Catégories : Non classéNOUVELLES

La nouvelle Audi Q5 est plus puissante, plus efficace et... plus intelligente.

Στο τελευταίο τρίμηνο του έτους έρχεται στην Ελλάδα το, χαρακτηρισμένο ως ένα από τα κορυφαία μοντέλα στην κατηγορία των SUV haut de gamme, AUDI Q5. Le modèle renouvelé a subi des changements radicaux, puisqu'il combinera désormais

encore plus sportif, avec tous les avantages d'un véhicule moderne. SUV.

Le design extérieur visait à conférer un caractère encore plus haut de gamme en reprenant des éléments du modèle plus grand et plus coûteux de l'ESA, l'ESA. Q7. Η ισχυρή, σπορ ταυτότητα Q χαρακτηρίζει το εξωτερικό του Audi Q5L'accent est mis visuellement sur le pouvoir,

τη στιβαρότητα και την ασφάλεια. Οι σχεδιαστές της Audi τόνισαν περαιτέρω αυτόν τον χαρακτήρα με μια σειρά από ξεχωριστές λεπτομέρειες. Επεμβάσεις στο οκταγωνικό Singleframe, τους πλαϊνούς αεραγωγούς, νέα υπογραφή στα φώτα ημέρας, στο επάνω τμήμα των προβολέων LED. Πιο ανάλαφρη εμφάνιση στο πλάι, με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, νέο συνδετικό στοιχείο μεταξύ των φωτιστικών σωμάτων πίσω και νέος διαχύτης με οριζόντιο σπόιλερ. Το νέο Q5 διατίθεται σε τρεις σχεδιαστικές εκδόσεις (εκτός της βασικής υπάρχουν επίσης η avancé et la plus sportive encore, Ligne S). Δύο από τα δώδεκα διαθέσιμα χρώματα βαφής είναι νέα –quartier vertetultra bleu.

Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστικές γραμμές αναπτύσσονται οριζόντια, προσθέτοντας ελαφρότητα, δίνοντας έμφαση στο πλάτος. Το κάτω και το πάνω τμήμα του ταμπλό αποτελούν ξεχωριστές ενότητες, ενώ ξεχωρίζει η νέα ανεξάρτητη οθόνη αφής MMI με ακουστική ανάδραση. Το προηγούμενο περιστροφικό/πιεστικό ρυθμιστικό στο κεντρικό τούνελ απουσιάζει, τη θέση του τώρα καταλαμβάνει ένας χώρος αποθήκευσης. Μία γκάμα από εσωτερικά φινιρίσματα (διαθέσιμες και επιλογές περιβαλλοντικού φωτισμού) συνδυάζεται με εξωτερικά διακοσμητικά πακέτα, προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Audi a pris la tête et a apporté les OLED Cette technologie d'éclairage de nouvelle génération est disponible pour la première fois sur le nouveau Q5. Le

OLED είναι εξαιρετικά αποδοτικές οργανικές δίοδοι εκπομπής φωτός που δημιουργούν μια ομοιογενή επιφάνεια φωτός. Τα προαιρετικά οπίσθια φώτα OLED χωρίζονται σε τρία πλακίδια από έξι τμήματα το καθένα, το οποίο επιτρέπει στους σχεδιαστές και προγραμματιστές της Audi να δημιουργήσουν διαφορετικά

σχέδια φωτισμού και υπογραφές από ένα μόνο υλικό. Κατά την παραγγελία, οι πελάτες του Q5 μπορούν να επιλέξουν από τρεις υπογραφές οπίσθιου φωτισμού, σύμφωνα με τις οποίες κάθε υπογραφή έχει τα δικά της ειδικά σχέδια στην άφιξη και την απομάκρυνση από το αυτοκίνητο.

Le Q5 est désormais équipé de série de phares à LED, avec des phares en option. Matrice de LED. Η έξυπνη, προσαρμόσιμη υψηλή δέσμη τους προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια και ευκολία χωρίς να θαμπώνει άλλους χρήστες του δρόμου.

Spacieux et modulable :

Στα 4,68 μέτρα, το νέο Audi Q5 είναι πλέον 19 χιλιοστά μακρύτερο – λόγω κυρίως των μεγαλύτερων προφυλακτήρων του. Το πλάτος του 1,89 μέτρων (εκτός καθρεπτών) και το ύψος 1,66 μέτρων παραμένουν αμετάβλητα. Το μεταξόνιο των 2,82 μέτρων εξασφαλίζει εσωτερική ευρυχωρία. Προαιρετικά, η δεύτερη

La rangée de sièges arrière est coulissante et les dossiers sont également réglables. Le volume de bagages varie de 550 à 1 550 litres. Un hayon électrique est disponible en option. Le Q5 possède l'une des carrosseries les plus légères de la catégorie, et le coefficient aérodynamique (Cd 0,30) est également très élevé.

de classe, garantissant un voyage extrêmement silencieux.

Maniabilité, infodivertissement et Audi connect : une connectivité de premier ordre


La nouvelle Audi Q5 est dotée d'une plate-forme Infotainment modulaire troisième génération (MIB 3), qui offre une puissance de calcul dix fois supérieure à celle de son prédécesseur, MIB 2.

La base est un tableau de bord conventionnel avec un système d'information central pour le conducteur, tandis que le haut de la gamme est le Audi virtual cockpit plus – μια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών υψηλής ανάλυσης με τρεις διαφορετικές διατάξεις γραφικών. Ο οδηγός ελέγχει τις οθόνες μέσω ενός πολυλειτουργικού τιμονιού.

Disponible en option et affichage tête haute. L'écran tactile central MMI de 10,1 pouces est de série sur le Q5. Menu très intuitif avec recherche en texte libre ou vocale, avec accès au cloud pour encore plus de flexibilité.

Λειτουργίες κατόπιν παραγγελίας – Functions on Demand (FoD)


Les "fonctions à la demande" constituent une nouveauté importante de la nouvelle Audi Q5. Elles permettent aux clients d'acheter des fonctions telles que la navigation et la connectivité MMI plus. smartphone Audi à tout moment et pour la durée qu'ils souhaitent (un mois, un an ou indéfiniment), après l'achat. Η

devrait être disponible vers la fin de l'année.

Groupes motopropulseurs : beaucoup de puissance, peu d'émissions

Le nouveau modèle est d'abord lancé en Europe dans la version Q5 40 TDI. Le moteur diesel bicylindre à quatre cylindres produit 204 PS (150 kW) et 400 Nm de couple. Le carter en aluminium pèse environ 20 kg de moins que le moteur précédent, tandis que le vilebrequin est à la fois plus léger et plus léger.

il a environ cinq kilos de moins.

Le système de véhicule électrique hybride léger (MHEV) de 48 volts contribue à une faible consommation de carburant. Un démarreur/générateur à entraînement par courroie alimente le système électrique du véhicule, qui comprend une batterie lithium-ion compacte. L'énergie de freinage est récupérée et stockée dans la batterie.

Le système MHEV permet à l'Audi Q5 de rouler avec le moteur éteint et d'activer la fonction start/stop à des vitesses inférieures à 22 km/h. Dans l'ensemble, cela se traduit par une amélioration de la consommation d'énergie.

L'Audi Q5 40 TDI permet de réduire la consommation d'environ 0,3 litre/100 km. La consommation moyenne de l'Audi Q5 40 TDI est de 5,3 à 5,4 l/100 km et les émissions de CO 2 sont de 139-143 g/km. L'accélération de 0 à 100 km/h est de 7,6 secondes et la vitesse maximale est de 222 km/h.

Ο ισχυρός πετρελαιοκινητήρας δεν είναι μόνο αποδοτικός, αλλά και καθαρός – ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των τελευταίων προτύπων εκπομπών Euro 6d-ISC-FCM και EU 6 AP. Οι εκπομπές οξειδίου του αζώτου είναι σημαντικά μειωμένες χάρη σε ένα νέο σύστημα διπλής δόσης, με διπλή έγχυση AdBlue, με τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR να είναι διαταγμένοι σε σειρά.


Στο Audi Q5 40 TDI ένα αυτόματο κιβώτιο S tronic 7-σχέσεων στέλνει την ισχύ του κινητήρα στην τετρακίνηση quattro. Σε κανονική λειτουργία, όλη η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Εάν η κίνηση σε όλους τους τροχούς είναι απαραίτητη π.χ. σε ολισθηρές συνθήκες ή κατά τη δυναμική οδήγηση, δύο συμπλέκτες συνδέουν τους πίσω τροχούς με το σύστημα μετάδοσης κίνησης σε κλάσματα του δευτερολέπτου – σε πολλές περιπτώσεις, αυτό συμβαίνει προνοητικά.

Μετά το λανσάρισμα θα ακολουθήσουν δύο επιπλέον εκδόσεις ισχύος του τετρακύλινδρου TDI, ένας V6 TDI και δύο δίλιτροι τετρακύλινδροι TFSI. Διαθέσιμος για το ανανεωμένο Q5 στην ελληνική αγορά θα είναι ακόμα ένας μικρότερος πετρελαιοκινητήρας, με το 35 TDI MHEV να παράγει 163 PS (120 kW). Επίσης διαθέσιμο θα είναι και το 50 TFSI MHEV, με το βενζινοκινητήρα να αποδίδει 265 PS (195 kW). Το επιτυχημένο Q5 TFSI e, με plug-in hybrid drive αναμένεται στις αρχές του 2021, με το δίλιτρο κινητήρα βενζίνης να αποδίδει 299 PS (220 kW), συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα.

Le Q5 actualisé est également doté d'un ensemble complet de systèmes de sécurité et d'aide à la conduite. Par exemple, le système Audi pre sense city est disponible de série et permet d'éviter les collisions frontales ou d'en atténuer les conséquences. Les systèmes d'assistance en option

Les systèmes d'aide à la conduite, d'aide à l'évitement des collisions et d'alerte de sortie de route contribuent également à la sécurité générale. Le régulateur de vitesse adaptatif permet au conducteur d'effectuer plus facilement des manœuvres d'accélération, de freinage et de maintien de la trajectoire pendant de longues périodes, tandis que l'aide à la performance prédictive contribue à réduire la consommation de carburant.

Suspension : encore plus de confort et de flexibilité

Τόσο σπορ όσο και άνετο – η πολύ καλά ισορροπημένη ανάρτηση είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα του νέου Audi Q5. Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμπρός και πίσω είναι εξαιρετικά ελαφριά, βελτιώνοντας όχι μόνο το χειρισμό, αλλά και την απόδοση. Διαθέσιμο προαιρετικά το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης της

Audi, qui varie son assistance en fonction de la vitesse et de l'angle de braquage. Les clients du Q5 ont le choix entre quatre options de suspension. La suspension à ressorts en acier de série est également disponible avec un contrôle de l'amortissement et offre un large éventail de confort et de dynamisme. Une suspension sportive est également disponible, ainsi qu'une suspension pneumatique qui, en plus du contrôle de l'amortissement, permet d'améliorer la qualité de la conduite.

Le système de commande Audi drive select, qui influe sur les caractéristiques de nombreux paramètres, fait partie de l'équipement de série. Le système de contrôle Audi drive select, qui influence les caractéristiques de nombreux paramètres, fait partie de l'équipement de série. Le conducteur peut sélectionner jusqu'à sept profils, y compris tout-terrain et all-road (avec suspension pneumatique). L'aide à la descente apporte un soutien dans les pentes raides. Le nouvel Audi Q5 est équipé de série de jantes en alliage de 17 pouces. Les versions advanced et S line sont équipées de jantes de 18 pouces, et des jantes de 19, 20 et 21 pouces sont disponibles en option.

Fotis Gelameris

Messages récents

Citroën, με Bonus Ανταλλαγής

Η Citroën για μία ακόμη φορά πρωτοπορεί και ανατρέπει τα καθιερωμένα δίνοντας την ευκαιρία στους…

4 heures ago

Car News Podcast ~ 24-30/06/2024

Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…

Il y a 18 heures

Το ηλεκτρικό Jeep Avenger τώρα με €29.700

Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…

Il y a 3 jours

Peugeot: Από 36.900€ το νέο 3008 στην Ελλάδα (Τιμές – Εκδόσεις)

Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…

Il y a 3 jours

Τι άλλαξε στο νέο CUPRA Leon

Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…

Il y a 3 jours

TSF1 Podcast – Spanish GP 2024 | Επιστροφή Hamilton στο βάθρο

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

Il y a 3 jours