Vivre le mouvement dans la rue
Groupe BMW

Το BMW Group επιτυγχάνει υγιή περιθώρια κέρδους σε ένα ασταθές περιβάλλον

Με ένα φρέσκο, ελκυστικό χαρτοφυλάκιο και το ισχυρό μίγμα προϊόντων του, το BMW Group συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Groupe BMW

Με ένα φρέσκο, ελκυστικό χαρτοφυλάκιο και το ισχυρό μίγμα προϊόντων του, το BMW Group συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του το πρώτο τρίμηνο του 2023. Η ισχυρή λειτουργική απόδοση της εταιρείας επιβεβαιώθηκε από τα περιθώρια κέρδους: Το περιθώριο EBT του Ομίλου για το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 13,9%, ενώ το περιθώριο EBIT de Αυτοκινητιστικού τομέα αυξήθηκε στο 12,1%. Η λειτουργική οικονομική ευρωστία του BMW Group αντικατοπτρίζεται επίσης στις ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 1,98 δισ. à l'adresse τομέα Αυτοκινήτου.

Με τα δημοφιλή πολυτελή οχήματά του, το BMW Group επωφελήθηκε από τη θετική εξέλιξη σε πολλές αγορές και από τη συνεχιζόμενη σταθερή τιμολόγηση τόσο για τα καινούργια όσο και για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Η δυναμική των πωλήσεων προήλθε από την ηλεκτροκίνητη γκάμα, καθώς και από τα μοντέλα υψηλότερων κατηγοριών, τα οποία είναι από τα νεότερα στην αγορά. Οι πωλήσεις των μοντέλων BMW BEV υπερδιπλασιάστηκαν φτάνοντας τις 55.979 παραδόσεις (2022: 26.362 μονάδες/+ 112,3%).

«Το πρώτο τρίμηνο υπογραμμίζει ότι τα ελκυστικά προϊόντα είναι η καλύτερη απάντηση σε ένα σταθερά δύσκολο περιβάλλον. Τόσο τα ηλεκτρικά οχήματα όσο και η ανανεωμένη γκάμα μοντέλων μας με υπερσύγχρονη τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης εμπνέουν τους πελάτες σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο PDG de BMW AG , Oliver Zipse. «Ένα υψηλό επίπεδο ευελιξίας σε συνδυασμό με τη λειτουργική μας απόδοση αποτελούν τα θεμέλια για τη συνεχή επιτυχία του BMW Group, παρά τις αντιξοότητες».

 

Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα οδηγούν την αύξηση των πωλήσεων

Το BMW Group επεκτείνει συστηματικά τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων του. Το πρώτο τρίμηνο του 2023, το μερίδιο των BEV στις συνολικές παραδόσεις αυξήθηκε στο 11,0% (2022: 5,9%/+84,6%), ενώ το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων σκαρφάλωσε στο 19,0%. Για όλο το 2023, το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων επί του συνόλου των πωλήσεων αναμένεται να φτάσει το 15%.

Συνολικά, οι παραδόσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων (μοντέλα BEV και PHEV) αυξήθηκαν σε 110.486 μονάδες το πρώτο τρίμηνο (2022: 89.669 μονάδες/+ 23,2%). Τα μοντέλα που ‘οδήγησαν’ τις πωλήσεις ήταν η BMW i4* sport coupé και η plug-in υβριδική X5*, ενώ σημαντική συμβολή είχαν επίσης η BMW iX3* και το MINI Cooper SE*. Η αμιγώς ηλεκτρική, πολυτελής BMW i7*, η BMW iX1* και η plug-in υβριδική BMW XM* λανσαρίστηκαν με επιτυχία στην αγορά.

Ισχυρή αύξηση της ζήτησης σημειώθηκε για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (BEV) – με τις συνολικές παραδόσεις σε πελάτες να αγγίζουν τις 64.647 μονάδες (2022: 35.289 οχήματα/+ 83,2%). Το BMW Group επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων του, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμά του. Οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i5 και BMW iX2 θα κυκλοφορήσουν στην αγορά προς το τέλος του έτους. Αυτό σημαίνει ότι όλες οι κύριες σειρές μοντέλων του BMW Group θα διαθέτουν τουλάχιστον μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση το 2023. Μέχρι το 2024, τουλάχιστον ένα στα πέντε νέα οχήματα της εταιρείας θα είναι BEV (αμιγώς ηλεκτρικό). Μέχρι το 2025, η αναλογία αυτή θα είναι ένα στα τέσσερα.

Οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης το 2023 θα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) και τα μοντέλα της ανώτερης πολυτελούς κατηγορίας – όπως η νέα BMW Σειρά 7, η BMW XM και η οικογένεια μοντέλων Rolls-Royce, καθώς και η ανανεωμένη BMW X7 και οι αναβαθμίσεις των μοντέλων BMW X5 M* και X6 M*.

Στην ανώτερη κατηγορία, το BMW Group αναμένει μία μεσαία διψήφια αύξηση το τρέχον οικονομικό έτος, ενώ για τα μοντέλα BEV ακόμη και υψηλή διψήφια αύξηση. Το BMW Group προβλέπει μια μικρή αύξηση των παγκόσμιων παραδόσεων αυτοκινήτων το 2023.

 

Οι πωλήσεις του BMW Groupe επωφελούνται από την ισχυρή ζήτηση

Το πρώτο τρίμηνο του 2023, πωλήθηκαν συνολικά 588.138 οχήματα (2022: 596.907 μονάδες/-1,5%). Η marque BMW παρέδωσε 517.957 οχήματα σε πελάτες τους πρώτους τρεις μήνες (2022: 519.796 οχήματα/ 0,4%). Ιδιαίτερα τα μοντέλα BMW M είχαν και πάλι υψηλή ζήτηση, με σημαντική αύξηση των παραδόσεων κατά 18,9% φτάνοντας τις 46.430 μονάδες. Ο κύριος μοχλός ανάπτυξης ήταν η αμιγώς ηλεκτρική BMW M Performance i 4 M 50*.

Μεγάλο ενδιαφέρον από πλευράς καταναλωτών υπάρχει για τη νέα M3 Touring*, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, καθώς και για τις BMW M3 Sedan* και BMW M4*, που είναι ήδη καθιερωμένα μοντέλα στην αγορά. Η έναρξη πωλήσεων των αναβαθμισμένων X5 M* και X6 M*, καθώς και των X5*, X6 M60i* και BMW M2 Coupé*, έχει προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες.

Η Rolls Royce βελτίωσε και πάλι το ισχυρό, περσινό πρώτο τρίμηνο, με παραδόσεις 1.640 αυτοκινήτων σε πελάτες (2022: 1.624 οχήματα/+1,0%). Οι Rolls-Royce Cullinan και Ghost συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη προτίμηση. Η είσοδος της αμιγώς ηλεκτρικής Rolls-Royce Spectre στην αγορά προς το τέλος του 2023 αναμένεται να δημιουργήσει περαιτέρω δυναμική στις πωλήσεις.

Η μάρκα MINI ανακοίνωσε πωλήσεις 68.541 μονάδων (2022: 75.487 μονάδες/-9,2%). Τα ηλεκτροκίνητα MINI Cooper SE* και MINI Countryman Plug-in-Hybrid* αύξησαν και πάλι το μερίδιό τους στο 19% στις συνολικές πωλήσεις MINI. Το λανσάρισμα του MINI Cooper SE Cabrio* περιορισμένης παραγωγής αποτελεί ένα ακόμη στρατηγικό βήμα προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση της μάρκας.

Χάρη στην ισορροπημένη παγκόσμια τοποθέτησή του, το BMW Group μπόρεσε να επωφεληθεί από τη διαφοροποιημένη αύξηση των πωλήσεων σε διάφορες περιοχές του κόσμου κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Για παράδειγμα, στην Αμερικανική ήπειρο και στις ΗΠΑ, σημείωσε και πάλι σημαντική αύξηση των παραδόσεων. Στην Αμερικανική ήπειρο, οι παραδόσεις του BMW Group το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 8,8%, με πωλήσεις 107.855 οχημάτων (2022: 99.169 οχήματα). Στις ΗΠΑ, 90.174 οχήματα (2022: 80.974 μονάδες/+11,4%) παραδόθηκαν σε πελάτες.

Au Europe, σε ένα περιβάλλον επίμονου υψηλού πληθωρισμού και ανοδικών επιτοκίων, το BMW Group παρέδωσε συνολικά 216.270 οχήματα (2022: 220.393 μονάδες/ 1,9%). Οι σταθερές νέες παραγγελίες και ένα βιβλίο παραγγελιών που φτάνει μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2023 επιβεβαίωσαν την ισχυρή θέση του BMW Group στην περιοχή της Ευρώπης κατά το πρώτο τρίμηνο.

Τα επακόλουθα της πανδημίας στην Κίνα επιβάρυναν την επιχειρηματική ανάπτυξη του BMW Group στην Ασία το διάστημα του πρώτου τριμήνου. Η εταιρεία κατέγραψε συνολικές πωλήσεις 251.927 οχημάτων (2022: 265.065 οχήματα/-5,0%) στην Ασία και 195.100 στην Κίνα (2022: 208.953 οχήματα/-6,6%). Οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων σκαρφάλωσαν κατά 79% στις 22.390 μονάδες.

Η ανοδική τάση στις παραδόσεις του BMW Groupe, η οποία ήταν ιδιαιτέρως ορατή τον Μάρτιο, συνεχίστηκε σε παγκόσμιο επίπεδο τον Απρίλιο.

 

Η πλήρης ενοποίηση το 1ο τρίμηνο του 2022 επηρεάζει τη βάση σύγκρισης

Τα λειτουργικά κέρδη της BBA συμπεριλήφθηκαν πλήρως και με συνέπεια στο πρώτο τρίμηνο του 2023, και μόνο από τις 11 Φεβρουαρίου 2022 στο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, γεγονός που πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά τη σύγκριση με αυτό.

Το EBIT του τομέα Αυτοκινήτου περιλαμβάνει επίσης τις επιπτώσεις ενοποίησης διαφορετικών ποσών για το 2022 και 2023.

 

Τα έσοδα του Ομίλου αυξάνονται σημαντικά μετά την πλήρη ενοποίηση της BBA στο τρίμηνο του προηγούμενου έτους

Le site recettes του πρώτου τριμήνου του BMW Group αυξήθηκαν και πάλι σημαντικά στα € 36,85 δισ. (2022: € 31,14δισ./+18,3%). Αυτό αντανακλά κυρίως την πλήρη ενσωμάτωση των λειτουργικών δραστηριοτήτων της BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA) στον Τομέα Αυτοκινήτου, καθώς και την ισχυρή τιμολόγηση και το συνεχιζόμενο θετικό προϊοντικό μίγμα. Οι υψηλότερες τιμές υλικών και το αυξημένο κόστος παραγωγής, λόγω του υψηλότερου όγκου παραγωγής, αύξησαν το κόστος πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Le site δαπάνες έρευνας και εξέλιξης ( R & D ) του ομίλου ανήλθαν σε € 1,55 δισ. (2022: € 1,39 δισ./ +11,7%) και ήταν σημαντικά υψηλότερες από του προηγούμενου έτους. Οι δαπάνες επικεντρώθηκαν κυρίως σε νέα μοντέλα, καθώς και στην περαιτέρω ηλεκτροκίνηση και ψηφιοποίηση της γκάμας.

Ο δείκτης R & D (σύμφωνα με τον Γερμανικό Εμπορικό Κώδικα) μειώθηκε στο 4,2% (2022: 4,5%), λόγω των υψηλότερων εσόδων.

Le site κεφαλαιουχικές δαπάνες στο BMW Group αυξήθηκαν σε € 1,32 δισ. και διοχετεύθηκαν σε νέα μοντέλα και δομές, με σαφή εστίαση στα μελλοντικά θέματα της ηλεκτροκίνησης και της ψηφιοποίησης (2022: € 1,09 δισ. / +20,9%).Οι επενδύσεις αυτές χρηματοδοτήθηκαν από τις λειτουργικές ταμειακές ροές. Το ποσοστό κεφαλαιουχικών δαπανών (capex)ανήλθε σε 3,6% (2022: 3,5%). Η εταιρεία εκτιμά ότι για το σύνολο του έτους θα κυμανθεί γύρω στο 6%.

 

Χαμηλότερα οικονομικά αποτελέσματα και κέρδη του Ομίλου μετά την πλήρη ενοποίηση του 2022

Στο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, τα εφάπαξ οφέλη από πλήρη ενοποίηση της BBA είχαν ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση των εσόδων του BMW Group και των κερδών του Ομίλου. Ως εκ τούτου, και οι δύο δείκτες ήταν αισθητά χαμηλότεροι το πρώτο τρίμηνο του 2023. Το οικονομικό αποτέλεσμα για την περίοδο αναφοράς ήταν  -246   εκατ. (2022: €8.836 εκατ.), ενώ τα κέρδη προ φόρων ( EBT ) του Ομίλου ανήλθαν σε € 5,12 δισ. (2022: € 12,22 δισ.). Το περιθώριο EBT du Groupe για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ανήλθε σε 13,9% (2022: 39,3%) και τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε  3,66 δισ. (2022: € 10,18 δισ./ -64,0%).

 

Επαναγορά μετοχών: Η BMW AG κατέχει μετοχές αξίας 3,23% του μετοχικού κεφαλαίου

Το BMW Group θα ολοκληρώσει το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών αξίας έως € 2,0 δισ. βάσει της εξουσιοδότησης που δόθηκε από την Ετήσια Γενική Συνέλευση του 2022 το αργότερο στα μέσα του 2023. Ένα συμπληρωματικό πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους € 2 δισεκατομμυρίων θα ξεκινήσει αμέσως μετά και θα ολοκληρωθεί το αργότερο έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025. Η ισχυρή λειτουργική απόδοση που οδηγεί σε ισχυρό ισολογισμό και ελεύθερες ταμειακές ροές, είναι η βάση για τη συνέχιση των δραστηριοτήτων επαναγοράς μετοχών. Από τις 31 Μαρτίου 2023, η εταιρεία κατέχει 21.368.120 ίδιες μετοχές, ονομαστικής αξίας €21.368.120. Οι μετοχές αυτές αντιπροσωπεύουν το 3,23% του μετοχικού κεφαλαίου την εποχή έγκρισης του ψηφίσματος.

 

Υψηλότερα οικονομικά μεγέθη για τον τομέα του Αυτοκινήτου

Le site recettes αυξήθηκαν σημαντικά σε € 31,26 δισ., κυρίως λόγω της πλήρους ενοποίησης της BBA (2022: € 26,72δισ. / +17,0%). Η συνεχιζόμενη ισχυρή τιμολόγηση των καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε συνδυασμό με το ισχυρό προϊοντικό μίγμα ενίσχυσαν επίσης τα έσοδα.

Τα κέρδη προ φόρων και τόκων ( EBIT ) για το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν σε  3,77 δισ. (2022: 2,36 δισ./+59,6%). Η ισχυρή επίδοση που κατέγραψε ο αυτοκινητιστικός τομέας επιβεβαιώθηκε από το περιθώριο EBIT de 12,1% (2022: 8,9%). Χωρίς τις επακόλουθες επιπτώσεις της πλήρους ενοποίησης της BBA, το περιθώριο EBIT ήταν 13,2%.

«Πετύχαμε αυτά τα περιθώρια κέρδους παρά τις επίμονα ασταθείς συνθήκες. Η γεωπολιτική και μακροοικονομική κατάσταση παραμένει απρόβλεπτη και τεταμένη. Ο πληθωρισμός και τα επιτόκια στις βασικές αγορές είναι υψηλά. Το ίδιο ισχύει και για τις τιμές των υλικών και πρώτων υλών. Ωστόσο, βρισκόμαστε σε καλή θέση: Η στρατηγική μας είναι συνεκτική, το ελκυστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας είναι φρέσκο και καινοτόμο και οι πρόσφατες προκλήσεις μας έχουν καταστήσει ευέλικτους και ανθεκτικούς. Αυτό μας δίνει δύναμη και αυτοπεποίθηση για τους επόμενους μήνες», δήλωσε ο Nicolas Peter, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, αρμόδιος για τα Οικονομικά.

Οι ελεύθερες ταμειακές ροές à l'adresse τομέα του Αυτοκινήτου ανήλθαν σε € 1,98 δισ. (2022: € 4,81 δισ.). Η εποχική αύξηση του αποθέματος επηρέασε τις ελεύθερες ταμειακές ροές το πρώτο τρίμηνο. Το BMW Group στοχεύει σε ελεύθερες ταμειακές ροές στον αυτοκινητιστικό τομέα της τάξης των € 7 δισ. για το σύνολο του έτους.

 

Επιτυχημένη πορεία για το τμήμα Financial Services παρά τον έντονο ανταγωνισμό

Οι δραστηριότητες χρηματοδότησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης του τμήματος Financial Services de BMW Groupe αντιμετώπισαν σημαντικό ανταγωνισμό τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς και επηρεάστηκαν ιδιαίτερα από μακροοικονομικούς παράγοντες, όπως τα επίμονα υψηλά επιτόκια και οι αυξήσεις των τιμών που σχετίζονται με τον πληθωρισμό σε πολλές αγορές. Οι υψηλότερες τιμές στον αυτοκινητιστικό τομέα και το βελτιωμένο προϊοντικό μίγμα οδήγησαν σε υψηλότερο μέσο όγκο χρηματοδότησης ανά όχημα το πρώτο τρίμηνο. Ο όγκος των νέων συμβάσεων με τελικούς πελάτες ανήλθε σε €12,78 δισ. (2022: €14,87δισ. /-14,0%).

Η θετική εξέλιξη στις αγορές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η οποία οδήγησε σε συνεχή υψηλά έσοδα από την μεταπώληση οχημάτων που έχουν ολοκληρώσει το πρόγραμμα leasing, και η σταθερή κατάσταση κινδύνου επηρέασαν θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα.

Το τμήμα Financial Services δημιούργησε κέρδη προ φόρων ύψους  945 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2023 (2022: € 1,0 δισ./-6,2%).

Το ποσοστό των νέων οχημάτων του BMW Groupe που μισθώθηκαν ή χρηματοδοτήθηκαν από το τμήμα Financial Services ήταν 36,5% το πρώτο τρίμηνο (2022: 46,8%/ 10,3% ποσ. μονάδες).

 

Αυξημένες παραδόσεις και έσοδα για τον τομέα Μοτοσικλετών

Ο τομέας Μοτοσικλετών σημείωσε νέο ιστορικό υψηλό στο πρώτο τρίμηνο της εκατονταετηρίδας του: Η BMW Moto παρέδωσε συνολικά 47.935 μοτοσικλέτες και scooter, πουλώντας περισσότερα οχήματα από ποτέ σε επίπεδο 1th τριμήνου (2022: 47.403 μονάδες, + 1,1%). Μια συναρπαστική γκάμα προϊόντων, με ελκυστικά νέα μοντέλα όπως η M 1000 R, αποτελεί επιβεβαίωση της επιτυχημένης στρατηγικής ανάπτυξης.

Αυτή η ισχυρή λειτουργική επίδοση αντανακλάται σε σημαντικά υψηλότερα οικονομικά μεγέθη. Τα recettes ανήλθαν σε 933 εκατ. (2022: €799 εκατ. /+16,8%). Το EBIT του τομέα αυξήθηκε κατά 42,6% à l'adresse 154 εκατ. (2022: € 108 εκατ.) και το περιθώριο EBIT αυξήθηκε σε 16,5% (2022: 13,5%/ +3% – ποσ. μονάδες).

 

Le site BMW Groupe επιβεβαιώνει την πρόβλεψη παρά το έντονα ασταθές περιβάλλον

Παρά τις υφεσιακές τάσεις σε πολλές αγορές, προβλέπεται σταθερή ανάπτυξη για την παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου το 2023. Στην Europe, επί του παρόντος εξακολουθεί να προβλέπεται ελαφρά ανάπτυξη για το σύνολο της αγοράς, αφού τα βιβλία παραγγελιών στην περιοχή της Γηραιάς Ηπείρου παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα κατά το πρώτο τρίμηνο. Ωστόσο, ο υψηλός πληθωρισμός και τα υψηλά επιτόκια δημιουργούν αβεβαιότητα που εξακολουθεί να επιβαρύνει τους Ευρωπαίους καταναλωτές.

Sur ÉTATS-UNIS, η καλή εικόνα των πωλήσεων προβλέπεται να συνεχιστεί. Στην Chine, τώρα που η πανδημία έχει υποχωρήσει, η οικονομία και η αγορά αυτοκινήτου αναμένεται να σταθεροποιηθούν κατά τη διάρκεια του 2023, αν και εκτιμάται ότι θα υπάρξει πιο έντονος ανταγωνισμός.

Ενισχυμένο από την υψηλή παγκόσμια ζήτηση για τα ελκυστικά πολυτελή οχήματά του, Le site BMW Groupe μπορεί να επιβεβαιώσει τις προβλέψεις του για το 2023 και σχεδιάζει ελαφρά αύξηση των παραδόσεων σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Η σταθερή κατάσταση των τιμών στις αγορές καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η οποία έχει ωφελήσει το BMW Group, είναι πιθανό να ομαλοποιηθεί κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Οι πιο ανθεκτικές αλυσίδες εφοδιασμού αναμένεται να βελτιώσουν τη διαθεσιμότητα των οχημάτων – αν και αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε εντονότερο ανταγωνισμό.

Το BMW Group αναγνωρίζει την αβεβαιότητα που δημιουργείται στους καταναλωτές από τον υψηλό πληθωρισμό και τα υψηλά επιτόκια σε πολλές αγορές. Αναμένει επίσης ότι το κόστος παραγωγής θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα, ως αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων υψηλών τιμών των βιομηχανικών μετάλλων – ιδίως των πρώτων υλών μπαταριών.

Πρόσθετες αντιξοότητες για τα κόστη ενδέχεται να προέλθουν από τις αλυσίδες εφοδιασμού και τα logistics, καθώς και από τις συνεχιζόμενες υψηλές τιμές ενέργειας. Λόγω του πληθωρισμού, θα πρέπει να αναμένεται υψηλότερο κόστος για το προσωπικό και τις εξωτερικές υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω εξελίξεις, το BMW Group προβλέπει περιθώριο EBIT στον τομέα Αυτοκινήτου μεταξύ 8 και 10% για το σύνολο του έτους. Αυτό εξακολουθεί να περιλαμβάνει αντιξοότητες ύψους € 1,5 δισ. από τα αποτελέσματα της ενοποίησης, που έχει αντίκτυπο περίπου 1% στο περιθώριο EBIT.

Προβλέπεται μικρή αύξηση των παραδόσεων για τον τομέα Μοτοσικλετών. Το περιθώριο EBIT θα παραμείνει εντός του εύρους στόχου 8 έως 10%. Η απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoE) του τμήματος Financial Services αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 14 και 17%.

Τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου θα μειωθούν σημαντικά. Αυτοί οι στόχοι θα επιτευχθούν με ελαφρώς υψηλότερο αριθμό εργαζομένων.

Η πρόβλεψη βασίζεται στην υπόθεση ότι οι γεωπολιτικές και μακροοικονομικές συνθήκες δεν θα επιδεινωθούν σημαντικά. Δεν συνυπολογίζεται το ενδεχόμενο βαθιάς ύφεσης σε βασικές αγορές πωλήσεων του BMW Group ή περαιτέρω κλιμάκωσης της σύγκρουσης μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, με πιθανή εξάπλωση του πολέμου.

Το BMW Group συνεχίζει να πραγματοποιεί στοχευμένες επενδύσεις στο μέλλον με βάση την τρέχουσα λειτουργική του απόδοση. Κατά τη διάρκεια της μετάβασης στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων, το BMW Group σκοπεύει να διατηρήσει την επιτυχημένη πορεία του.