα τον καθιστούν απαραίτητο στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων. Η Barbara Frenkel σημείωσε περαιτέρω: “Η κατανάλωση ενέργειας, οι διαδικασίες και τα υλικά συμβάλλουν σημαντικά στις εκπομπές CO₂ στην αλυσίδα εφοδιασμού. Ως εκ τούτου, η πρωτοβουλία μας για την απαλλαγή από τον άνθρακα επικεντρώνεται επίσης στην ενίσχυση της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών και πράσινης ενέργειας στις παραγωγικές δραστηριότητες των άμεσων προμηθευτών μας”.

Topspeed Θα θέλαμε να σας εμφανίζουμε ειδοποιήσεις για τα τελευταία νέα και ενημερώσεις.
Απορρίψτε το
Επιτρέψτε ειδοποιήσεις