Η παγκόσμια αγορά των SUV προβλέπεται να αυξηθεί κατά 20 τοις εκατό κατά τα επόμενα πέντε χρόνια και το Evoque Convertible θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στη συνέχιση της 45χρονης επιτυχημένης ιστορίας Range Rover.
Μπορεί να μοιάζει με ένα soft croisée αλλά στην πράξη πρόκειται για ένα αυθεντικό Range Rover
Επίσημο είναι πλέον το Range Rover Evoque Cabriolet το πέμπτο και το νεότερο μέλος της οικογένειας Range Rover άνοιξε την οροφή του για πρώτη φορά και φέρνει την επανάσταση δημιουργώντας μια νέα κατηγορία, αυτή των ανοιχτών SUV.
Πολλοί κατασκευαστές φλέρταραν με την ιδέα ενός cabrio SUV παρουσιάζοντας διάφορα concepts όμως η Land Rover το τόλμησε αφού η εμπορική επιτυχία του Evoque αποτελεί σίγουρο χαρτί. Από την παρουσίαση του το 2010, το Evoque έχει αλλάξει το τοπίο στα πολυτελές SUV όντας και το best-seller μοντέλο της Land Rover με σχεδόν 500.000 να έχουν πουληθεί μέχρι σήμερα, επαναπροσδιορίζοντας την αντίληψη ως προς τα compact SUV. Η αλήθεια είναι ότι τα αυτοκίνητα με ανοιχτή οροφή είναι στο dna της Land Rover όταν πριν από 68 χρόνια παρουσίασε την πρώτη γενιά των Land Rover.
Η ελαφριά υφασμάτινη κουκούλα χωράει στον χώρο αποσκευών μόνο σε 18 δευτερόλεπτα, με ταχύτητες έως και 48 χιλιόμετρα/ώρα, αν και ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί σημαντικά στα 251 λίτρα από τα 420 του κλειστού modèle. Όταν είναι κλειστή με το στρώμα ηχομόνωσης που διαθέτει εξασφαλίζει την άνεση στο εσωτερικό στο ίδιο επίπεδο με το πεντάθυρο Evoque. Η υφασμάτινη οροφή του είναι η μεγαλύτερη και φαρδύτερη που έχει τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε όχημα στην αγορά σήμερα.
Το Range Rover Evoque Convertible έχει χώρο για τέσσερις ενήλικες, και χωράει ακόμα και τα πέδιλα του σκι για τα ταξίδια προς τα χιονοδρομικά . Στην ουσία πρόκειται για ένα cabrio τεσσάρων εποχών όπου οι τυχεροί επιβάτες του θα απολαύσουν το άψογο και πολυτελέστατο εσωτερικό με αρκετό χώρο για τα πόδια των πίσω μαζί πολυτέλειες όπως μασάζ 14 σημείων από τα δερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα.
Στο επίκεντρο της καμπίνας κλέβει την παράσταση η νέα, υψηλής ανάλυσης 10,2-ιντσών οθόνη αφής με το επόμενης γενιάς σύστημα ψυχαγωγίας της Jaguar και της Land Rover το ™ Touch Pro, το οποίο κάνει και το ντεμπούτο. Το Touch Pro προβάλλει όλα τα στοιχεία από το σύστημα infotainment, το σύστημα τετρακίνησης και προσφέρει σύνδεση με smartphone, ακόμα και ίντερνετ με 3G, δημιουργώντας το δικό του hotspot . Βέβαια διαθέτει και ένα κορυφαίο ηχοσύστημα με 10 ηχεία και 2 subwoofer με 60GB χωρητικότητα για να του βάλετε μέχρι 16.000 τραγούδια. Τι άλλο να χρειαστείς:
Θα προσφέρεται μόνο με τετρακίνηση και με το σύστημα Terain Response να αναλαμβάνει για τα δύσκολα παρέχοντας τέσσερις ρυθμίσεις ανάλογα με το έδαφος όπως γκαζόν, χαλίκια, χιόνι. λάσπη και άμμο, ενώ τα κιβώτια θα είναι αυτόματα 9 σχέσεων. Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι όλοι δίλιτροι τετρακύλινδροι, με τους δύο diesel να έχουν ισχύ 150 και 180 ίππους με κατανάλωση 5.7 l/100km και ρύπους 149g/km και ένας βενζίνης με ισχύ 240 ίππους με κατανάλωση 8.6 l/100km και τους ρύπους να ανέρχονται στα 201g/km. Το βάρος των σχεδόν δυο τόνων αμάξωμα (1967 κιλά) επιταχύνει από τα 0-100 στα 8.6 δλ στην περίπτωση του βενζινοκίνητου, 12 δλ et 10.3 δλ στην περίπτωση των diesel με τους 150 και 180 ίππους αντίστοιχα.
Άμα τουμπάρει τι γίνεται
Η ασφάλεια βέβαια και δεν έχει αγνοηθεί μιας και διαθέτει μια συσκευή προστασίας από ανατροπή, που σε περίπτωση που συμβεί το αναπάντεχο ανοίγουν δυο προστατευτικές μπάρες μέσα σε 90 χιλιοστά του δευτερολέπτου που είναι κρυμμένες στο πίσω μέρος του αμαξώματος δημιουργώντας μια ασπίδα προστασίας και επιβίωσης για τους επιβαίνοντες.
Θα είναι ικανό εκτός δρόμου
Το Evoque Convertible έχει ελεγχθεί στις ίδιες συνθήκες εκτός δρόμου με τα ίδια υψηλά πρότυπα όπως όλα τα Land Rover. Οι δοκιμές περιλαμβάνουν φόρτωση του Evoque Convertible με το μέγιστο μικτό βάρος του οχήματος και τη κίνηση στις πιο δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες με σκοπό την υποβολή του σασί σε τεράστιες δυνάμεις στρέψης προκειμένου να διαπιστώσουν αν υπάρχει στρέβλωση στο σασί του Evoque.
Έχει περάσει όλες τις διαδικασίες και, ως εκ τούτου, επιτυγχάνει παρόμοιες off-road επιδόσεις με το κλειστό Evoque. Οι γωνίες προσέγγισης ράμπας και αναχώρησης είναι 19, 18,9 και 31,0 εκατοστά αντίστοιχα και παρέχουν εξαιρετική παντός εδάφους απόδοση. Το Evoque μπορεί επίσης να κατέβει σε απότομες κλίσεις 45 μοιρών με ασφάλεια, να πάρει πλάγια κλίση 35 μοίρες, και να περάσει μέσα από ποτάμι μέχρι 500 χιλιοστά βάθος με αποκορύφωμα το οτι οδηγός μπορεί να δει μέσω της οθόνης το τρέχον βάθος του νερού αλλά και το πόσο βαθιά μπορεί ακόμα να προχωρήσει με ασφάλεια, μέσω αισθητήρων που βρίσκονται στους καθρέπτες. Ότι πρέπει για τους πλημμυρισμένους δρόμους της Αθήνας.
Το Evoque Convertible είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες όπως Hill Descent
Control (HDC) για να βοηθά τον οδηγό σε καταβάσεις διατηρώντας μια σταθερή ταχύτητα και την εφαρμογή πέδησης χωριστά για κάθε τροχό.
Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (HSA) για να διασφαλίζει ότι το όχημα δεν θα κυλήσει προς τα πίσω σε μια ανηφόρα με μεγάλη κλίση, ενώ τέλος
το σύστημα (GRC) έχει σχεδιαστεί για να εμποδίζει την γρήγορα επιτάχυνση του οχήματος σε μια απότομη κλίση, εάν ο οδηγός αφήσει κατά λάθος το φρένο.
Το θέλω, πότε έρχεται;
Το νέο Range Rover Evoque Convertible θα παράγεται στο εργοστάσιο Halewood της Land Rover στο Ηνωμένο Βασίλειο, μαζί με το πεντάθυρο Evoque και την Coupé έκδοση του αμαξώματος, και θα κυκλοφορήσει στην αγορά την άνοιξη του 2016 σε περισσότερες από 170 αγορές σε όλο τον κόσμο σε τιμή γύρω στα 55.000€
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο : landrover.com