H Honda έφερε το νέο Civic Type-R και στην Ελλάδα, το παρουσίασε και, κατά κοινή αποδοχή, είναι το καλύτερο Type-R που έφτιαξε ποτέ. Στην πορεία των προηγούμενων ημερών έχουν γίνει γνωστά τα περισσότερα, αν όχι όλα τα τεχνικά του στοιχεία, όμως ένα είναι που κάνει (ακόμα) πολύ κόσμο να αναρωτιέται: Γιατί αυτό το ιαπωνικό μοντέλο έχει τρεις απολήξεις της εξάτμισης; Il est πλήρως λειτουργικές ή εξυπηρετούν μόνο αισθητικούς σκοπούς;
Αυτό συμβαίνει και με τις τρεις, πλήρως λειτουργικές απολήξεις, οι οποίες είναι τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω διαχύτη. Πώς λειτουργούν όμως αυτές; Οι απολήξεις σε κάθε πλευρά απελευθερώνουν τα καυσαέρια, ενώ η κεντρική απόληξη ελέγχει τον ήχο του κινητήρα. Η ροή των καυσαερίων έχει αυξηθεί μέσω της εξαγωγής κατά 10% συγκριτικά με του προηγούμενου Type R, πράγμα που μειώνει την πίεση επιστροφής μέσα στο σύστημα. Για να παράγεται πιο δυναμικός ήχος κατά την επιτάχυνση, η κεντρική απόληξη λειτουργεί σαν μία ακόμα ροή εξαγωγής, με αποτέλεσμα αύξηση 2dB συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο με τις ίδιες ταχύτητες.
Ωστόσο, στα μεσαία φορτία κινητήρα η πίεση à l'adresse κεντρική απόληξη εξαγωγής γίνεται αρνητική, αντλώντας ατμοσφαιρικό αέρα. Αυτό βελτιώνει τα χαρακτηριστικά NVH εξαλείφοντας το βουητό που σε άλλη περίπτωση θα γινόταν αντιληπτό στην καμπίνα επιβατών.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας Lancia Ypsilon, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos…
Με την σχεδιαστική σπουδή που ακούει στο όνομα BMW Concept Skytop, το BMW Group φέρνει…
Με φόντο τη γραφική Villa d'Este στη λίμνη Κόμο, η BMW Motorrad αποκαλύπτει το τελευταίο…
Η καριέρα του Lee Iacocca είναι ένα χρονικό σημαντικών επιτευγμάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία, χαρακτηρισμένη από τολμηρή…
Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…
Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…