Τα προηγούμενα χρόνια, εάν κάποιος τόλμαγε να μιλήσει σε κάποιο forum -ιδιαίτερα του Reddit- για ζητήματα ποιότητας που διαπίστωνε σε Tesla, θα γινόταν δέκτης… οργής. Τα fanboys (και fangirls) της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που ίδρυσε ο δαιμόνιος, καινοτόμος και, σίγουρα ικανότατος Elon Musk, θα έφταναν μέχρι και σε σημείο να… απειλήσουν όποιους “γκρίνιαζαν”.
Ναι, ζητήματα ποιότητας υπάρχουν πάντα στα καινούρια μοντέλα. Αυτά, θα πει κανείς, συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Όντως, συμβαίνουν. Και συμβαίνουν ακόμα περισσότερο όσο η εξέλιξη, ή η παραγωγή ενός μοντέλου είναι βιαστική, όσο στη διαδικασία εμπλέκονται όλο και λιγότεροι άνθρωποι. Τώρα, με την πανδημια, τα πράγματα λοιπόν δεν πάνε ακριβώς πάντα σύμφωνα με το σχέδιο. Όταν αυτά τα προβλήματα λοιπόν, παρουσιάζονται σε ένα state-of-the-art αυτοκίνητο που έχεις χρυσοπληρώσει, δεν είναι ικανές να σε σταματήσουν όχι οι… απειλές των ημίτρελων φαν, αλλά ακόμα και ορδές από Όρκ.
Στην Tesla, έχουν διατυπωθεί και στο παρελθόν παράπονα (κάποια εξ αυτών κατέληξαν σε δικαστική διαμάχη) για κενά-ωδές στο φαράγγι της Σαμαριάς στα πάνελ, θέματα με το χρώμα, αλλά και την ποιότητα/συναρμογή των πλαστικών του εσωτερικού. Θέματα που έχουν διατυπωθεί για διάφορα μοντέλα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, περιλαμβανομένων των X και Model 3 στα οποία παρουσιάστηκαν προβλήματα συναρμογής στο εσωτερικό και το εξωτερικό, όσο και σοβαρότατα ζητήματα οξείδωσης των μετάλλων, ως και σε βαμμένα σημεία, ζητήματα ελαττωματικών αναρτήσεων, τροχών που φεύγουν (!), οπίσθιων προφυλακτήρων που αποσυνδέονται μόνοι τους. Πιο πρόσφατο παράδειγμα, είναι αυτό του Modèle Y.
Σύμφωνα με review του Electrek, τα φόρα ιδιοκτητών Tesla έχουν… γεμίσει με παράπονα από ανθρώπους που παρέλαβαν τα Model Y τους και αντιμετωπίζουν με το… “καλημέρα” σοβαρότατα θέματα ποιότητας– γεγονός που καταδεικνύει ότι τα ζητήματα quality control που είχε η Tesla μεγάλωσαν από το κλείσιμο του εργοστασίου στο Fremont, California λόγω του κορωνοϊού.
Parmi les "problèmes de qualité" signalés, les clients mentionnent problèmes de couleur (mauvaise peinture d'usine) et panneaux mal alignés à l'extérieur de la voiture, avec la zone autour des feux arrière semble la plus problématique. A l'heure actuelle A l'intérieura signalé des problèmes avec le papier peint et ceintures de sécurité desserrées. Dans certains cas, il a même été rapporté que les sièges arrière n'étaient pas reliés entre eux sur le corps, mais ils étaient juste... appuyés contre lui !
H Chine
En Chine, cependant, il semble que la chose Sauter. Le seul rappel se succèdent pour Tesla et la réputation de l'industrie américaine de la voiture électrique pure semble se ternir. déclassé. C'est du moins ce que démontre le fait que les rapports souhaitent que la Ventes du mois de mai en Chine en deuxLe mois dernier, la China Passenger Car Association a annoncé que Tesla avait vendu 25 845 véhicules en avril, soit une baisse de 27% par rapport à mars.
Η Actions Tesla continue à retraites depuis le début de l'année (tentant de rebondir la semaine dernière), alors qu'elle doit faire face à une crise financière. critique sévère en Chine au cours des derniers mois sur la la manière dont elle répond aux préoccupations des consommateurs pour le Sécurité et le Qualité de ses voitures, alors qu'elle est confrontée à des difficultés une concurrence accrue De Entreprises chinoises comme Nio, et en même temps Constructeurs automobiles européens et américains ils intensifient leur contre-attaque électrique.
Avec la Autorités chinoises ont placé Tesla sous la rubrique "surveillance"officieusement, l'entreprise a récemment fait une 734 rappels de la Model 3 -son meilleur vendeur dans le pays-, à la suite d'une décision de l'autorité de régulation compétente du pays asiatique. Les véhicules ont été produits en 2019 à Shanghai et présentaient les caractéristiques suivantes problèmes de ceintures de sécurité et de pneusTesla a annoncé qu'elle offrirait des inspections et des réparations gratuites des véhicules.
Selon un rapport de CNBC, cette décision fait suite à la décision de la Commission européenne d'adopter une loi sur l'immigration et la protection des réfugiés. ανάκληση δεκάδων χιλιάδων οχημάτων της Tesla σε ΗΠΑ και Κίνα τους τελευταίους μήνες, ενώ το Πεκίνο έχει θέσει σε αυστηρούς ελέγχους τα οχήματα της εταιρείας του Musk λόγω προβλημάτων που έχουν αναφέρει οι οδηγοί και τα κινεζικά media.
Λίγο αργότερα, η Tesla προχώρησε στην ανάκληση 5.530 οχημάτων της από την αγορά των ΗΠΑ. Όπως έγινε γνωστό από την αμερικανική αρχή ασφάλειας οχημάτων των ΗΠΑ (NHTSA), τα οχήματα που ανακαλούνται είναι μοντέλα Model 3 και Model Y που κατασκευάστηκαν την περίοδο 2019-2011, λόγω προβλημάτων στα συστήματα πέδησης που θα μπορούσαν να επιφέρουν απώλεια αέρα στα ελαστικά των αυτοκινήτων.
Η Tesla ανακοίνωσε πως δεν κατεγράφησαν περιστατικά τραυματισμών ή ατυχημάτων στα εν λόγω μοντέλα και πως θα προχωρήσει σε ελέγχους και αντικατάστασης των προβλημάτων. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι η “ροπή” της Tesla προς τις ανακλήσεις, δείχνει ότι είναι σε καλό δρόμο. Οι ανακλήσεις άλλωστε, είναι δείγμα ότι μια εταιρεία συνεχίζει να ενδιαφέρεται για τον πελάτη της, επισκευάζοντας ελαττώματα του προϊόντος που του πούλησε, χωρίς να τον χρεώσει.