Στην “L'enfer vert“, αυτές τις μέρες, η Toyota και η BMW δοκιμάζουν το νέο μοντέλο που έχουν αναπτύξει από κοινού και θα αποτελέσει το revival της Supra για τη μία και τη Ζ5, για την άλλη πάνω στην κοινή, πισωκίνητη πλατφόρμα.
Και επειδή, όχι μόνο η Toyota χρειάζεται έναν “αντίπαλο” για τα Nissan GT-R και Honda NSX, αλλά κυρίως γιατί η Supra έχει πολλούς και φανατικούς φαν ανά τον πλανήτη, το βάρος πέφτει στην ιαπωνική πλευρά. Πέρα από τα looks -για τα οποία δεν μπορούμε να εξάγουμε ασφαλές συμπέρασμα, μιας και το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι βαριά καμουφλαρισμένο με αυτοκόλλητα, πλαστικά και ψεύτικα φανάρια- το ενδιαφέρον όλων στρέφεται στον κινητήρα. Τι θα φοράει;
Οι πληροφορίες, τις οποίες έχεις διαβάσει εδώ και πολύ καιρό στο TopSpeed.gr, αναφέρουν ότι ο ισχυρότερος κινητήρας που θα χρησιμοποιεί η Supra, έχει ήδη εξελιχθεί από την Toyota, με κωδικό 943F. Αν και για τον κυβισμό δεν γνωρίζουμε, μαθαίνουμε πως πρόκειται για έναν -σχεδιασμένο από λευκό χαρτί- twin turbo V6, ο οποίος φέρεται να αποδίδει περίπου στους 400 ίππους και 300 lb-ft ροπής. Εδώ να προσθέσουμε ότι η BMW φέρεται να έχει αποφασίσει να φοράει στην κορυφαία έκδοση της Z5 έναν τρίλιτρο εξακύλινδρο twin turbo, με άλλα 3λιτρα και 2λιτρα σύνολα να ακολουθούν αργότερα.
Sur spy video από τo Nurburgring, έχουμε τη μάλλον σπάνια ευκαιρία να ακούσουμε, έστω και αμυδρά,
ανάμεσα σε αεροδυναμικούς θορύβους και “τσιρίγματα” ελαστικών, πώς θα
ακούγεται η νέα Supra. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για εξακύλινδρο,
υπερτροφοδοτούμενο. Θα είναι όμως σε διάταξη V, ή straight six;
Πριν αρχίσεις να γκρινιάζεις και να λες διάφορα περί “προσβολής της αυθεντικής Supra”: Συνδυαστικά, με το υβριδικό μοτέρ των 138 ίππων που έχει αναπτύξει η ιαπωνική φίρμα για την κοινή πλατφόρμα, θα μιλάμε για μια Supra απόδοσης 538 ίππων. Το κοινό μοντέλο θα έχει πλήρως αλουμινένιο σασί με “σώμα” από ανθρακόνημα. Και βάρος κάτω των 1.500 κιλών.
Η τελευταία γενιά της Supra ήταν τόσο εντυπωσιακή που, ομολογουμένως η Toyota έχει αρκετά δύσκολο έργο στο να φτιάξει έναν άξιο συνεχιστή του ονόματος
Le site διαστάσεις των δύο αυτοκίνητων που προκύπτουν από τη συνεργασία θα “περίπου όσο το μέγεθος μιας 911“, με μήκος μικρότερο από τα 4.500 mm και πλάτος λιγότερο από τα 1,840 mm, ύψος κάτω των 1,340 mm, ενώ το μεταξόνιο θα είναι μικρότερο από 2,500 mm. Έτσι, το μοντέλο που προκύπτει είναι μικρότερο από το FT-1 concept et le τελευταία γενιά της Supra, αλλά λίγο μεγαλύτερο από την υπάρχουσα Z4.
Οι πληροφορίες θέλουν το κοινό project να έχει ολοκληρωθεί πριν από το 2018.
Η Jeep αποκαλύπτει το Avenger 4xe, με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ένα αυτοκίνητο καινοτόμο, αποδοτικό και…
Η Jeep αποκαλύπτει επίσημα την πολυαναμενόμενη τετρακίνητη έκδοση του Avenger, το 4xe που θα ολοκληρώσει…
Τα ευρωπαϊκά Gigafactories για την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται προ των πυλών, αποτελώντας μία…
Μετά τη συναρπαστική έναρξη της σεζόν στις αρχές Μαΐου στο ADAC Rallye Sulingen, οι ομάδες…
Το ανανεωμένο Jeep Compass MY24 είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας στην πολύ ανταγωνιστική τιμή…
Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει η Lamborghini, με τον CEO της ιταλικής…