Podcast TSF1

TSF1 Podcast – WEC | 24 Hours of Le Mans

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο τέταρτο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, αυτή τη φορά για τις 24 Ώρες του Le Mans. Σε αυτό το επεισόδιο, εμβαθύνουμε στα θεαματικά γεγονότα που εκτυλίχθηκαν κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα αντοχής.

Από τον πρώτο κιόλας γύρο, οι Ferrari #50 & #51 έδωσαν τον ρυθμό, ασκώντας αμέσως πίεση στην ομάδα της Penske Porsche. Στον αγώνα, η BMW #20 βγήκε εκτός στο τελευταίο σικέιν στον πρώτο γύρο, δίνοντας τον τόνο για μια σειρά από συμβάντα. Και οι δύο Lamborghini εξετράπησαν αμέσως μετά τις αλλαγές οδηγών, ενώ η Cadillac #3 απέφυγε οριακά μια σοβαρή σύγκρουση αφού γλίστρησε στις S-curves.

Μηχανικά προβλήματα ταλαιπώρησαν το #35 Alpine Hypercar, αναγκάζοντάς το να εγκαταλείψει στη στροφή Mulsanne, ενώ το έτερο αυτοκίνητό της έφτασε μετά βίας στα pit και δεν επανήλθε. Η Huracan #85 της ομάδας Iron Dames αποχώρησε μετά από σύγκρουση με την Porsche 963 της Penske Hypercar. Η επαφή μεταξύ της #15 BMW και της #83 Ferrari είχε ως αποτέλεσμα μια σύγκρουση που έφερε το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας για μια ώρα.

Η BMW #46 του Rossi εγκατέλειψε επίσης τον αγώνα μετά την εκτροπή της. Οι νυχτερινές συνθήκες ήταν δύσκολες, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να παρεμβαίνει για συνολικά 4 ώρες λόγω θολών παρμπρίζ. Η #24 LMP2 της Proton Competition προσέκρουσε στις μπαριέρες λόγω των ολισθηρών συνθηκών της πίστας τα ξημερώματα, ενώ παρόμοια τύχη είχε και η Porsche 963 #4 της Penske στις Porsche Curves. Η ανατροπή της Aston Martin Vantage #27 σε barrel roll μετά από μια ισχυρή πρόσκρουση με το πίσω μέρος της, έφερε άλλο ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η IMSA Cadillac #311 εγκατέλειψε τον αγώνα μετά από σοβαρή πρόσκρουση περίπου στις 12 το μεσημέρι. Μια φωτιά από τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα ή τα ηλεκτρονικά συστήματα ανάγκασε τη Ferrari 499P #83 να εγκαταλείψει τον αγώνα κατά τη διάρκεια ενός pit stop.

Η ένταση κορυφώθηκε όταν η #51 499P ήρθε σε επαφή με την #8 Toyota, με αποτέλεσμα η τελευταία να χάσει μια κρίσιμη θέση στη μάχη με την #50 499P. Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με το #50 να έχει οριακά αρκετά καύσιμα για να κερδίσει, ενώ η μάχη μεταξύ του #51 και του #7 κράτησε το αποτέλεσμα αβέβαιο μέχρι το τέλος. Ας συζητήσουμε περισσότερα, στο podcast.

Alexandros Fertakis

Messages récents

Τι άλλαξε στο νέο CUPRA Leon

Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…

Il y a 2 heures

TSF1 Podcast – Spanish GP 2024 | Επιστροφή Hamilton στο βάθρο

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

4 heures ago

Το F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance είναι ο φετινός βασιλιάς του Pikes Peak International Hill Climb

Το ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 102η εκδοχή…

4 heures ago

Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland

[rev_slider alias="retouch-11" slidertitle="opel grandland cover"][/rev_slider] Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland,…

Il y a 12 heures

Fiat Grande Panda: Η παραγωγή στη Σερβία ξεκινά τον Ιούλιο

Η παραγωγή στη Σερβία είναι έτοιμη να ξεκινήσει τον Ιούλιο για το νέο Fiat Grande…

Il y a 17 heures

Hyundai INSTER: Τολμηρή ηλεκτρική πρόταση στο Segment A

Τολμηρή ηλεκτρική πρόταση στο Segment A, από τη Hyundai, η οποία παρουσίασε σήμερα το νέο…

Il y a 19 heures