Η γκάμα του Volkswagen Golf εμπλουτίζεται
με δύο πολύ σημαντικές εκδόσεις. Πρόκειται για την R-Linequi
προσφέρει πιο σπορ εμφάνιση και αίσθηση στο δημοφιλές μοντέλο και μία επιπλέον
έκδοση του 1.5 eTSI κινητήρα, με το ήπιο υβριδικό σύστημα, η οποία αποδίδει ισχύ 130 ίππων και
συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, διπλού
συμπλέκτη. Οι δύο εκδόσεις προσφέρουν την κορυφαία εμπειρία οδήγησης του Golf 8ης γενιάς, είτε με πιο σπορ εμφάνιση είτε με ήπιο υβριδικό σύστημα, σε
ακόμα πιο δελεαστική τιμή.
Golf R-Line
Η έκδοση R-Line στο νέο Golf est
διαθέσιμη με τους κινητήρες βενζίνης 1.5 STI ACT 150 PS et 1.5 eTSI MHEV 150 PS DSG. Διακρίνεται
De εντυπωσιακή σπορ σχεδίαση και υψηλό
επίπεδο εξοπλισμού.
Εξωτερικά, η έκδοση R-Line διαθέτει σπορ προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ και διαχύτη σε μαύρο
γυαλιστερό χρώμα, απολήξεις εξάτμισης σε χρώμιο και λογότυπο R στη μάσκα και τα φτερά.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι με
χειριστήρια αφής και διάτρητο δέρμα, τα “top sports” καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα, η επένδυση με ύφασμα/ArtVelours microfleece et
λογότυπο R, η επένδυση της οροφής σε μαύρο χρώμα, τα πεντάλ
με επένδυση αλουμινίου και ειδικά γραφικά R στην οθόνη
του ψηφιακού πίνακα οργάνων Digital Cockpit Pro.
Ενδεικτικά, ανάμεσα σε άλλα στοιχεία εξοπλισμού η
version R-Line caractéristiques :
Golf 1.5 eTSI MHEV 130 PS DSG
Η έκδοση 1.5 eTSI MHEV 130 PS DSG του νέου Golf, συμπληρώνει την έτερη ήπια υβριδική των 150 ίππων και, όπως κι εκείνη,
συνδυάζεται με αυτόματο
boîte de vitesses DSG, διπλού
συμπλέκτη, 7-σχέσεων. Προσφέρεται δε στο πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, Style.
Au
επίπεδο κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στην τεχνολογία διαχείρισης ενεργού
κυλίνδρου (ACT - Actif Cylinder Management), δύο από τους τέσσερις κύλινδρους του Moteur 1.5 eTSI απενεργοποιούνται αυτόματα κατά την οδήγηση, όσο
το δυνατό συχνότερα και σχεδόν ανεπαίσθητα, μειώνοντας τόσο την κατανάλωση όσο
και τις εκπομπές ρύπων. Ένας υπερσυμπιεστής με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) προσφέρει εξαιρετική
δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ
1.400 και 4.000 rpm, με τη μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στην περιοχή 5.000-6.000 σ.α.λ..
Το ήπιο
υβριδικό σύστημα αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V, η οποία προσφέρει την
απαραίτητη ενέργεια σε μία γεννήτρια εκκίνησης – εναλλάκτη με ιμάντα, που
λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που ενισχύει άμεσα τη
ροπή κατά την επιτάχυνση. Το ήπιο
υβριδικό σύστημα 48 V επιτρέπει τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα ή coasting) του αυτοκινήτου, με παράλληλη απενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα για
économie de carburant (μέση κατανάλωση 5,6 λ./100 χλμ, εκπεμπόμενοι ρύποι 128 γρμ./χλμ.). Η επανεκκίνηση του κινητήρα
δεν γίνεται αντιληπτή, χάρη στο ισχυρό σύστημα 48 V. Την ίδια στιγμή, το μοντέλο χαρακτηρίζεται από
εντυπωσιακή επιτάχυνση εν κινήσει, χάρη στις ηλεκτρικές περίσσειες ισχύος (boosts) για σύντομο διάστημα, που προσφέρει το ήπιο
υβριδικό σύστημα.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...
Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...
Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...
Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...