NOUVELLES

Une récompense importante pour l'Audi RS Q e-tron

Λίγο πριν από τη δεύτερη συμμετοχή στο Ράλλυ Ντακάρ (31 Δεκεμβρίου 2022 έως 15 Ιανουαρίου 2023), η ομάδα της Audi Sport με το καινοτόμο Audi RS Q e-tron κέρδισε ένα από τα σημαντικότερα βραβεία που απονέμονται στη βιομηχανία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μετά από ένα αναγκαστικό διάλειμμα δύο ετών εξαιτίας της πανδημίας το εξειδικευμένο περιοδικό Race Tech πραγματοποίησε στο Λονδίνο το Συμπόσιο Παγκόσμιου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο οποίο ειδικοί από όλο τον κόσμο ανταλλάσσουν απόψεις για τις πιο πρόσφατες τάσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης μια κριτική επιτροπή ειδικών απένειμε βραβεία στις σημαντικότερες τεχνικές εξελίξεις. Το Audi RS Q e-tron ήταν αυτό που βραβεύτηκε στην κατηγορία για την καλύτερη αγωνιστική μονάδα ισχύος «Racecar Powertrain of the Year». Υποψήφιοι στην ίδια κατηγορία ήταν οι Mercedes (Formula E), Toyota (Le Mans Hypercar) και Swindon (BTCC Touring Cars).

«Η κατάκτηση αυτού του βραβείου και η παραλαβή του για λογαριασμό της Audi Sport στο Λονδίνο ήταν μια ιδιαίτερη και έντονα συναισθηματική στιγμή», λέει ο Stefan Dreyer, ο οποίος ως Επικεφαλής Εξέλιξης της Audi Sport Racing είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση της καινοτόμου μονάδας ισχύος και μετάδοσης του Audi RS Q e-tron. «Όλη η ομάδα μπορεί να είναι περήφανη για αυτό το βραβείο. Η ιστορία από τη σύλληψη της ιδέας του μετατροπέα ενέργειας, στα πρώτα στάδια εξέλιξης, έως την υλοποίησή της στο αγωνιστικό του Ράλλυ Ντακάρ θα μας μείνει για πάντα αξέχαστη. Το θάρρος, η αφοσίωση, η επιμονή, αλλά πάνω απ’ όλα η ταύτιση όλων με αυτή την προσπάθεια απέδωσαν καρπούς».

Με το Audi RS Q e-tron η Audi έγραψε και πάλι ιστορία με την τεχνολογική καινοτομία που φέρνει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στην πρώτη της εμφάνιση στο Ράλλυ Ντακάρ τον Ιανουάριο, η Audi Sport πανηγύρισε τέσσερις νίκες σε ειδικές διαδρομές. Τον Μάρτιο οι Stéphane Peterhansel και Edouard Boulanger κέρδισαν το Abu Dhabi Desert Challenge. Ήταν η πρώτη νίκη οχήματος με εναλλακτική μονάδα ισχύος και μετάδοσης σε αγώνα cross-country.

Το Audi RS Q e-tron διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης με μετατροπέα ενέργειας. Αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια γεννήτρια, καθώς και από μια μπαταρία υψηλής τάσης και δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα. Στο Ράλλυ Ντακάρ του 2023, η Audi θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά και βιώσιμο καύσιμο χάρη στο οποίο οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα είναι 60% χαμηλότερες.

Salle de presse TopSpeed.Gr

Messages récents

Ιδού το νέο Jeep Avenger 4xe: Με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης

Η Jeep αποκαλύπτει το Avenger 4xe, με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ένα αυτοκίνητο καινοτόμο, αποδοτικό και…

Il y a 8 heures

Δείτε ζωντανά την παρουσίαση του τετρακίνητου Jeep Avenger 4xe

Η Jeep αποκαλύπτει επίσημα την πολυαναμενόμενη τετρακίνητη έκδοση του Avenger, το 4xe που θα ολοκληρώσει…

10 heures ago

Électrification : Gigafactories européennes, fabrication de batteries et opportunité en or pour la Grèce.

Τα ευρωπαϊκά Gigafactories για την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται προ των πυλών, αποτελώντας μία…

Il y a 18 heures

ELE Rally : des étapes nocturnes passionnantes dans l'ADAC Opel Electric Rally Cup

Μετά τη συναρπαστική έναρξη της σεζόν στις αρχές Μαΐου στο ADAC Rallye Sulingen, οι ομάδες…

Il y a 19 heures

La Jeep Compass renouvelée à partir de 33 990 € ou 296 €/mois

Το ανανεωμένο Jeep Compass MY24 είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας στην πολύ ανταγωνιστική τιμή…

20 heures ago

Lamborghini : prudence quant à la transition complète vers l'électrification

Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει η Lamborghini, με τον CEO της ιταλικής…

Il y a 1 jour