Στον απόηχο του dieselgate, η Volskwagen η οποία επαναγοράζει από τους Αμερικανούς πελάτες της τα αυτοκίνητα με το defeat system, προέκυψε ένα άλλο πρόβλημα, για το οποίο έπρεπε να δώσει λύση η Δικαιοσύνη: Αφού ο μοναδικός όρος ήταν το αυτοκίνητο που επιστρέφεται “πρέπει να λειτουργεί”, πολλοί ιδιοκτήτες άρχισαν να γδύνουν τα αυτοκίνητά τους και να τα επιστρέφουν στη VW, μόνο με τον κινητήρα και τις ρόδες.
Το “γδύσιμο” των αυτοκινήτων για να κρατήσουν οι ιδιοκτήτες τα ανταλλακτικά και (προφανώς) να τα πουλήσουν, ωστόσο, έφτασε μέχρι τα αμερικανικά δικαστήρια, με τον δικαστή Charles Breyer που επιβλέπει τον συμβιβασμό μεταξύ του γερμανικού κολοσσού και των αμερικανικών Αρχών, να δίνει μια ερμηνεία του τι ισχύει.
“Ξεκάθαρα, ο στόχος της συμφωνίας, από την πλευρά της VW, ήταν να δεχθεί αυτά τα αυτοκίνητα στην κατάσταση που βρίσκονταν όταν οδηγούνταν στο δρόμο και όχι να τα γδύνουν οι καταναλωτές πριν τα επιστρέψουν”, είπε ο δικαστής κατά τη διάρκεια χθεσινής συνεδρίασης για το ζήτημα. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει αυτό που φαντάζεσαι: Ότι εφεξής, η VW δεν θα δέχεται επιστροφές σε μοντέλα της που δεν έχει μείνει ούτε… πόρτα. Στις ΗΠΑ.
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…
Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…
Avec le nouvel assistant de changement de vitesse automatisé (ASA), BMW Motorrad présente une solution technique innovante...
La nouvelle BMW M4 CS invite les conducteurs à faire l'expérience de l'incomparable sensation M dans une...
L'alternative au coupé quatre portes est une proposition plus sportive et plus jeune que le...