Le nouveau SsangYong Rexton et le... Parthenon

Η SsangYong αποκαλύπτει τη ναυαρχίδα της, το αυθεντικότερο των SUV με σχεδίαση εμπνευσμένη από τον Παρθενώνα, το κόσμημα της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. 

Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες του νέου SsangYong Rexton (εσωτερικός κωδικός Y400), του εμβληματικού μοντέλου που θα αποτελέσει την κορωνίδα της γκάμας του παλαιότερου κατασκευή οχημάτων της Κορέας. 

Το νέο μοντέλο αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από τον Παρθενώνα, τον εμβληματικό ναό της Ακρόπολης των Αθηνών, που αποτελεί το πιο αυθεντικό και κλασσικό σημείο αναφοράς της παγκόσμιας αρχιτεκτονικής, εξαιτίας, μεταξύ άλλων, του μεγαλοπρεπούς και αρμονικού σχεδιασμού του! 

Βαθιά εμπνευσμένο, το σχέδιο του νέου SsangYong Rexton ενσωματώνει το στιβαρό και δυναμικό προφίλ ενός αυθεντικού SUV, καθώς βασίζεται σε αρρενωπές αλλά ισορροπημένες αναλογίες που απλώνονται στις πληθωρικές γραμμές της σιλουέτας του. 

Προορισμένο να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, αλλά και μεγάλη συμμετοχικότητα στην οδήγηση, το νέο Rexton βασίζεται στην αρχιτεκτονική με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, με νέο πλαίσιο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Quad-Frame και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την POSCO, το μεγαλύτερο παραγωγό ατσαλιού της Ν. Κορέας.

Το νέο πλαίσιο (τύπου σκάλας) του νέου Rexton χρησιμοποιεί, για πρώτη φορά στον κόσμο, ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής (giga-steel) 1,5 Gpa (γίγα πασκάλ). Παράλληλα, κάνει χρήση κατά 63% εξελιγμένου ατσαλιού υψηλής αντοχής, προκειμένου να προσφέρει μεγάλη στιβαρότητα, σε συνδυασμό με περιορισμένο βάρος. 

Βάσει του συνδυασμού των παραπάνω χαρακτηριστικών, το νέο Rexton είναι σχεδιασμένο να προσφέρει μια μεστή οδηγική εμπειρία, με καλά κρατήματα, ισόποση κατανομή βάρους στους δύο άξονες, εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, με κορυφαία ελκτική ικανότητα αλλά και πολύ περιορισμένο δείκτη NVH (Noise, Vibrations, Harshness) έτσι όπως προκύπτει από τη χρήση πλαισίου τύπου σκάλας και όχι μονοκόματου (monocoque). Η επιλογή αυτή εξασφαλίζει καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών, εκτός, από την δεδομένα καλύτερη ανθεκτικότητα στις εκτός δρόμου προκλήσεις. Παράλληλα, μελέτες έχουν δείξει, ότι ο συγκεκριμένος τύπος πλαισίου στα μεγάλα SUV εξασφαλίζει και καλύτερη συμπεριφορά στις συγκρούσεις, αναφορικά με την προστασία των επιβατών, αφού απορροφά αποτελεσματικότερα την ενέργεια της σύγκρουσης. 

Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην επικείμενη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ, στις 30 Μαρτίου 2017, ενώ οι πωλήσεις του παγκοσμίως, όπως και στην Ελλάδα, θα εκκινήσουν μετά το καλοκαίρι. 

Panagiotis Karagiannis

Partager
Publié par
Panagiotis Karagiannis

Messages récents

DS Automobiles présente la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

9 heures ago

Källenius (PDG de Mercedes) : "Nous allons moderniser tous les moteurs, puis les clients choisiront".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

10 heures ago

Ford repense son objectif de 2030 pour l'adoption exclusive de BEV en Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

11 heures ago

BMW Motorrad présente l'assistant de changement de vitesse automatisé

Avec le nouvel assistant de changement de vitesse automatisé (ASA), BMW Motorrad présente une solution technique innovante...

Il y a 1 jour

Voici la nouvelle BMW M4 CS

La nouvelle BMW M4 CS invite les conducteurs à faire l'expérience de l'incomparable sensation M dans une...

Il y a 1 jour

Mercedes-Benz CLA 200 7G-DCT : un chef-d'œuvre avec vue (Vidéo)

L'alternative au coupé quatre portes est une proposition plus sportive et plus jeune que le...

Il y a 1 jour