Το πρώτο, ουσιαστικά, σπορ μοντέλο της ΚΙΑ, Le site Stinger GT, est τόσο καλό, που ξεπερνά ακόμα και τις προσδοκίες των ίδιων των μηχανικών που το έφτιαξαν. Το πισωκίνητο, τετράθυρο κορεάτικο τέρας avec le twin turbo V6 3,3 λίτρων που αποδίδει 365 ίππους, θα έκανε, σύμφωνα με την ΚΙΑ, το σπρίντ των 0-100 χ.α.ω. σε 5,1 δευτερόλεπτα. Η πραγματικότητα όμως, είναι διαφορετική.
Γιατί, όπως διαπιστώνει στις επίσημες, πια, μετρήσεις της, η ΚΙΑ, η πισωκίνητη έκδοση του Stinger GT κάνει το σπριντ σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα. Έτσι, είναι στο κλαμπ των “ισχυρών” και επισήμως, μόλις πιο αργό κατά 0,2 δευτερόλεπτα από τις Mercedes AMG C43 et Audi S5.
Το μοντέλο της ΚΙΑ, βέβαια, έχει έναν άλλο άσσο κρυμμένο στο μανίκι, πέρα από τις επιδόσεις και την comportement sur la route που οι Κορεάτες υπόσχονται ότι θα είναι κορυφαία. Ότι στις αγορές που θα διατίθεται (δυστυχώς μία από αυτές δεν θα είναι η ελληνική), θα κοστίζει πολύ φθηνότερα από τους ανταγωνιστές του. Για παράδειγμα στις ÉTATS-UNIS, θα κινείται στο ψυχολογικό όριο των 50.000 δολαρίων. Εδώ, βέβαια, θα το “σκότωναν” οι παράλογοι φόροι.
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…
Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…
Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν σήμερα να υπερηφανευτούν ότι μπορούν να…
Η Suzuki σου δίνει τη δυνατότητα να δεις πρώτος από κοντά και να οδηγήσεις το…