Τι αλλαγές φέρνει το νέο Hyundai i10

Τα highlight του νέου i10 :

·       
Ήταν ήδη το μεγαλύτερο της κατηγορίας του. Όμως,
μεγάλωσε κι άλλο!

·       
Ολικά ανασχεδιασμένο, με στόχο τη καλύτερη αεροδυναμική και
τους μεγαλύτερους χώρους επιβατών, αντίστοιχους με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας

·       
15% μείωση στη κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές καυσαερίων χάρη
στο νέο “Energy Regeneration System”


Οι μεγαλύτερες
διαστάσεις

To
i10 ανατρέπει όλα τα δεδομένα της κατηγορίας
. Πλατύτερο κατά 20mm και με
χαμηλότερη κατά 20mm οροφή από
τον προκάτοχό του, βελτιώνει τον αεροδυναμικό συντελεστή του στο 0,31. Χάρη σε ένα εντυπωσιακά
αυξημένο μεταξόνιο (+40 mm), το νέο
Hyundai i10 προσφέρει
επιπλέον άνεση χώρου επιβατών, εξαιρετική ευστάθεια και ποιότητα κύλισης
ανώτερης κατηγορίας. Σε
απόλυτους αριθμούς, το μεταξόνιο του Hyundai i10 έχει
κατά μέσο όρο μόλις 59mm απόσταση από
αντιπροσωπευτικά μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας αλλά ξεπερνά κατά 105mm το μέσο όρο
τυπικών αυτοκινήτων πόλης.


Οι ποιοτικότεροι
χώροι για εμπρός και πίσω επιβάτες

Το Hyundai i10 διαθέτει τους μεγαλύτερους χώρους για όλους τους
επιβάτες. Με πέντε θέσεις επιβατών, αυξημένη πρακτικότητα χάρη στον
επιπλέον ανοικτό χώρο αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, αλλά
και πίσω
ηλεκτρικά παράθυρα, με
χειρισμό από τον οδηγό.


Εξαιρετικοί
χώροι αποσκευών

Το
νέο Hyundai i10 διαθέτει
τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο της κατηγορίας του (252 λίτρα) – δηλαδή ακόμη
και 50% μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με άλλα δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης – ενώ για
πρώτη φορά υπάρχει επιλογή διπλού δαπέδου για κρυφό αποθηκευτικό χώρο.
Αξιοσημείωτο είναι ότι ακόμη και επώνυμα δίδυμα παιδικά καροτσάκια μπορούν να
χωρέσουν στον αποθηκευτικό χώρο του Hyundai i10
χωρίς να διπλώσουν οι πλάτες των καθισμάτων.

Προηγμένοι
και Αξιόπιστοι Κινητήρες με Energy Regeneration System

Το νέο Hyundai i10 εξοικονομεί περισσότερο καύσιμο
χάρη στις νέες περιβαλλοντικά εξελιγμένες τεχνολογίες των κινητήρων και
κιβωτίων του.
Μειώνει
περίπου κατά 15% την κατανάλωση και
τις εκπομπές καυσαερίων στο μηχανικό κιβώτιο και κατά 20% στο νέο
αυτόματο κιβώτιο, με μέση κατανάλωση

4.5 – 4.7 λίτρα
, χάρη:

·       
στο
στάνταρ ν
έο σύστημα ανάκτησης ενέργειας Energy
Regeneration System
που συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και
την επαναξιοποιεί στις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ξεκουράζοντας
τον κινητήρα.

·       
στο
στάνταρ σύστημα Idle Stop and Go (ISG)
,
που συντελεί στην εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών καυσαερίου
ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές, σβήνοντας αυτόματα τον κινητήρα όταν το
αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση.


Το νέο Hyundai i10 διαθέτει επιλογή
ανάμεσα σε 5-τάχυτο κιβώτιο μηχανικό, είτε
αυτομάτων αλλαγών σχέσεων (AMT), σε συνδυασμό με δύο διαθέσιμους κινητήρες:

·       
έναν 3-κύλινδρο MPi 1.0lt
με 67 ίππους και ροπή 96 Nm

·       
έναν
ισχυρότερο 16βάλβιδο MPi 1.2lt
με 84 ίππους και ροπή 118 Nm

Οι δύο κινητήρες του νέου Hyundai i10 είναι κορυφαίας
αξιοπιστίας, κατασκευασμένοι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ενώ διαθέτουν καδένα
μετάδοσης χρονισμού.

Το νέο i10, συνοδεύεται απο 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.


Προηγούμενο
Porsche 911, η G-Modell