Catégories : Non classéNOUVELLES

Qu'il pleuve ou qu'il neige, la VW 4Motion continue d'avancer !

 

  Φανταστικά
χιονισμένα τοπία, θερμοκρασίες πολύ κάτω από το μηδέν – ένα χειμερινό παραμύθι.
Ωστόσο, στους δρόμους, τα παραπάνω αποτελούν μια πολύ ιδιαίτερη πρόκληση για
οδηγούς και οχήματα, με την τετρακίνηση στη σύγχρονη εποχή να δίνει τη λύση
αποτρέποντας το σπινάρισμα των τροχών και βελτιώνοντας την πρόσφυση. Με έδρα
μία χώρα της βόρειας Ευρώπης, όπου ο χειμώνας συχνά είναι βαρύς και οι καιρικές
συνθήκες δύσκολες, η
Volkswagen ήδη από δεκαετίες έχει εξελίξει και τελειοποιήσει συστήματα τετρακίνησης,
τα οποία προσφέρονται με τον διακριτικό τίτλο “4
MOTION".

 

  Le site
1984, η
Volkswagen παρουσίασε με το Passat Domaine GT syncro ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο εξοπλισμένο με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Από
τότε, τα
Volkswagen με τέσσερις κινητήριους τροχούς αποτελούν ακρογωνιαίους λίθους της γκάμας
της μάρκας. Από το 1996 και μετά, το όνομα “
syncro” αντικαταστάθηκε από το “4MOTION”. Σήμερα, το
σύστημα τετρακίνησης 4
MOTION συνδέεται με τα κορυφαία συστήματα υποβοήθησης και προσφέρει καλύτερη
απόδοση από ποτέ. Έτσι, τα τετρακίνητα μοντέλα αποτελούν ιδανική επιλογή για
κάθε εποχή του χρόνου.

 

  «Κατασκευάζουμε τετρακίνητα μοντέλα εδώ και περίπου
40 χρόνια»,
dit le Thomas Ulbrich, μέλος του Διοικητικού
Συμβουλίου της
Volkswagen, υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη. «Χάρη σε δεκαετίες εξέλιξης και
προόδου, σήμερα, μπορούμε και προσφέρουμε αυτήν την τεχνολογία σε ελκυστική
τιμή. Ως αποτέλεσμα, ένας τεράστιος αριθμός πελατών μας μπορεί να βιώσει τα
οφέλη της τετρακίνησης – κάτι που αποτελεί πλεονέκτημα σε ότι αφορά την
ασφάλεια και την απόλαυση της οδήγησης».

 

  Τετρακίνητες
εκδόσεις είναι διαθέσιμες για όλα σχεδόν τα μοντέλα της
Volkswagen. Τους
χειμερινούς μήνες, σε περιοχές όπου το χιόνι και ο πάγος είναι συνηθισμένες
καιρικές συνθήκες, μοντέλα
Volkswagen εξοπλισμένα με 4MOTION είναι συχνό φαινόμενο, σε όλη την Ευρώπη. Ωστόσο, η κίνηση σε όλους τους
τροχούς δεν έχει νόημα μόνο σε χιονισμένες ορεινές περιοχές ή σε ακραία εδάφη
εκτός δρόμου. Η συγκεκριμένη τεχνολογία βελτιώνει την πρόσφυση και τα δυναμικά
χαρακτηριστικά της οδήγησης σε σχεδόν οποιοδήποτε έδαφος και ως εκ τούτου
δημιουργεί την ιδανική διασύνδεση μεταξύ του αυτοκίνητου και του δρόμου.
Επιπλέον, όλα τα
Volkswagen που διαθέτουν τετρακίνηση είναι ιδανικά για
ρυμούλκηση τρέιλερ μεταφοράς σκαφών ή αλόγων.

 

  Η
έξυπνη τετρακίνηση 4
MOTION, ελεγχόμενη από ηλεκτρονική μονάδα, παρακολουθεί
συνεχώς τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και των τροχών και κατανέμει
έξυπνα τη ροπή χάρη στους αστραπιαίους χρόνους απόκρισης. Τα πλεονεκτήματα
είναι μεταξύ άλλων τα εξής:

  • Καλύτερη
    adhésion
  • Κορυφαία
    comportement sur la route
  • Βέλτιστη
    λειτουργία κινητήρα, π.χ. για κίνηση σε δρόμο με στροφές ή ρυμούλκηση
  • Εξελιγμένη
    κατανομή ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα
  • Maximum
    ευστάθεια τόσο στην άσφαλτο όσο και πέρα από αυτή

 

  Η Volkswagen offres
διάφορες εκδόσεις της τετρακίνησης 4
MOTION. Η πιο συνηθισμένη είναι αυτή με τον ηλεκτρονικά
ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη και χρησιμοποιείται σε μοντέλα με εγκάρσια
τοποθετημένους κινητήρες (π.χ.
T-Roc, Tiguan, Passat, Arteon κ.λπ.). Αυτή η έκδοση κινεί κατά κύριο λόγο τους
μπροστινούς τροχούς. Εάν το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου εντοπίσει απώλεια
πρόσφυσης, ενεργοποιεί αμέσως και τους πίσω. Αυτό γίνεται τόσο γρήγορα και τόσο
ομαλά που σχεδόν δεν παρατηρεί κάποιος πως η τετρακίνηση βελτιώνει την οδηγική
εμπειρία. Όταν οι συνθήκες είναι καλές, η κίνηση μεταδίδεται μόνο μέσω των
εμπρός τροχών, κυρίως για λόγους οικονομίας καυσίμου. 

 

  Η τρίτη
γενιά του
Touareg διαθέτει επίσης στάνταρ μόνιμη τετρακίνηση 4MOTION, η οποία συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8
σχέσεων. Εδώ υπάρχει τεχνολογία αλλαγή σχέσεων “
Shift par Wire”, με εμφάνιση ένδειξης ταχύτητας στον επιλογέα
και στον πίνακα οργάνων. Ένα κεντρικό μπλοκέ διαφορικό με ασύμμετρη δυναμική
κατανομή της ροπής λειτουργεί ως κιβώτιο μεταφοράς για την κατανομή της ροπής, μεταξύ
του εμπρός και του πίσω άξονα. Στον εμπρός άξονα φτάνει έως το 70% της
διαθέσιμης ροπής ενώ στον πίσω έως το 80%.

 

  Le site Touareg et le
τετρακίνητες εκδόσεις των
T-Roc, Tiguan et Tiguan Allspace παρέχουν στους οδηγούς τους τη δυνατότητα να
ενεργοποιήσουν ξεχωριστά προγράμματα οδήγησης – ανάλογα με το έδαφος. Μπορούν
να το κάνουν εύκολα μέσω του περιστροφικού και πιεστικού διακόπτη του 4
MOTION Actif Contrôle, που βρίσκεται
πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Αυτός ο πολυλειτουργικός και διαισθητικός
διακόπτης ελέγχει τις λειτουργίες της τετρακίνησης και, μαζί τους, τα
αντίστοιχα προγράμματα οδήγησης. Ο οδηγός τον χρησιμοποιεί για να ενεργοποιήσει
τέσσερα υψηλού επιπέδου προγράμματα και διάφορα αναδυόμενα μενού. Όταν ο οδηγός
γυρίσει τον στρογγυλό διακόπτη προς τα αριστερά, έχει πρόσβαση σε δύο
προγράμματα δρόμου, τα
Street et Snow. Εάν ο διακόπτης περιστραφεί προς τα δεξιά, είναι
διαθέσιμα δύο προγράμματα εκτός δρόμου:
Tout-terrain (αυτόματη ρύθμιση των παραμέτρων εκτός δρόμου)
et
Tout-terrain Individual (μεταβλητές, ατομικές ρυθμίσεις).

 

  Το 4MOTION Actif Contrôle peut être
χρησιμοποιηθεί για την προσαρμογή όλων των σχετικών συστημάτων υποβοήθησης στην
τρέχουσα κατάσταση οδήγησης μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Τα προγράμματα
Confort, Normal, Sport, Eco et Individual, που επιλέγονται μέσω του 4MOTION Actif Contrôle, είναι επίσης
ενσωματωμένα. Αυτά τα προφίλ χρησιμοποιούνται για την προσαρμογή παραμέτρων
λειτουργίας του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του κλιματισμού και
του ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης.

 

  Πέρα
από τις αντίξοες καιρικές συνθήκες και το κακό οδόστρωμα, η τετρακίνηση 4
MOTION είναι επίσης μια ασφαλής επιλογή για τα κορυφαία σπορ μοντέλα της Volkswagen. Τα καλύτερα παραδείγματα για αυτό είναι τα νέα Golf R, Tiguan R, Arteon R et Arteon R Shooting Brake: έρχονται με ένα πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με επιλεκτικό
έλεγχο ροπής στον πίσω άξονα – γνωστό ως 4
MOTION par R-Performance Torque Vectoring. Ένα περίπλοκο όνομα, αλλά μια συναρπαστική
καινοτομία: η ροπή δεν κατανέμεται μόνο μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα,
αλλά και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Έτσι, όταν στρίβει το μοντέλο
R, έως και το 100% της ροπής καταλήγει στον εξωτερικό τροχό της στροφής, με
αξιοσημείωτα οφέλη για τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την ασφαλή κίνηση με
μεγάλη ταχύτητα.

 

  Τέλος, για πρώτη φορά παγκοσμίως το σύστημα τετρακίνησης είναι
δικτυωμένο μέσω ενός Vehicle Dynamics Manager με άλλα συστήματα όπως το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό (XDS) και οι ενεργές αναρτήσεις
DCC. Χάρη σε αυτήν τη στενή
ενσωμάτωση και διασύνδεση των διαφόρων συστημάτων μεταξύ τους, τα νέα μοντέλα R προσφέρουν βέλτιστα
χαρακτηριστικά πρόσφυσης, ουδέτερο χειρισμό με το μέγιστο δυνατό επίπεδο ακρίβειας,
και, τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, μέγιστη οδηγική απόλαυση.

Alexandros Fertakis

Messages récents

Η ιστορία της Maserati 300S

Βασισμένη στην επιτυχία της δίλιτρης A6GCS/53, η Maserati ξεκίνησε τη δημιουργία ενός νέου αυτοκινήτου με…

6 heures ago

Αποκαλύπτοντας το Θηρίο: Honda Civic Type R

Το Honda Civic Type R, το απόλυτο hot hatch υψηλών επιδόσεων, το αυτοκίνητο – Θρύλος…

Il y a 17 heures

Νέο Wagoneer S: Αποκάλυψη για το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Jeep

Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…

Il y a 1 jour

Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring

Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…

Il y a 1 jour

TSF1 Podcast – Monaco GP 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

Il y a 2 jours

TSF1 Podcast – Emilia-Romagna GP 2024 | Η McLaren συνεχίζει δυναμικά

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

Il y a 2 jours