NOUVELLES

Στις τελικές δοκιμές το Audi Q5 επόμενης γενιάς – Μεγάλες αλλαγές εντοπίζονται μέσα και έξω!

Le site Audi Q5 τρίτης γενιάς έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης από τον Μάρτιο. Οι τελευταίες κατασκοπευτικές λήψεις που εξασφάλισε το Motor1.com είναι οι καλύτερες μέχρι τώρα και αποκαλύπτουν χαρακτηριστικά από το πλήρως επανασχεδιασμένο πολυτελές crossover.  Διαθέτοντας το τελικό αμάξωμα παραγωγής ακόμα καλυμμένο με βαρύ καμουφλάζ, το δοκιμαστικό πρωτότυπο φαίνεται να κρύβει ένα σχέδιο με επιρροές από τα τελευταία ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν τους θρυλικούς κρίκους.  Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, ξεκαθαρίζουν ότι έχουμε να κάνουμε με ένα πρωτότυπο που τροφοδοτείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Πρόκειται για το τελευταίο Q5 που θα λανσαριστεί με θερμικούς κινητήρες, καθώς η γερμανική μάρκα θα λανσάρει μόνο ηλεκτρικά οχήματα από το 2026. Αν και το πρωτότυπο φέρει το αμάξωμα παραγωγής και τους τελικούς προβολείς, τα πίσω φώτα έχουν μια προσωρινή διάταξη.  Έχουμε την εντύπωση ότι η Audi θα χρησιμοποιήσει μια ράβδο LED που θα εκτείνεται σε ολόκληρη την πόρτα του χώρου αποσκευών.  Μιλώντας για αυτό, η χαρακτηριστική πίσω πόρτα του Q5 θα αντικατασταθεί από ένα στενότερο πάνελ.

Ένα ακόμα πρωτότυπο που εντοπίστηκε δίπλα στο τρέχον Q5 μας κάνει να πιστεύουμε ότι το όχημα επόμενης γενιάς θα είναι λίγο πιο χαμηλό.  

Ωστόσο, η διαφορά ύψους μπορεί να προέρχεται από μια πιο σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης για το Q5 επόμενης γενιάς.  Θα μπορούσε να είναι μια έκδοση S-Line, κάτι που θα εξηγούσε τις κόκκινες δαγκάνες φρένων.  Το άλλο όχημα δοκιμής που πιάστηκε στο δρόμο είχε εκπληκτικά μεγάλες απολήξεις εξάτμισης.

Ορισμένες από τις κατασκοπευτικές λήψεις επιτρέπουν μια ματιά στο εσωτερικό της πλήρως επανασχεδιασμένης καμπίνας με ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας σαν tablet που προεξέχει από την κεντρική κονσόλα.  

Υπάρχει ένα ασυνήθιστα μεγάλο λογότυπο Quattro τοποθετημένο κάτω από την οθόνη αφής και παρατηρούμε μερικά φυσικά κουμπιά μπροστά από το κόκκινο κουμπί έκτακτης ανάγκης.  Όπως η μεγάλη οθόνη, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του οδηγού δεν είναι ενσωματωμένος ούτε στο ταμπλό, καθώς προεξέχει.  Συνολικά, η διάταξη ταμπλό είναι κοινή με το A4 επόμενης γενιάς.

Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

4 heures ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

6 heures ago

H Ford Performance ανακοινώνει την είσοδό της στο Ράλι Ντακάρ 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

10 heures ago

Οδηγούμε  Volkswagen ID.3 Pro Performance: Το σύμβολο της μετάβασης (Βίντεο)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

11 heures ago

Ιδού, η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes Benz G580 EQ

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

12 heures ago

Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport: Με τον άερα του Mille Miglia (Βίντεο)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

Il y a 1 jour